AnonymBruker Skrevet 16. november #1 Del Skrevet 16. november Pleier damer å være høflige når de avviser deg i sjekke sammenheng eller er de mer nedlatende? Anonymkode: 0972b...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #2 Del Skrevet 16. november Jeg har aldri i mitt liv opplevd at kvinner har vært uhøflige når de avviser meg (kun skjedd 2 ganger da). Men jeg vitnene en gang en av mine bestekompiser bli avvist på en ekstremt brutal måte når vi var på byen sammen av en venninne av vår venninne. Det er ingen av oss herrene i nærkretsen som liker hun etter det. Det var virkelig en ynkelig måte å angripe en annen person som eksponerer hjertet sitt helt åpent for deg. Nei æsj, jeg grøsser fremdels over det hele. Dog, alt i alt så er nyt helhetsinntrykk at kvinner er veldig modne når det kommer til å avvise det motsatte kjønn. Det skal samtidig sies at ikke alle menn er like modne når de blir avvist dessverre. Anonymkode: bc081...d97 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #3 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg vitnene en gang en av mine bestekompiser bli avvist på en ekstremt brutal måte når vi var på byen sammen av en venninne av vår venninne. Det er ingen av oss herrene i nærkretsen som liker hun etter det. Det var virkelig en ynkelig måte å angripe en annen person som eksponerer hjertet sitt helt åpent for deg. Nei æsj, jeg grøsser fremdels over det hele. Anonymkode: bc081...d97 Hva skjedde? Anonymkode: 0972b...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #4 Del Skrevet 16. november Nei. Har blitt ledd i trynet, fått ansiktsuttryk og negative kommentarer. Det skal sies at jeg anser meg selv som ganske lite attraktiv. Anonymkode: 41eaf...249 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #5 Del Skrevet 16. november Typisk har jeg bare blitt ignorert fullstendig, som om jeg bare var luft. Men har også opplevd å bli ledd av, ansiktsutrykk som utstråler avsky. En gang har en dame sagt Æsj og snudd ryggen til. Men har selvsagt også blitt avvist på fine måter også Anonymkode: e9049...ce1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #6 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har aldri i mitt liv opplevd at kvinner har vært uhøflige når de avviser meg (kun skjedd 2 ganger da). Men jeg vitnene en gang en av mine bestekompiser bli avvist på en ekstremt brutal måte når vi var på byen sammen av en venninne av vår venninne. Det er ingen av oss herrene i nærkretsen som liker hun etter det. Det var virkelig en ynkelig måte å angripe en annen person som eksponerer hjertet sitt helt åpent for deg. Nei æsj, jeg grøsser fremdels over det hele. Dog, alt i alt så er nyt helhetsinntrykk at kvinner er veldig modne når det kommer til å avvise det motsatte kjønn. Det skal samtidig sies at ikke alle menn er like modne når de blir avvist dessverre. Anonymkode: bc081...d97 Eksponerer hele sitt hjerte? Hva slags patetisk tufs er dette? Ikke rart stakkaren ble behandlet som søppel. "Treat her like a queen and she will treat you like a servant" er jo et velkjent fenomen. Behandler man damer så de skjønner at de er lett utskiftbare, blir det enklere. Anonymkode: 5e337...152 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #7 Del Skrevet 16. november Hva mener dere er «høflig»? For «nei» er en fullstendig, høflig setning. Om du forventer å bli takket av et annet menneske fordi du har lagt an på dem forventer du mer enn normert høflighet. Jeg tenker mye ligger der. Noen (og dette gjelder kvinner så vel som menn) forveksler høflighet med «underdanighet». Om du forventer å bli bukket og skrapet for i hverdagen kommer du til å bli skuffet konstant. Underdanighet er ikke høflig. Det signaliserer ikke annet enn redsel. Høflighet er når noen snakker til deg som deres likeverdige. Og dermed behandler deg som en idiot dersom du velger oppføre deg som en. Anonymkode: 5b2a8...5e4 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 16. november #8 Del Skrevet 16. november Det er en del som nevner ansiktsuttrykk. Da synes jeg folk er i overkant hårsåre. Hvis tilnærmelsen kommer helt overraskende på, og de ikke er interesserte, er det jo ikke rart at de får rare ansiktsuttrykk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 16. november #9 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eksponerer hele sitt hjerte? Hva slags patetisk tufs er dette? Ikke rart stakkaren ble behandlet som søppel. "Treat her like a queen and she will treat you like a servant" er jo et velkjent fenomen. Behandler man damer så de skjønner at de er lett utskiftbare, blir det enklere. Anonymkode: 5e337...152 Råd fra en med lite eller ingen erfaring med kvinner .... 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #10 Del Skrevet 16. november Jeg har ikke prøvd meg med sånn ren oppsjekking så veldig mange ganger, men de få gangene jeg har gjort det uten hell har de vært helt høflige og greie. Jeg har ikke gjort noe galt i mitt fremstøt, de gjør ingenting galt ved å ikke være interessert i meg, så ingen grunn til at noen av oss skal være annet enn høflige. Folk flest er høflige. Anonymkode: c3679...909 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #11 Del Skrevet 16. november Seff skrev (1 minutt siden): Råd fra en med lite eller ingen erfaring med kvinner .... Absolutt ikke. Har masse erfaring med damer. Sjekking på byen er ikke et sted for stakkarer, men første bud er å lære seg regla Treat her like a queen and she will treat you like a servant Anonymkode: 5e337...152 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #12 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Eksponerer hele sitt hjerte? Hva slags patetisk tufs er dette? Ikke rart stakkaren ble behandlet som søppel. "Treat her like a queen and she will treat you like a servant" er jo et velkjent fenomen. Behandler man damer så de skjønner at de er lett utskiftbare, blir det enklere. Anonymkode: 5e337...152 Mer og mer skjønner jeg dette Anonymkode: e9049...ce1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #13 Del Skrevet 16. november Hvordan jeg avviser henger gjerne tett sammen med hvordan han tar kontakt - og hva som skal til for at han tar til seg budskapet. Anonymkode: dc266...b86 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #14 Del Skrevet 16. november Som kvinne avviser jeg alltid høflig. Det er enkelte menn som ikke tar et høflig nei for et nei, og da kan jeg gå over til sint avvisning. Da blir de sjokkert som om det kom ut av det blå. Nei betyr ikke ja eller kanskje. Nei betyr nei. Greit å huske på. Anonymkode: 963b7...9c1 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #15 Del Skrevet 16. november Høflig avvisning blir tolket som et kanskje, så blir ofte uhøflig før å bli kvitt han. Anonymkode: 5bfc9...f0b 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #16 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som kvinne avviser jeg alltid høflig. Det er enkelte menn som ikke tar et høflig nei for et nei, og da kan jeg gå over til sint avvisning. Da blir de sjokkert som om det kom ut av det blå. Nei betyr ikke ja eller kanskje. Nei betyr nei. Greit å huske på. Anonymkode: 963b7...9c1 Alt annet enn ja (med et smil og et underkastende blikk), betyr nei. Det er nok en del som tror de kan snu noen fra "nja" eller "kanskje" til ja, men ikke kast bort tiden. Hvis hun liker deg trenger du ikke å gjøre noe, hvis hun ikke liker deg er det ingenting du kan gjøre. Dette er sort/hvitt, og egentlig ganske ukomplisert. Problemet er selvfølgelig at bottom 70% av menn vil få 50 nei før de får et ja. Anonymkode: 5e337...152 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. november #17 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Eksponerer hele sitt hjerte? Hva slags patetisk tufs er dette? Ikke rart stakkaren ble behandlet som søppel. "Treat her like a queen and she will treat you like a servant" er jo et velkjent fenomen. Behandler man damer så de skjønner at de er lett utskiftbare, blir det enklere. Anonymkode: 5e337...152 Om en mann behandler meg som at jeg er lett utskiftbar så er han ikke noe for meg kjenner jeg...Da tenker jeg at han ikke er interessert nok, så da kan det være det samme. Jeg forventer ikke å bli behandlet som en dronning. Han gir det han har lyst til å gi tenker jeg. Bare det ikke blir smuler, for da drar jeg min kos. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #18 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Pleier damer å være høflige når de avviser deg i sjekke sammenheng eller er de mer nedlatende? Anonymkode: 0972b...c95 Jeg skjønner selv at dette kan høres arrogant ut, men det er ikke meningen. Jeg har en særdeles liten historikk når det kommer til sjekking. Jeg har vært i noen få, men lange forhold. Det er hun som har vært den som har tatt initiativs/sjekket opp meg i de forholdene jeg har vært i / er i. I de periodene jeg har vært singel, så har jeg sjekket opp en liten håndfull jenter uten å bli avvist. Et par kun korte seksuelle relasjoner og et par stykker som bare ble noen få dater uten å utvikle seg til noe mer. Jeg har alltid hatt innstillingen om at en jente som er interessert, selv klarer å vise dette og ta initiativ. Jeg har aldri giddet denne «jakten». Anonymkode: 4eda8...68d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #19 Del Skrevet 16. november Irak skrev (42 minutter siden): Om en mann behandler meg som at jeg er lett utskiftbar så er han ikke noe for meg kjenner jeg...Da tenker jeg at han ikke er interessert nok, så da kan det være det samme. Jeg forventer ikke å bli behandlet som en dronning. Han gir det han har lyst til å gi tenker jeg. Bare det ikke blir smuler, for da drar jeg min kos. Som alltid; virkeligheten er mer eller mindre det motsatte av det dere hevder. Takk for at du bekreftet at det jeg skrev var riktig. Anonymkode: 5e337...152 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #20 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener dere er «høflig»? For «nei» er en fullstendig, høflig setning. Om du forventer å bli takket av et annet menneske fordi du har lagt an på dem forventer du mer enn normert høflighet. Jeg tenker mye ligger der. Noen (og dette gjelder kvinner så vel som menn) forveksler høflighet med «underdanighet». Om du forventer å bli bukket og skrapet for i hverdagen kommer du til å bli skuffet konstant. Underdanighet er ikke høflig. Det signaliserer ikke annet enn redsel. Høflighet er når noen snakker til deg som deres likeverdige. Og dermed behandler deg som en idiot dersom du velger oppføre deg som en. Anonymkode: 5b2a8...5e4 Tull. "Hei jeg heter Lisa, ømm.. jeg vil bare si at jeg synes du er veldig søt og jeg bare lurte på om du ville.. ømm... ta en kaffe eller noe en dag? ...🥹" "Nei" 👆 Kaller du det et empatisk svar? Anonymkode: 0972b...c95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå