AnonymBruker Skrevet 15. november #41 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sa nettopp at det ikke er farlig med avvisning 🤣 Anonymkode: f6a83...054 Synes det er trist at du latterliggjør vold og drap. Jeg tror kanskje du selv klarer å skille mellom litt vondt i selvtilliten og de som dreper andre på grunn av avvisning. Anonymkode: d09b3...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #42 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er trist at du latterliggjør vold og drap. Jeg tror kanskje du selv klarer å skille mellom litt vondt i selvtilliten og de som dreper andre på grunn av avvisning. Anonymkode: d09b3...1fd Okei så det er farlig med avvisning allikevel, da burde du slette den første kommentaren din som sa avvisning er ufarlig. Anonymkode: f6a83...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #43 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okei så det er farlig med avvisning allikevel, da burde du slette den første kommentaren din som sa avvisning er ufarlig. Anonymkode: f6a83...054 Jeg tror hun mente det ikke er farlig å BLI avvist. Men å avvise kan være farlig. Det finnes sikkert situasjoner hvor det å prøve seg er farlig, det finnes jo mye i verden. Men det er der du misforstår. Anonymkode: a8aef...b5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #44 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okei så det er farlig med avvisning allikevel, da burde du slette den første kommentaren din som sa avvisning er ufarlig. Anonymkode: f6a83...054 Nå tror jeg kanskje du misforstår med vilje. Du sa at avvisning er farlig for selvtilliten. Jeg svarte at om avvisning gjør så vondt at selvtilliten din havner i fare, må du jobbe med deg selv. Det er, som sagt, ikke farlig å bli avvist. Om avvisningen gjør deg til en voldsmann, er du farlig. Anonymkode: d09b3...1fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #45 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror hun mente det ikke er farlig å BLI avvist. Men å avvise kan være farlig. Det finnes sikkert situasjoner hvor det å prøve seg er farlig, det finnes jo mye i verden. Men det er der du misforstår. Anonymkode: a8aef...b5b Hun tar feil der også, avvisning skader psyken. Anonymkode: f6a83...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #46 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå tror jeg kanskje du misforstår med vilje. Du sa at avvisning er farlig for selvtilliten. Jeg svarte at om avvisning gjør så vondt at selvtilliten din havner i fare, må du jobbe med deg selv. Anonymkode: d09b3...1fd Hvor mange ganger har du blitt avvist? Anonymkode: f6a83...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #47 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun tar feil der også, avvisning skader psyken. Anonymkode: f6a83...054 Psyken kan jobbes med. Men ingen sier det er lett å bli avvist, det er bare et nødvendig onde vi desverre må gjennom for kjærligheten. Anonymkode: a8aef...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #48 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mange ganger har du blitt avvist? Anonymkode: f6a83...054 Har aldri blitt avvist i en datingsituasjon. Har vært med samme mann siden 18-års alderen. Har dog mye erfaring med å avvise, som de fleste andre kvinner også har. Som regel tas dette med et smil hos begge parter, andre ganger må politi/vektere tilkalles fordi mannen blir sint. Det er trist. Jeg synes det er trist at du latterliggjør at mennesker blir banket og drept for å avvise andre. Jeg er helt enig i at avvisning kan oppleves sårt, slik er det for alle. Uavhengig av kjønn. Å bli avvist er en del av livet, og det er ikke farlig. Dersom man begynner å utøve vold eller aggresjon i møte med avvisning, må man vende blikket innover. Anonymkode: d09b3...1fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #49 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri blitt avvist i en datingsituasjon. Anonymkode: d09b3...1fd Da er inputen din fullstendig ubrukelig. Anonymkode: f6a83...054 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #50 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Psyken kan jobbes med. Men ingen sier det er lett å bli avvist, det er bare et nødvendig onde vi desverre må gjennom for kjærligheten. Anonymkode: a8aef...b5b Og hvor mange ganger har du blitt avvist? Anonymkode: f6a83...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #51 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvor mange ganger har du blitt avvist? Anonymkode: f6a83...054 Direkte en gang da jeg ble slått opp med. Det er jo på et vis avslag, selv om det skjedde noe først. Ellers hat jeg bare blitt avvist indirekte,ved å bli ignorert av flere hvor de kanskje har snakket med meg men du skjønner du er irriterende for dem, eller fått lav terningkast da det på barnsligvis har vært sånn, lik denne så blir du rangert 😂 Ei veninne fikk 10,det var triste tider. Kjærlighetssorg i 2 år. Men idag tenker jeg aldri på han. Du kommer videre selv om det er sårt. Men forstår det er skummelt, er ikke verdens modigste jeg heller. Og skjønner jo at om det er veldig mange avslag er det kjempe negativt. Men samtidig er det trist å ikke prøve å i større grad garantere at det ikke blir noe kjærlighet. Har du blitt mye avvist? Anonymkode: a8aef...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #52 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da er inputen din fullstendig ubrukelig. Anonymkode: f6a83...054 Nei, det er den ikke. Man må ikke ha gått gjennom noe for å kunne ha en mening om saken. Det er åpenbart at avvisning er et svært sårt punkt for deg, og noe du kanskje har opplevd mye av. Jeg synes likevel det er trist at du latterliggjør at andre opplever vold og trusler om vold som følge av dette. Synes du ikke det er alvorlig? Utgangspunktet for samtalen var at du trodde at menn må være så fryktelig kjekke for å kunne "sjekke opp" noen, og det stemmer ikke. Utseende hos potensiell partner havner ganske langt nede på lista for mange kvinner. Mange menn overestimerer hvor viktig utseende er. Det som avgjør om en mann er creepy eller ikke er ikke utseende, men sosial kompetanse, humor og sjarm. Anonymkode: d09b3...1fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #53 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vet heller ikke hva jeg skal si. Har null erfaring Anonymkode: b24d2...01a Hva med å presentere deg? Anonymkode: e2e5e...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #54 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (27 minutter siden): må man jobbe med seg selv. Anonymkode: d09b3...1fd Du har ingen erfaring med å bli avvist og har null kvalifikasjoner for å komme med slike lettvinte råd, du vet ikke hvordan det føles en gang. Jeg vil hellet høre råd fra folk som har opplevd masse avvisning og har funnet en mestrings strategier. Anonymkode: f6a83...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #55 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Direkte en gang da jeg ble slått opp med. Det er jo på et vis avslag, selv om det skjedde noe først. Ellers hat jeg bare blitt avvist indirekte,ved å bli ignorert av flere hvor de kanskje har snakket med meg men du skjønner du er irriterende for dem, eller fått lav terningkast da det på barnsligvis har vært sånn, lik denne så blir du rangert 😂 Ei veninne fikk 10,det var triste tider. Kjærlighetssorg i 2 år. Men idag tenker jeg aldri på han. Du kommer videre selv om det er sårt. Men forstår det er skummelt, er ikke verdens modigste jeg heller. Og skjønner jo at om det er veldig mange avslag er det kjempe negativt. Men samtidig er det trist å ikke prøve å i større grad garantere at det ikke blir noe kjærlighet. Har du blitt mye avvist? Anonymkode: a8aef...b5b Det er mye bedre å spørre menn om råd enn priviligerte kvinnfolk. Anonymkode: f6a83...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #56 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mye bedre å spørre menn om råd enn priviligerte kvinnfolk. Anonymkode: f6a83...054 Hadde jeg gått å prøvd meg på folk har jeg blitt avvist, men jeg gjorde ikke det. Jeg har hatt et øye for å trekke meg når det har vist seg dårlige ods og sett hvem som har likt meg. Du forteller ikke hva du har opplevd. Anonymkode: a8aef...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #57 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes likevel det er trist at du latterliggjør at andre opplever vold og trusler om vold som følge av dette. Synes du ikke det er alvorlig? Anonymkode: d09b3...1fd Jeg digger den sosiopatiske hersketeknikken din der du tillegger meg holdninger jeg ikke har. Ikke bare er du bortskjemt og priviligert, du har en noen fæle personlighets trekk også. Anonymkode: f6a83...054 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #58 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg digger den sosiopatiske hersketeknikken din der du tillegger meg holdninger jeg ikke har. Ikke bare er du bortskjemt og priviligert, du har en noen fæle personlighets trekk også. Anonymkode: f6a83...054 "Du sa nettopp at det ikke er farlig med avvisning 🤣" Anonymkode: f6a83...054 Dette er jo din kommentar ordrett når jeg fortalte om vold og drap som følge av avvisning. Så at du sier du ikke latterliggjør dette, blir litt for dumt. Bare fordi jeg ikke har opplevd så mye avvisning i datinglivet, er ikke det synonymt med at jeg er privilegert eller bortskjemt. Men for all del, du skal få tro hva du vil om meg. Anonymkode: d09b3...1fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #59 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare fordi jeg ikke har opplevd så mye avvisning i datinglivet, er ikke det synonymt med at jeg er privilegert eller bortskjemt. Men for all del, du skal få tro hva du vil om meg. Anonymkode: d09b3...1fd Jeg tror det er bedre om du lar folk med faktisk erfaring komme med råd i stedet for dine komisk lettvinte "jobb med deg selv" ramser, du vet ikke engang hva det innebærer. Anonymkode: f6a83...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #60 Del Skrevet 15. november Det beste er enten apper, sosiale arenaer som fest, pub/bar eller konsert, eller via felles interesser eller venner. AnonymBruker skrev (1 time siden): Så midt på dagen på f.eks. Karl Johan kan jeg vitse og spørre om nummer? Anonymkode: b24d2...01a Det kan potensielt funke, hvis du treffer med riktig vits på riktig person. Anonymkode: 0e96d...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå