Gå til innhold

Boys, hva er egentlig en 10/10 dame for dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg hører at dere rater damer, 5/10, 7/10, etc. Okey, men hva er en 10/10? Tror aldri jeg har hørt en mann si at "hun og hun er en 10/10", bare masse 7/10, 8/10, etc. Så hva er en 10/10? En fantasi oppi hodet deres?

Anonymkode: d18d0...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når jeg hører at dere rater damer, 5/10, 7/10, etc. Okey, men hva er en 10/10? Tror aldri jeg har hørt en mann si at "hun og hun er en 10/10", bare masse 7/10, 8/10, etc. Så hva er en 10/10? En fantasi oppi hodet deres?

Drit i den ratingen der da. No offence, men går ut fra du er veldig ung? 

Anonymkode: 43bfe...7b4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Relativt ung ja. Hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen oppegående mennesker rater andre mennesker. Ikke vær så søplete. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

10/10

images.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (13 minutter siden):

10/10

images.jpeg

Kan jeg spørre hvor gammel du er? 

Anonymkode: 16dd8...337

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spørre hvor gammel du er? 

Noe spesiell grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (Akkurat nå):

Noe spesiell grunn?

Ja, du velger ikke et moderne valg å lurer på om det er basert på din alder.

Det er mest av nysgjerrighet siden det ikke er en hemmelighet at du snakker mye om kvinner og jeg har antatt du er i 20 årene eller yngre. Men selvsagt trenger du ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Incels på reddit har over flere år ment at enten Candice Swanepoel (1) eller Taylor Hill (2) er en "legit" 10/10. Her ser du at personlig preferanser spiller en rolle, fordi jeg synes eksempelvis at Bella Hadid (3), Bar Refaeli (4) og Keely Shaye (5) er mer innbydende. Spesielt hun Keely var ekstremt søt når hun var ung (bra jobba Brosnan).

5c8d3ad845d2a09f10771cc6.jpgv

taylor-hill-2.jpg?resize=731,1024

240730-Bella-Hadid-al-1421-5c8974.jpg

61Qb01kiSkL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg

3f7c0558d092b175ccf761ef99.jpgs

Anonymkode: b7cc1...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

3f7c0558d092b175ccf761ef99.jpg

Anonymkode: b7cc1...141

Jeg har kun sett bilder av hun som syklig overvekt og er litt små-sjokkert over at hun en gang var så søt. Det her er en 10/10 for meg ts. Hun ser faktisk bedre ut til høyre enn på det mer sminka venstre. Typisk James Bond å dra fine damer...

Anonymkode: 1c164...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri ratet en en kvinne, men jeg legger merke til at det ofte fokuseres på utseende og kropp. Ser du noen av de vakreste menn og kvinner i Hollywood, også ser du hvor mange forhold de har bak seg i voksen alder… så tenker jeg at utseende ikke er alt.

* Utseende har en rolle, det er noe som tiltrekker oss. Men det er mange som er pene, de de kan være i et ganske bredt spekter av vekt- og høydeklasser.

* Det må være en form for sjarm, en personlighet som tiltrekker meg. Fremstår du sur og ikke-tilgjengelig kan du være så vakker du bare vil, da er personligheten turn-off.

* Det funker ikke dersom man er helt uenig i de store linjene i livet. Du kan ikke putte R og FrP i samme hus (stemmer mer i sentrum selv).

Anonymkode: dfb1b...02f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er umodne menns måte å kategorisere kvinner. Ikke ulikt høy- og lavstatus kategoriseringen umodne kvinner holder på med. 

Anonymkode: d69c4...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Utseendemessig eller hele pakken? Utseendemessig tror jeg det er større spenn enn om du hadde spurt damer det samme spørsmålet.

Anonymkode: 2b31a...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri ratet kvinner. Men en perfekt dame for meg er pen, snill og har trang mus. 

Anonymkode: ab6eb...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Emilia Clarke er helt der oppe..
Alle som har sett intervjuer med hun, vet at hun er morsom af! 

image.png.0949c72e03f18a812c24e45c0cfa3d24.png

Anonymkode: c96a3...fa7

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ender bare opp med masse "tørste" menn som legger inn bilde av sin favoritt. Det er jo helt individuelt. Denne tråden kan bli stappfull av veldig mange forskjellige kvinne navn. At enkelte da er uenige med de,vil jo da være helt uforståelig for den personen. Så har vi det gående.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (22 minutter siden):

Ender bare opp med masse "tørste" menn som legger inn bilde av sin favoritt. Det er jo helt individuelt. Denne tråden kan bli stappfull av veldig mange forskjellige kvinne navn. At enkelte da er uenige med de,vil jo da være helt uforståelig for den personen. Så har vi det gående.

ALLE menn liker Emilia Clarke 

Anonymkode: fcb9a...44a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (25 minutter siden):

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ALLE menn liker Emilia Clarke 

Anonymkode: fcb9a...44a

Enough said..... 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg føler meg gammel når jeg leser sånn som 5/10 og 10/10. Jeg har aldri hørt en mann rate en dame.. men jeg har hørt at de omtaler dem som smellvakre og flotte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...