AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:23 #41 Del Skrevet lørdag kl 09:23 Da jeg reagerte på at eksen gjorde slikt ble jeg utskjelt for å være kontrollerende. Anonymkode: ced19...eea 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:26 #42 Del Skrevet lørdag kl 09:26 Hadde ikke likt det. Anonymkode: 8b222...a35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:31 #43 Del Skrevet lørdag kl 09:31 Har han fortsatt ikke kommet hjem??? Anonymkode: 7d058...d46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:32 #44 Del Skrevet lørdag kl 09:32 Sover xxx fortsatt over hos "kamerat" / "venn" Anonymkode: 92514...213 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet lørdag kl 09:33 #45 Del Skrevet lørdag kl 09:33 Jeg hadde blitt skikkelig bekymret og garantert sendt sms til kollega. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:38 #46 Del Skrevet lørdag kl 09:38 BobbySocks skrev (4 minutter siden): Jeg hadde blitt skikkelig bekymret og garantert sendt sms til kollega. Tror du de "kaster kollegaen under bussen"? Anonymkode: 92514...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:42 #47 Del Skrevet lørdag kl 09:42 Hareena skrev (25 minutter siden): Å ringe rundt til kollegaer og sjefen for etterlyse ham er like pinlig for alle parter. I hvor mange lignende tilfeller skyldes fraværet at man er skadet? Sannsynligheten er vel noen promille (bokstavelig talt). Hvis denne fyllebøtta skulle havne på sykehus, blir pårørende varslet. Hadde ikke stussa på å ringe, det hadde vært pinlig for han. Ikke meg eller hans kolleger. Anonymkode: 00624...26c 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:43 #48 Del Skrevet lørdag kl 09:43 Jeg håper samboeren din har kommet til rette nå! Dette hadde absolutt ikke vært greit i mitt forhold. Jeg hadde vært redd for at det skulle ha skjedd noe: En ulykke, skade, vold, sovnet ute i kulda. Det er heller ikke ok å drikke seg så full at man ikke kan ta vare på seg selv synes jeg (mitt ståsted er for voksne folk med voksen oppførsel). Tanken om mulig utroskap ligger også å lurer i bakgrunnen. Hvis du ikke klarer å få tak i samboeren din ennå, så hadde ihvertfall jeg sett om det var andre jeg kunne fått tak i. Jeg hadde blitt bekymret… Håper det går bra med både deg og samboeren din! Anonymkode: 2b305...e85 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet lørdag kl 09:49 #49 Del Skrevet lørdag kl 09:49 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror du de "kaster kollegaen under bussen"? Anonymkode: 92514...213 Du tenker utro? Jeg tenker dau. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:56 #50 Del Skrevet lørdag kl 09:56 Hadde dette skjedd meg i mitt forhold hadde dette vært hens siste julebord noensinne i parforhold med meg. Anonymkode: 61eb3...b0b 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:58 #51 Del Skrevet lørdag kl 09:58 Jeg hadde ikke likt det og hadde blitt bekymret, men hvis han hadde en forklaring på det, som at han sovnet på nachspiel, så hadde jeg akseptert det og bedt om at det aldri skjedde igjen uten at han skrev en melding og ga beskjed om hvor han var sånn at jeg slapp å bli redd og bekymret. Hvis forklaringen var utroskap, hadde forholdet muligens gått til helvete, litt avhengig av forholdet og situasjonen. Anonymkode: a888d...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:00 #52 Del Skrevet lørdag kl 10:00 Kanskje han bare er født sånn at han glemmer at han er i forhold når han drikker alkohol? Hvorfor vil han ikke hjem da? Er det litt for foraktfull stemning om dagen? Kan dere ikke løse opp i det? Anonymkode: 54f89...611 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:06 #53 Del Skrevet lørdag kl 10:06 Min mann går sjelden ut, kun innimellom når det er forskjellige tilstelninger via jobben, og han er den som sniker seg først avgårde og stikke på hotellet, han drikker svært lite. Nipper kun til de forskjellige vinene, drikker mye vann, og om han drar det helt ut, så slår han til med en drink eller to. Tilstelningene via jobben skjer over hele landet, som regel uten partner. Mannen syns det ok å være med på, mye for å bygge og vedlikeholde nettverk. De pleier ikke å ha med partner, tror det har skjedd 2 ganger på 5 år. Dette er et stort statlig konsern. Mannen pleier å snappe meg, og tekste meg når er ute med jobben, nesten litt for mye spør du meg, og evt jo mer beruset han blir, jo mer oppmerksomhet får jeg🥰😅 Men han foretrekker å være med meg, til tross for at vi nå bikket 10 år sammen, gift i 7 av dem. Den eneste grunnen til at min mann ikke hadde kommet hjem, var visst det var skjedd noe, altså at han hadde havnet på sykehuset, og så lenge han ikke hadde vært bevisstløs, så hadde han informert meg. Anonymkode: dbeda...e1e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:32 #54 Del Skrevet lørdag kl 10:32 Om dette hadde skjedd oss så hadde hun hatt et MEGET stort forklaringsproblem. Vi har vært gift i mange år og drikker lite og sjelden så lite sannsynlig at dette hadde skjedd. Dersom hun hadde vært borte en hel natt uten å gi meg beskjed om, hvor og hvorfor hadde ekteskapet hengt i en tynn tråd. Ikke for at jeg er kontrollerende, men fordi jeg hadde ligget våken hele natta og bekymret meg for om noe alvorlig hadde skjedd. Håper TS får sin samboer helskinnet hjem og med en svært god forklaring som kan verifiseres. Anonymkode: 3b4c4...447 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:41 #55 Del Skrevet lørdag kl 10:41 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om dette hadde skjedd oss så hadde hun hatt et MEGET stort forklaringsproblem. Vi har vært gift i mange år og drikker lite og sjelden så lite sannsynlig at dette hadde skjedd. Dersom hun hadde vært borte en hel natt uten å gi meg beskjed om, hvor og hvorfor hadde ekteskapet hengt i en tynn tråd. Ikke for at jeg er kontrollerende, men fordi jeg hadde ligget våken hele natta og bekymret meg for om noe alvorlig hadde skjedd. Håper TS får sin samboer helskinnet hjem og med en svært god forklaring som kan verifiseres. Anonymkode: 3b4c4...447 Så det første du hadde tenkt om hun ikke kom hjem, var at hun hadde et forklaringsproblem? Og det til tross for at hun ikke er typen til noe slikt? Og istedenfor å ligge våken hele natten fordi du var bekymret, hadde det da ikke vært bedre å prøve å finne ut hvor hun var? Anonymkode: dbeda...e1e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:43 #56 Del Skrevet lørdag kl 10:43 Jeg håper han har kommet hjem til nå ts?? Og jeg håper at alt er bra med han, ikke skadet eller verre.. og isåfall, at han la seg helt flat og bad om unnskyldning og tilgivelse! Obs: Hvis han møter deg med sinne, irritasjon, gaslighting om at du er sjalu og kontrollerende for å stille spørsmpl rundt hans forsvinnelse, så er det et skrikende rødt flagg på utroskap. Psychology 101... Anonymkode: 61ad1...7f7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:47 #57 Del Skrevet lørdag kl 10:47 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Siden dette er en kvinne (eller liknende), er jo dette en politisak. Anonymkode: b2485...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:49 #58 Del Skrevet lørdag kl 10:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan han han ha havnet i fyllearresten? Anonymkode: 5890b...58e Når min havna i fyllearrest ringt de faktisk meg så jeg ikke skulle bli bekymret når han ikke kom hjem ila natten. Anonymkode: c2bcd...9f2 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:55 #59 Del Skrevet lørdag kl 10:55 Dette hadde ført til en voldsom diskusjon her i hus da vi pleier å være over gjennomsnittlig opptatt av å holde hverandre informert om hvor vi er/når vi er på veg hjem/osv. Første tanke er at noe har skjedd og at han er skadet. ----> panikk Om han hadde veltet hjem full på morgenen "bare fordi" hadde jeg blitt forbanna. (Hadde han avtalt på forhånd å ikke komme hjem eller informert meg underveis hadde jeg ikke blunket engang. Vi er da voksne mennesker begge to). Anonymkode: 5b547...50b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:56 #60 Del Skrevet lørdag kl 10:56 Det hadde ikke vært greit fordi jeg hadde bekymret meg i hjel. Sånn ellers må det være innafor å sovne på nach. Anonymkode: da626...b91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå