AnonymBruker Skrevet 16. november #1 Del Skrevet 16. november Dame i slutten av 40 årene. Full og krevende jobb som jeg elsker. Fortsatt hjemmeboende barn, og et av barna har en diagnose som krever ekstra omsorg. Har syke gamle foreldre som også trenger en del oppfølging. Har også en hobby jeg trives med og som er viktig for meg. Savner romantikk og erotikk i livet mitt. Men ser egentlig ikke at jeg har tid til å dra på masse dates og kunne være fleksibel på møtetidspunkter. Jeg ønsker meg primært en elsker eller kjæreste, ikke med samboerskap i sikte... Jeg har vært singel i mange år nå og ser at jeg ikke møter så mange menn i hverdagen. Tenker at hvis jeg oppretter en datingprofil så er det litt håpløst hvis jeg hele tiden må lage avtaler litt langt frem eller bare ha faste dager jeg kan treffes? Dere menn i passende alder: hva er deres forventninger til hvor tilgjengelig man må være for at dere gir det en sjanse? Anonymkode: 9640c...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 16. november #2 Del Skrevet 16. november Treffer du en fyr du liker og vil være litt med så antar jeg du er klok nok til å bruke litt tid med han! Hadde jo uansett vært slik om du hadde en partner pr I dag tipper jeg. Man prioriterer det man setter pris på👍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet 16. november #3 Del Skrevet 16. november (endret) Jeg aner ikke, du er litt foran meg (separert mann i midten av 40-årene som ikke har aktivt begynt å lete enda) i løypa, men inntrykket jeg får her inne er at vi menn ofte er for rett på sak. Så hvis det er erotikken som du savner mest, så kanskje det er enklere å fylle enn romantikken. Selv om du «bare» finner, eller leter etter, en elsker, så må det nødvendigvis være en form for gnist som gjør at du tenner på ham. Det gjør at du muligens bør investere litt tid for å finne en som passer til deg. En kjæreste vil naturlig nok kreve mer for å finne, men også for å gi ham plass i hverdagen. Finner du den rette håper jeg jo også at det gir deg mer enn en elsker. Det er jo fort gjort at en elsker blir til en kjæreste også, da du i begge tilfeller ser etter noe du liker. Hvor vanskelig kan det være? Helt umulig å si, tilfeldigheter kan gjøre det både enkelt eller vanskelig. Endret 16. november av Veivalg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #4 Del Skrevet 16. november Fighter83 skrev (30 minutter siden): Treffer du en fyr du liker og vil være litt med så antar jeg du er klok nok til å bruke litt tid med han! Hadde jo uansett vært slik om du hadde en partner pr I dag tipper jeg. Man prioriterer det man setter pris på👍 Ja helt enig i det. Men det er jo det med å finne denne fyren... Anonymkode: 9640c...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #5 Del Skrevet 16. november Veivalg skrev (2 minutter siden): Ja, jeg er nok litt forsiktig og har ikke våget meg ut på markedet enda... Syns dette med apper er vanskelig og kanskje redd for å ikke takle det moderne datingmarkedet så godt. Anonymkode: 9640c...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
john81 Skrevet 16. november #6 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Dame i slutten av 40 årene. Full og krevende jobb som jeg elsker. Fortsatt hjemmeboende barn, og et av barna har en diagnose som krever ekstra omsorg. Har syke gamle foreldre som også trenger en del oppfølging. Har også en hobby jeg trives med og som er viktig for meg. Savner romantikk og erotikk i livet mitt. Men ser egentlig ikke at jeg har tid til å dra på masse dates og kunne være fleksibel på møtetidspunkter. Jeg ønsker meg primært en elsker eller kjæreste, ikke med samboerskap i sikte... Jeg har vært singel i mange år nå og ser at jeg ikke møter så mange menn i hverdagen. Tenker at hvis jeg oppretter en datingprofil så er det litt håpløst hvis jeg hele tiden må lage avtaler litt langt frem eller bare ha faste dager jeg kan treffes? Dere menn i passende alder: hva er deres forventninger til hvor tilgjengelig man må være for at dere gir det en sjanse? Anonymkode: 9640c...4db Bare vær åpen om hva du søker, så bør ikke det være noe stort problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet 16. november #7 Del Skrevet 16. november (endret) Sitat Ja, jeg er nok litt forsiktig og har ikke våget meg ut på markedet enda... Syns dette med apper er vanskelig og kanskje redd for å ikke takle det moderne datingmarkedet så godt Det er det samme her, har begynt å se etter steder hvor det er naturlig å møte flere single. Utfordringen min er at jeg er litt forsiktig i store forsamlinger, og trenger litt tid til å bli kjent og ledig i samtalene. Jeg har begynt med å lese her inne, og delta litt i diskusjoner. Og ser jo at det må stålsettes litt, det er en annen verden enn for 15-20 år siden. Endret 16. november av Veivalg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #8 Del Skrevet 16. november Kanskje på tide å få barna ut av huset. De må jo være voksne for lenge siden Anonymkode: 26f20...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #9 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje på tide å få barna ut av huset. De må jo være voksne for lenge siden Anonymkode: 26f20...bbc Dessverre 🤣 yngste er i barneskolen Anonymkode: 9640c...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #10 Del Skrevet 17. november Kan bare snakke for meg selv men som mann på 52 hadde det nok ikke vært så aktuelt med dame som hadde hjemmeboende barn på barneskolen. Videregående ja, til nød siste året på ungdomsskolen. De bør være i en alder som gjør at de kan være hjemme alene og vil flytte ut i løpet av noen få år. Jeg kan godt være særboer noen få år, men ser vel for meg samboerskap i løpet av ikke alt for mange år. Ser jo for meg å finne noen jeg kan være sammen med resten av livet, å være særboer i 30+ år er ikke særlig attraktivt for meg da jeg synes det er viktig å dele hverdagen. Syke foreldre er ikke noe problem, hjelper gjerne til der med praktiske gjøremål. Anonymkode: 7c624...006 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet 17. november #11 Del Skrevet 17. november Det er ganske vanlig å få barn i slutten av 30-årene og helt inn i 40-årene for kvinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 17. november #12 Del Skrevet 17. november Mann 44+ her. Dette er svært individuelt, men for min del er jeg avhengig av å planlegge i god tid, og trenger heller ikke en samboer med det første. Så for min del er dette en forventning! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #13 Del Skrevet 17. november Veivalg skrev (3 timer siden): Det er ganske vanlig å få barn i slutten av 30-årene og helt inn i 40-årene for kvinner Det er det, men de kan da ikke nødvendigvis påregne å være aktuelle partnere for menn uten barn eller som har barn som har flyttet ut. Det går andre veien også, ser mange damer skriver her at de er ferdige med småbarn og at det er uaktuelt med en mann som har småbarn. Barn med diagnose gjør det selvsagt ikke enklere. Anonymkode: 7c624...006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 17. november #14 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan bare snakke for meg selv men som mann på 52 hadde det nok ikke vært så aktuelt med dame som hadde hjemmeboende barn på barneskolen. Videregående ja, til nød siste året på ungdomsskolen. De bør være i en alder som gjør at de kan være hjemme alene og vil flytte ut i løpet av noen få år. Jeg kan godt være særboer noen få år, men ser vel for meg samboerskap i løpet av ikke alt for mange år. Ser jo for meg å finne noen jeg kan være sammen med resten av livet, å være særboer i 30+ år er ikke særlig attraktivt for meg da jeg synes det er viktig å dele hverdagen. Syke foreldre er ikke noe problem, hjelper gjerne til der med praktiske gjøremål. Anonymkode: 7c624...006 Helt enig i dette. Overraskende mange mannfolk 50+ som har unger i grunnskolealder. K53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #15 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er det, men de kan da ikke nødvendigvis påregne å være aktuelle partnere for menn uten barn eller som har barn som har flyttet ut. Det går andre veien også, ser mange damer skriver her at de er ferdige med småbarn og at det er uaktuelt med en mann som har småbarn. Barn med diagnose gjør det selvsagt ikke enklere. Anonymkode: 7c624...006 Tror ikke folk forventer det heller. Det er jo ikke om å gjøre å finne noen som ikke vil være en god opplevelse for barna. Ingen bør tvinge noen til å elske seg heller. Anonymkode: 7d858...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #16 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 7.00): Dame i slutten av 40 årene. Full og krevende jobb som jeg elsker. Fortsatt hjemmeboende barn, og et av barna har en diagnose som krever ekstra omsorg. Har syke gamle foreldre som også trenger en del oppfølging. Har også en hobby jeg trives med og som er viktig for meg. Savner romantikk og erotikk i livet mitt. Men ser egentlig ikke at jeg har tid til å dra på masse dates og kunne være fleksibel på møtetidspunkter. Jeg ønsker meg primært en elsker eller kjæreste, ikke med samboerskap i sikte... Jeg har vært singel i mange år nå og ser at jeg ikke møter så mange menn i hverdagen. Tenker at hvis jeg oppretter en datingprofil så er det litt håpløst hvis jeg hele tiden må lage avtaler litt langt frem eller bare ha faste dager jeg kan treffes? Dere menn i passende alder: hva er deres forventninger til hvor tilgjengelig man må være for at dere gir det en sjanse? Anonymkode: 9640c...4db Jeg renker at hvis jeg virkelig var interessert i å treffe deg, så hadde jeg ikke hatt noe problem med å akseptere og tilpasse meg at du har en krevende hverdag og ikke er tilgjengelig når som helst. Men skulle vi være kjærester, så måtte vi jo kunne treffes litt mer enn 10 minutter en gang i måneden liksom. Anonymkode: 56332...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet 17. november #17 Del Skrevet 17. november Janina1 skrev (4 timer siden): Helt enig i dette. Overraskende mange mannfolk 50+ som har unger i grunnskolealder. K53 Det er menn i 60 åra som har barn i grunnskolen. Sitat Det er det, men de kan da ikke nødvendigvis påregne å være aktuelle partnere for menn uten barn eller som har barn som har flyttet ut. Det er opp til enhver å definere hva man vil ha eller ikke vil ha. Jeg bare påpeker at det er relativt vanlig med barn i grunnskolen. Kvinner velger å få barn stadig senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #18 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 7.52): Ja helt enig i det. Men det er jo det med å finne denne fyren... Anonymkode: 9640c...4db Du er dame. Selv i din alder er det fortsatt nok av menn som trenger kvinnelig oppmerksomhet. Last ned Tinder. Du er i målgruppa for menn 55+ eller yngre menn som ikke får yngre kvinner. Anonymkode: 12bf4...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #19 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er dame. Selv i din alder er det fortsatt nok av menn som trenger kvinnelig oppmerksomhet. Last ned Tinder. Du er i målgruppa for menn 55+ eller yngre menn som ikke får yngre kvinner. Anonymkode: 12bf4...750 Og yngre menn som får unge kvinner, jeg er kvinne 46 og det er helt utrolig hvilket aldersspenn som overraskende nok finner meg verdig en kurtise Anonymkode: 86e31...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 18. november #20 Del Skrevet 18. november Som flere andre har svart her handler dette om kommunikasjon. Slik du legger det frem nå, og gitt at jeg tolker deg rett, vil det være mulig å finne noen som tenker likt som deg. Mitt forslag ville vært å være ærlig med han om hvor ofte du vil treffes, hvordan du ser for deg det skal foregå (ut å spise, hjemme hos deg, par- aktviteter osv eller bare det fysiske). Si at du ikke helt vet hvordan det blir, men hold dialogen gående. Hvis det viser seg at dere ikke kan treffes like ofte som du først tenkte, vær ærlig og åpen om dette. Og vis at du setter pris på dette ved å prøve så godt du kan å prioritere dette. Mange menn som meg, ville reagert med å trekke seg unna evt avslutte, om jeg følte du ikke var pålitelig. Dvs om du ofte endrer avtaler i siste liten. Å ha forståelse for din situasjon er vel og bra, men det må være mulig å planlegge litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå