AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #21 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Huff ja.. godt spørsmål. De er utilnærmelige vesener hvis man ikke har veldig bra utseende eller overmennesklig selvtillit. Selv da må man gjøre 90% av arbeidet. Anonymkode: f6a83...054 Skjønner ikke hvor folk har det fra at man må være så fryktelig kjekk for å kunne sjekke opp noen. Så lenge man er morsom og sosialt kompetent, er det helt likegyldig hvordan man ser ut. Anonymkode: d09b3...1fd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #22 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvor folk har det fra at man må være så fryktelig kjekk for å kunne sjekke opp noen. Så lenge man er morsom og sosialt kompetent, er det helt likegyldig hvordan man ser ut. Anonymkode: d09b3...1fd Som jeg sier: overmennesklig selvtillit fordi han kommer til å bli avvist veldig mye og må allikevel ikke brytes ned, noe som svært få klarer. Anonymkode: f6a83...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #23 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som jeg sier: overmennesklig selvtillit fordi han kommer til å bli avvist veldig mye og må allikevel ikke brytes ned, noe som svært få klarer. Anonymkode: f6a83...054 Om man ikke tåler avvisning, er man ikke klar for å "sjekke opp" noen. Dette gjelder jo alle kjønn. Det er ikke farlig med avvisning. De aller fleste som avviser noen, gjør det på en hyggelig og ryddig måte. Det må man tåle. Anonymkode: d09b3...1fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15. november 2024 #24 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg er åpen for å sjekkes opp de fleste steder men ....helst ikke på jobb av pasientene 😅 Der har jeg en ganske streng grense, den tråkker man aldri over! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #25 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer ikke til å date en mann som tenker pule automat, det skjer ikke. Anonymkode: a8aef...b5b Nei, og det tror jeg faktisk ganske mange andre damer tenker også. Og da finnes det nok av steder som er bedre enn Tinder. Hvis kvinner hadde visst hvordan menn - spesielt de gutta som har "runda" Tinder, som man sier så fint - snakker om både appen og damene de finner der med hverandre, så tror jeg mange hadde avinstallert den rimelig kjapt. Anonymkode: 80078...368 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #26 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om man ikke tåler avvisning, er man ikke klar for å "sjekke opp" noen. Dette gjelder jo alle kjønn. Det er ikke farlig med avvisning. Anonymkode: d09b3...1fd Menn blir i snitt avvist langt mer og det er skadelig for selvtilliten, det er langt ifra "ufarlig" Anonymkode: f6a83...054 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #27 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn blir i snitt avvist langt mer og det er skadelig for selvtilliten, det er langt ifra "ufarlig" Anonymkode: f6a83...054 Da må man gi opp, for desverre så er det ingen annen vei rundt det. Det er trist, men folk må jo få lov til å avvise. Går an å vente til man har forelsket seg og ser den man liker også har. Men det er ikke alle som er heldige og har den opplevelsen. Anonymkode: a8aef...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 15. november 2024 #28 Del Skrevet 15. november 2024 Kan sjekke opp hvor som helst. Det gjelder å lese signaler, og det å vite forskjellen på om dama er hyggelig eller tiltrukket av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #29 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn blir i snitt avvist langt mer og det er skadelig for selvtilliten, det er langt ifra "ufarlig" Anonymkode: f6a83...054 Ja, menn blir nok avvist i større grad enn hva kvinner blir. Menn er nok også langt mer frampå enn hva kvinner er, så det hører jo med. Som sagt: om avvisning går så mye utover selvtilliten at det blir farlig, må man jobbe med seg selv. Alle er i sin fulle rett til å avvise noen, helt uavhengig av kjønn. Anonymkode: d09b3...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #30 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vet heller ikke hva jeg skal si. Har null erfaring Anonymkode: b24d2...01a Hei TS, føler du at du er sterk nok til å bli avvist mye? For det kommer mest sannsynlig til å skje, det gjør det for menn flest. Selv våger jeg ikke å nærme meg damer. Anonymkode: f6a83...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #31 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle er i sin fulle rett til å avvise noen, helt uavhengig av kjønn. Anonymkode: d09b3...1fd Opplagt og unødvendig å legge til. Anonymkode: f6a83...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #32 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som sagt: om avvisning går så mye utover selvtilliten at det blir farlig, må man jobbe med seg selv. Anonymkode: d09b3...1fd Hvor mye har du blitt avvist? Anonymkode: f6a83...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #33 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplagt og unødvendig å legge til. Anonymkode: f6a83...054 Nei, det er det ikke. Mange menn (og kvinner) reagerer med sinne og vold ved avvisning. Så det er på ingen måte unødvendig å legge til. Folk har blitt drept for å avvise. Anonymkode: d09b3...1fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #34 Del Skrevet 15. november 2024 Å skyte i blinde, som i å bare raskt prøve seg på noen uten at de har delt en samtale sammen på noe vis vil nok fort bli nei siden det er så direkte og de ikke vet hva de går til. Men finner dere en måte å snakke litt sammen, kjenne tonen, også kanskje flørte litt, vil dere også ha mulighet til å kjenne om det er sjangse for ja. Anonymkode: a8aef...b5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #35 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er det ikke. Mange menn (og kvinner) reagerer med sinne og vold ved avvisning. Så det er på ingen måte unødvendig å legge til. Folk har blitt drept for å avvise. Anonymkode: d09b3...1fd Du sa nettopp at det ikke er farlig med avvisning 🤣 Anonymkode: f6a83...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #36 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Å sjekke opp kvinner er seksuell trakassering. Anonymkode: d5144...6fa Kun om det skjer edru og i naturlige sitauasjoner som på gata, bussen osv. Om en mann prøver seg da er det red flag og cringe. På byen småfull er det ikke så nøye. Forstå det den som kan. Jeg er kvinne. Anonymkode: f6b53...6fa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #37 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tinder er kjekt, men hvis noen går rundt og tror at menn tar damer på Tinder på alvor i 2024 så har de gått glipp av noe. For menn er Tinder en puleautomat. Anonymkode: 80078...368 Funnet mange seriøse menn der jeg. Fått 2 forhold ut av det også 🤷🏻♀️ Anonymkode: a413d...db5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #38 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei TS, føler du at du er sterk nok til å bli avvist mye? For det kommer mest sannsynlig til å skje, det gjør det for menn flest. Selv våger jeg ikke å nærme meg damer. Anonymkode: f6a83...054 Nei. Alternativet er å være jomfru resten av livet. Skulle ønske det var noen møteplasser for oss som ikke er veldig sjarmerende og trenger litt erfaring Anonymkode: b24d2...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #39 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Alternativet er å være jomfru resten av livet. Skulle ønske det var noen møteplasser for oss som ikke er veldig sjarmerende og trenger litt erfaring Anonymkode: b24d2...01a Gå på utested med dansegulv. Anonymkode: f6a83...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #40 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kun om det skjer edru og i naturlige sitauasjoner som på gata, bussen osv. Om en mann prøver seg da er det red flag og cringe. På byen småfull er det ikke så nøye. Forstå det den som kan. Jeg er kvinne. Anonymkode: f6b53...6fa Ikke ifølge de fleste damene som svarte her. Anonymkode: f6a83...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå