AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #61 Del Skrevet 16. november 2024 Tror du han sitter fast i en røyksky? Eller er blitt julet opp på veien? Sikkert bare sovnet på en sofa hos en kompis. Anonymkode: 54f89...611 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #62 Del Skrevet 16. november 2024 Håper du kan oppdatere hvordan det går, TS. Anonymkode: 2f188...15a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #63 Del Skrevet 16. november 2024 Hørt noe Her hadde jeg vært mest urolig noe hadde skjedd. For her hadde det ikke vært normalt. Vært gift i snart 23år. Så sjeldent ute på slikt. Og de gangene han har vært har det vært hotell tur med jobben og da pleiern å ringe sende mld, og han er på rommet lenge før de andre på jobb Anonymkode: 6fb75...c4f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 16. november 2024 #64 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg hadde blitt svært så bekymret. Har samboer kommet hjem nå, ts? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #65 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du de "kaster kollegaen under bussen"? Anonymkode: 92514...213 Hvis en kollegas ektefelle/samboer hadde ringt meg dagen etter fest og vært bekymret for hvor han var, så hadde jeg sagt når jeg så ham sist og hvem han da var sammen med (om jeg visste det). Det er ikke å kaste noen under bussen, det er å svare voksent på et direkte spørsmål! Anonymkode: 51acf...44c 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #66 Del Skrevet 16. november 2024 Det er fordeler med å ha en mann som er avholds. Han blir ikke å "sovne på nachspill i dritafylla" eller risikerer å bli forlatt, full og hjelpeløs, av kolleger eller kompiser. Samboer til TS er enda i tenåringsstadium. Til ettertanke, altså. Anonymkode: f0116...c9a 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #67 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis en kollegas ektefelle/samboer hadde ringt meg dagen etter fest og vært bekymret for hvor han var, så hadde jeg sagt når jeg så ham sist og hvem han da var sammen med (om jeg visste det). Det er ikke å kaste noen under bussen, det er å svare voksent på et direkte spørsmål! Anonymkode: 51acf...44c Hun mente sikkert at hvis kollegaen hadde dratt sammen med ei dame, så ville "bro code" hindre hans mannlige kollegaer å utlevere hans tilstedeværelse til samboeren. Anonymkode: f0116...c9a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #68 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du de "kaster kollegaen under bussen"? Anonymkode: 92514...213 De fleste er da oppegående. Om kona til en kollega hadde ringt. Hadde jeg bare bekreftet at han var godt i farta i går. Sist jeg så han var det snakk om nachspiel hos Lars. Jeg vet de og de var der, og hadde gitt henne et-par nummer. Såpass må man tåle om man får til dette i godt voksen alder. Og han har sikkert gjort flauere ting i løpet av dette døgnet, enn at kona ringer og etterlyser han. Anonymkode: ad577...4e6 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #69 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg hadde blitt bekymret først og fremst, fordi det ville vært så ukarakteristisk å ikke gi beskjed og han ikke er typen som drikker seg full. Her jeg bor har det i tillegg vært veldig dårlig vær i natt, og er det fortsatt, så jeg hadde ikke ventet lenge med å etterlyse ham om jeg ikke fikk tak i ham! Og om han "bare" hadde sovnet på nachspiel, da hadde det blitt månelyst. En voksen mann med familie må forventes å være mer moden enn som så! Om mannen her mot formodning skulle ha gjort det, så ville han vært ekstremt flau og ikke minst lei seg for å ha skapt stor bekymring - han har heldigvis nok empatiske evner til å innse hvordan han selv hadde følt det om det var motsatt, og han ønsker ikke å såre andre. Har mannen din gjort lignende før, TS? Anonymkode: 51acf...44c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #70 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun mente sikkert at hvis kollegaen hadde dratt sammen med ei dame, så ville "bro code" hindre hans mannlige kollegaer å utlevere hans tilstedeværelse til samboeren. Anonymkode: f0116...c9a Forstod det, men voksne, modne personer forteller heller sannheten og lar mannen selv stå til ansvar for egne handlinger. Det gir også familien best sjanser hvis han ev. hadde vært utro. Ingenting ødelegger mer enn løgner og mistanker fordi man er sikker på at partneren lyver. Når andre rundt støtter løgnene vil alt bare bli mange ganger verre. Man bør ikke la noen som spør om sannheten leve med en løgn. Alle har rett til å ta et informert valg for sitt liv - på samme måten som en ev. utro partner tok et bevisst valg da den var utro. Anonymkode: 51acf...44c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #71 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun mente sikkert at hvis kollegaen hadde dratt sammen med ei dame, så ville "bro code" hindre hans mannlige kollegaer å utlevere hans tilstedeværelse til samboeren. Anonymkode: f0116...c9a Slik blir solid uglesett på min jobb, utroskap på arbeidsplassen på den måten, da får man raskt en medarbeidersamtale. Så tror de fleste bare ville informert partner direkte også. Anonymkode: ad577...4e6 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #72 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Så det første du hadde tenkt om hun ikke kom hjem, var at hun hadde et forklaringsproblem? Og det til tross for at hun ikke er typen til noe slikt? Og istedenfor å ligge våken hele natten fordi du var bekymret, hadde det da ikke vært bedre å prøve å finne ut hvor hun var? Anonymkode: dbeda...e1e Neida. Hun er heldigvis ikke typen til slikt så derfor skriver jeg hvis/dersom dette hadde hendt meg så hadde jeg reagert negativt 🙂 . Hun burde da forklart hvor, hvorfor og helst med hvem, og samtidig unnskyldt seg. Hadde jeg visst hvor hun var hadde jeg selvsagt dratt for å finne henne, men da hadde den "offentlige" festen eller julebordet vært avsluttet for lengst og lokalene stengt. Jeg ville jo ikke forlangt at hun skulle komme hjem før de andre avsluttet. Hun har ikke/vil ikke ha sporing på telefonen. Men som du skjønner er dette er hypotetisk problemstilling for meg/oss 😉 Jeg ville bare skrive hvordan jeg hadde reagert om jeg var TS. Anonymkode: 3b4c4...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #73 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slik blir solid uglesett på min jobb, utroskap på arbeidsplassen på den måten, da får man raskt en medarbeidersamtale. Så tror de fleste bare ville informert partner direkte også. Anonymkode: ad577...4e6 Arbeidsgiver har ikke noe med ting som skjer utenfor arbeidstiden. Anonymkode: b3842...85b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #74 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Slik blir solid uglesett på min jobb, utroskap på arbeidsplassen på den måten, da får man raskt en medarbeidersamtale. Så tror de fleste bare ville informert partner direkte også. Anonymkode: ad577...4e6 Sjefen har da ingenting med det å gjøre med mindre folk puler i arbeidstiden. Dette er å blande kortene fullstendig. Anonymkode: 760ed...9c6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 16. november 2024 #75 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg ville blitt veldig bekymret! Det gjelder uavhengig av om han er på fest eller noe annet. Jeg vet jo når han vanligvis bruker å komme hjem. Og går det mye over den tiden ringer jeg etter han for å høre hvordan det går og når ca. han tror han kommer hjem. Om han ikke svarer da gir jeg det LITT tid, men så kontakter jeg de han er med. Og dette er ikke fordi det er viktig for meg å kontrollere han. Helt ok om han vil overnatte hos en kompis etter fest (selv om det aldri egentlig har skjedd, han bruker å komme hjem). Men jeg trenger å vite at han er ok. At han ikke ligger ute i ei grøft, har vært i trafikkulykke eller at noe annet har skjedd han. Etter en viss tid ville jeg nok ringt etter barnevakt så jeg kunne dratt ut for å lete etter han. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #76 Del Skrevet 16. november 2024 Ts, har du en oppdatering? Anonymkode: b53a7...9c9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #77 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hun mente sikkert at hvis kollegaen hadde dratt sammen med ei dame, så ville "bro code" hindre hans mannlige kollegaer å utlevere hans tilstedeværelse til samboeren. Anonymkode: f0116...c9a Hvorfor bruker du sånne ord "bro code"? Hva betyr det? Er det egen sjargong for de som henger ute med rumpa bar til alle døgnets tider? Anonymkode: 54f89...611 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #78 Del Skrevet 16. november 2024 Vanskelig å se for meg, det hadde vært helt ut av hans karakter. Jeg hadde ikke vært sammen med en mann med slike tilbøyeligheter i utgangspunktet. Tror ikke jeg hadde vært hjemme og ventet, men vil se hvordan han håndterte det videre. Eller så hadde jeg vært så nysgjerrig at jeg var hjemme for å se hvilken forfatning han var i da han kom hjem. Jeg ser ingen grunn til å ikke gi lyd fra seg, og ingen grunn til å sovne på morgenkvisten i en fremmed sofa om ikke dop eller andre kvinner var involvert. I alle andre situasjoner der man blir trøtt og vært full i evigheter, da vil man hjem til sengen sin. Her er det en grunn til at han ikke kom hjem, og heller ikke hadde baller nok til å gi beskjed (han kommer til å si at mobilen gikk tom for strøm eller mistet den. BS.). Anonymkode: 3a9dc...102 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 16. november 2024 #79 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du synes det er verre at vedkommende er utro enn at personen er død eller livstruende skadet? Anonymkode: aa601...0d4 Nå sammenlignet jeg ikke med død eller livstruende skadet, fordi det er liten Sannsynlighet for det er tilfelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 16. november 2024 #80 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg ville først og fremst vært bekymret om noe galt har skjedd. Det ville vært min første tanke. Og så, når for håpentligvis det viser seg at samboer lever i beste velgående, ville jeg hørt hva forklaringen var før jeg tok stilling til hvilken reaksjon jeg skulle hatt. Alkohol har jo dessverre den effekten at man ikke alltid tenker helt klar og handler slik man ellers ville gjort edru, spesielt om man har fått i seg alt for mye som mange gjør på julebord. Da glemmer man kanskje den beskjeden man skulle sendt til samboer, eller man har påbegynt, ikke klart å skrive ferdig, osv. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå