Gå til innhold

Hva syntes dere menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere hadde blitt sammen med en dame, og hun hadde kontakt med menn hun både hadde vært med og som hun bare var venner med. 

blant annet snap, insta osv. 

hadde dere gitt blaffen eller bedt henne slette dem?

Anonymkode: 2a2d0...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvis dere hadde blitt sammen med en dame, og hun hadde kontakt med menn hun både hadde vært med og som hun bare var venner med. 

Jeg hadde pakka og dratt bare.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Selfølgelig må ho få ha venner av begge kjønn. Kor mange ville gått inn i eit forhold om partner satte betingelse om at ein ikkje får ha venner av motsatt kjønn? Har du problem med det burde du fortalt partner om det heilt i starten av forholdet så hen kunne eventuelt velge deg bort.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja. kunne blitt kinkig. lit forskjell på om ddet var ekser eller eks-pulevenner, kanskje,

jeg har ikke kontakt med noen damer jeg har vært sammen med eller knullet

Anonymkode: aa5e8...592

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tatt henne seriøst. Okei til å pule på, men ikke kjæreste materiale. Rødt flagg..

Anonymkode: a3e23...1a7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ikke tatt henne seriøst. Okei til å pule på, men ikke kjæreste materiale. Rødt flagg..

Du er et rødt flagg.

Anonymkode: 7ec7c...04d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Litt drøyt sagt ja. Men jeg hadde heller ikke tatt henne seriøst. Og fadet henne sakte men sikkert ut. 
Vet det er mange naive der ute som skulle sagt "ja men ex-kjærester er jo historie og vi kan fortsatt beholde vennskapet selv om vi knullet vettet av hverandre". 

Anonymkode: afebb...a09

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så damer har ikke lov til å ha mannlige venner? 

Mannlige xer skal de være ferdig med. Venner kan være greitt under visse omstendigheter, overnatting og å henge mye med venner betyr at forholdet vårt er over.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Så damer har ikke lov til å ha mannlige venner? 

Mannlige venner hun har ligget med? Nei.

Anonymkode: 4b1d9...dc1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det hadde jeg ikke visst.

Jeg aner ikke hvem min samboer «har på» snapchat eller hvem hun følger på Instagram.

Selv har jeg mange kvinnelige venner i virkeligheten. Mange av disse følger jeg på Instagram og mange på snapchat. Det har ingen relevans for relasjonen mellom meg og min partner å gjøre. Hun har også flere mannlige venner. Antar hun også har flere av dem på Instagram og snapchat også🤷🏼‍♂️

Tipper denne problematikken er en generasjonsgreie og at det er blant de unge dette med sosiale medier og partner er et tema.

Anonymkode: 3b9fb...4b3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så komisk. Ikke lenge siden det var en tråd der det motsatte var diskutert. Da var det ikke måte på hvor berettiget menn var til å ha kvinner av alle kategorier på snap og som venner. 

Hvis ikke konen aksepterte dette kunne hun bare flytte, drite og dra, pelle seg ut, for menn hadde rett til å være venner med den de ville når de var i forhold. Spilte ingen rolle om det var ekser eller pulevenninner eller kollegaer man begynte å få følelser for.

Herlighet. Det er til å spy av.

Anonymkode: fca92...d98

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person uten venner av det motsatte kjønn er et rødt flagg. Det vitner om særdeles mangelfulle sosiale evner.

Det er disse menneskene som utviser sjalusi og kontrollbehov overfor partner.

Anonymkode: 3b9fb...4b3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvparten av innleggene i denne tråden har tolket startinnlegget som "Kan kvinner i forhold tillate seg å snakke med andre menn enn han de er sammen med, eller bør det forbys?", mens den andre halvparten har tolket det som "Bør man, når man er i forhold, ha uinnskrenket og løpende kontakt på Snapchat og Instagram med flest mulig av de man har ligget med?". 

Ikke rart dere ikke blir enige.

Anonymkode: 15715...e07

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis det er snakke om venner så er det helt klart ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 0.11):

Har jeg ingen problem med, alle må få ha sin fortid og ingen kan nekte noen å ha kontakt eller relasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en del år siden jeg ble sammen med kona, men hun er aktivt venner med en eks. Hadde kanskje litt behov for å slå meg på brystet i starten, men det var allerede så lenge siden de hadde vært sammen da. Og de var sammen under ett år. Har møtt han flere ganger, fin fyr. 

Syns det spørs hvor mye kontakt, men det syns jeg nok generelt kanskje, uavhengig av relasjonen før. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er ganske naturlig å være venner med ekser osv på insta, facebook og snap. Så det i seg selv tenker jeg er uproblematisk. Men om hun har jevnlig kontakt med disse mennene hadde jeg tenkt det ikke var innafor. Tenker også at det er helt greit om hun har kompiser hun henger med. Forhold er bygget på tilitt. Om jeg ikke kan vise henne tilitt til å ha kompiser osv tenker jeg vi ikke kan ha et forhold.

Anonymkode: ac80c...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...