Gå til innhold

Samboer har ikke kommet hjem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min samboer dro i går på julebord rundt 16. Fikk en melding i 21-tiden der hen sa at hen koste seg. Jeg gikk og la meg. Samboer er fortsatt ikke hjemme (kl. 08) og svarer ikke på melding. Ikke gitt noe beskjed om hvor hen er eller når hen kommer hjem. Hadde dette vært greit for deg i ditt forhold?
Om hen ikke kom hjem i løpet av natten hadde det jo vært fint med en melding om hvor hen er i alle fall. Redd for at dette skal bli en stor diskusjon når hen endelig kommer hjem. 

Anonymkode: 6c4a4...145

• Liker 3
  • Hjerte 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har aldri skjedd, så vet ikke hvordan jeg hadde reagert. Men jeg ville ikke syntes det var ok. Ikke at jeg ikke stoler på han, ville nok bare antatt at han hadde sovnet på en sofa et sted (selv om det hadde vært veldig utypisk han), men utrolig ufint å la partneren bekymre seg slik. Ville jo vært livredd for at han hadde sovnet i kulda eller noe. 

Reagerer litt på at du viser til "stor diskusjon". Vet at uansett om det var jeg eller mannen som hadde fått til noe slikt hadde vi krøpet hjem, og lagt oss paddeflate, uansett hvor sur/bekymret den andre var. 

Anonymkode: ad577...4e6

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hen??

Anonymkode: 1d7a8...78e

Hen brukes blant annet for å anonymiserte kjønn. Mye enklere enn å skrive h*n

• Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har garantert sovnet på et nachspiel. Om dette ikke er vanlig, at det skjer hver gang det er fest hadde jeg nok sett mellom fingrene på det, han kjenner forhåpentligvis på samvittigheten når han våkner og unnskylder seg.

Anonymkode: 663e1...beb

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er så absolutt ikke greit! 
Jeg hadde blitt veldig sint og skuffet. Både fordi jeg ikke fikk beskjed og fordi hen ikke kom hjem. Jeg ville også blitt bekymret og redd. 
Har hen for vane å ikke komme hjem fra fest? 
Håper hen kommer snart, du får gi en oppdatering. 

Anonymkode: 6ce5f...0c0

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette skjedd med mannen min hadde jeg blitt bekymret. Det er ikke typisk ham. Vet du hvem han var med? Kjenner du dem? Jeg hadde sendt ut melding og spurt hvis jeg hadde hatt numrene/facebook-navnene deres. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Ikke bra. Men det kan jo være en mulighet han har sovnet på et dass et sted? Eller ligger i ei veigrøft utspydd og sover ut rusen. 
Har skjedd meg på julebord. Sovnet på dassen og våknet sent på morgenen når rengjøringspersonell låste seg inn. 

Anonymkode: da855...378

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig mistenksom hvem han var hos i alle fall, om noe sånt hadde skjedd. Hadde ikke gitt meg med det første under forhør når han omsider dukket opp hjemme igjen... idiot.

Anonymkode: f3b97...23d

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er flere av dere som skriver det ikke hadde vært greit for dere. Jeg blir mest bekymret og redd, redd for at hen har sovnet ute eller blitt forlatt av kollegaer på et utested og forvillet seg vekk. Jeg kjenner ingen av kollegaene, men om hen ikke gir lyd fra seg på noen timer tror jeg jeg kanskje prøver å sende de melding. 

Takk for tilbakemeldinger! 

Anonymkode: 6c4a4...145

• Liker 8
  • Hjerte 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært ekstremt utypisk for min mann, så jeg hadde først blitt redd og så forbanna om han hadde drukket seg så fra sans og samling at han ikke hadde klart å melde fra (vi har flere små barn).

Utroskap hadde ikke streifet meg engang, da jeg velger å stole på ham til det motsatte er bevist.

Anonymkode: a81b0...a40

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig redd, og så veldig sint. Og da tenker jeg ikke engang på muligheten for utroskap. Det er selvsagt ikke greit å komme hjem om natten, hvis det er forventet at man kommer hjem.

Anonymkode: f3ffb...162

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde blitt veldig redd, og så veldig sint. Og da tenker jeg ikke engang på muligheten for utroskap. Det er selvsagt ikke greit å komme hjem om natten, hvis det er forventet at man kommer hjem.

..å IKKE komme hjem om natten, skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke samboer da, men jeg ville nok først og fremst blitt redd for at noe hadde skjedd han. Er han skadet? Sovnet ute et sted?  Hvis det første man tenker er mulig utroskap, hvor trygt er samlivet fra før? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hareena skrev (12 minutter siden):

Det kan jo være at noen har ulike reaksjoner om det er en han eller en hun som ikke kommer hjem fra fest selv om det i realiteten er knekkende likegyldig.
Hvis man ikke kommer seg hjem i løpet av natten skyldes det for mye alkohol/rus og/eller utroskap. At taxi ikke dukket opp og andre uholdbare unnskyldninger, hjelper ikke. Hvis man bor sammen med partner, plikter man å pelle seg hjem hvis ikke annet er avtalt på forhånd, mener jeg. 

Får ihvertfall håpe at vedkommende sovna på nachspiel og ikke begynte å gå hjem/sovna ute!

Hos naboen ringte det en på døra midt på natta, som hadde begynt på hjemveien, men tok til fornuft og ba om hjelp.

Anonymkode: 83248...34b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...