AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Beklager for dårlige tegninger. Jeg er lilla bil og har akkurat kjørt ut etter blå bil som har kjørt inn der jeg kom fra. Rød prikk til høyre (bilde 1) er begynnelsen på pil til rød bil som kommer lenger bak. Rød bil ligger her (bilde 2). Jeg anså muligheten for å komme inn før den tok meg igjen. Jeg kjører ut relativt fort og rød bil som var et stykke bak er plutselig rett bak og tuter ilsk. Gjorde jeg så feil? Anonymkode: 4b801...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronpai Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Du nevner inhenting om skiltingen på stedet men går ut i fra at du hadde vikeplikt. Hvis du da har kastet deg ut foran rød bil slik at den må bremse eller sakke farten for ikke å kjøre for nærme deg, så er det et klart brudd på din vikeplikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Dude, kom deg over det. Livet er for kort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #4 Del Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjorde jeg så feil? Ja. Anonymkode: 02714...ea3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #5 Del Skrevet 47 minutter siden Sitronpai skrev (52 minutter siden): Du nevner inhenting om skiltingen på stedet men går ut i fra at du hadde vikeplikt. Hvis du da har kastet deg ut foran rød bil slik at den må bremse eller sakke farten for ikke å kjøre for nærme deg, så er det et klart brudd på din vikeplikt. Vikeplikt. Jeg hadde stått og ventet på luke i 15 minutter og folk begynte å tute bak meg, så da jeg så luke så kjørte jeg altså ut. Jeg har kjørt ut der flere ganger, og veldig mange ganger så speeder folk opp fordi de ikke liker at det kommer biler foran dem inn fra den veien. Vedkommende kom mye fortere bak meg enn om han kjørt i fartsgrensen, men greit nok, jeg skulle ha ventet enda lenger og kjørt til høyre i stedet. ashley jackson skrev (49 minutter siden): Dude, kom deg over det. Livet er for kort. Det var en uke siden så er jo egentlig over det. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Anonymkode: 02714...ea3 Greit. Anonymkode: 4b801...1e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå