AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #41 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 12.40): Er så glad jeg har en mann som er trygg på seg selv og lar meg ha de vennene jeg vil.. du oser usikker. Anonymkode: f45eb...1ac Vel. Jeg er trygg nok på meg selv til at jeg ikke orker damer som driver med tull og fjas. Det finnes gode damer der ute. Å holde kontakten /vennskap med exer og folk man har ligget med handler bare om en ting, og det er et sykelig oppmerksomhetsbehov. Man digger å ha et miljø rundt seg av mennesker som gir oppmerksomhet og som man har som trofeer. 🚩 Å ha vanlige venner (som man ikke hsr hatt sex med) er selvsagt helt uproblematisk. Det er meningsløst å blande sammen de to tingene. I tillegg vil jeg si at hvis problemet er at man ikke kan kaste en kjepp noe sted uten å treffe noen dama di har hatt sex med, så er nok ikke det en dame jeg ville involvert meg med. Igjen, at de har en historikk er helt naturlig. Men det er unaturlig og litt merkelig å samle på tidligere sex-partnere som "venner". Og jada. Folk for gjøre hva de vil så lenge det ikke er til skade for andre. Men da krever jeg retten til å velge /velge bort hvem jeg vil også. Anonymkode: 4cce9...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #42 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 12.58): Det er helt greit i vårt forhold. Ha venner og lev livet, menn, kvinner hele LBTQ-bokstaver- og tallrekka. Begge er dog klar over at det er nulltoleranse for utroskap. Er hun utro, så må hun flytte ut på dagen og alt er over. Det samme gjelder selvfølgelig for meg. En slik klar regel gjør at sjalusi minimeres. Anonymkode: 4ee62...c82 Høres vel og fint ut det, men utroskap forsøkes som regel å holdes skjult for partneren. Du lever lett i uvisse i flere år. Anonymkode: fca92...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå