AnonymBruker Skrevet 15. november #1 Del Skrevet 15. november Tittelen sier alt Anonymkode: b24d2...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 15. november #2 Del Skrevet 15. november Det er ikke lokasjonen som er avgjørende, men personen som utfører det, Sjarm, intelligens og humor setter jeg høyest. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #3 Del Skrevet 15. november Å sjekke opp kvinner er seksuell trakassering. Anonymkode: d5144...6fa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #4 Del Skrevet 15. november Enig med Kålrota. Det er betinget av person, ikke sted. Syntes det var kjempestas når min ex sjekket meg opp på café når jeg jobbet som barista. Anonymkode: 9db89...b42 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #5 Del Skrevet 15. november Kålrota skrev (2 minutter siden): Det er ikke lokasjonen som er avgjørende, men personen som utfører det, Sjarm, intelligens og humor setter jeg høyest. Så midt på dagen på f.eks. Karl Johan kan jeg vitse og spørre om nummer? Anonymkode: b24d2...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. november #6 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så midt på dagen på f.eks. Karl Johan kan jeg vitse og spørre om nummer? Anonymkode: b24d2...01a Matoma plukka opp dama si på gata han 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #7 Del Skrevet 15. november Steder der man har valgt å være sosial og ikke steder der man helst vil styre på med sitt. Steder man helst vil styre på med sitt er det bedre å ta oppveien å komme på hils, bli et kjent fjes, komme til å utveksle noen ord og SÅ kan man eventuelt be ut om gjensidig kjemi. Anonymkode: 76c5f...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #8 Del Skrevet 15. november Det avhenger mer av humøret mitt og hvilken type mann det er som sjekker meg opp, enn hvor det egentlig finner sted. Anonymkode: 1f8b7...5fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #9 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Steder der man har valgt å være sosial og ikke steder der man helst vil styre på med sitt. Steder man helst vil styre på med sitt er det bedre å ta oppveien å komme på hils, bli et kjent fjes, komme til å utveksle noen ord og SÅ kan man eventuelt be ut om gjensidig kjemi. Anonymkode: 76c5f...84f Hvilke steder har man valgt å være sosial? Anonymkode: b24d2...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #10 Del Skrevet 15. november Hvis jeg har sansen for vedkommende fra før så gir jeg egentlig litt blaffen. Ikke hvis jeg er på offentlig toalett da. Anonymkode: aa5bc...3e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #11 Del Skrevet 15. november Tinder. Ellers er det ikke stedet, men mannen. Han må klare å sjarmere meg. En vits hadde neppe funket. Og jeg hadde aldri gitt nr mitt til en fremmed mann. På trening og plasser jeg ikke kan gå fra (buss, tog etc) vil jeg være i fred. Samme om jeg leser en bok eller hører på musikk Anonymkode: a413d...db5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #12 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke steder har man valgt å være sosial? Anonymkode: b24d2...01a Ikke min kommentar, men er enig. På en bar har man valgt å være sosial. Om man sitter på bussen/t-banen, og ikke har noen "fluktrute", er det en uting å snakke til ukjente. Folk må komme seg til og fra jobb eller andre steder, men ingen må være på bar. Anonymkode: d09b3...1fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #13 Del Skrevet 15. november Hvor som helst. Så lenge jeg har gitt deg "klarsignal". Altså, vi må ha utvekslet et slags 'blikk' eller noe, vil ikke bli sjekket opp om jeg ikke har oppdaget deg og driver og passer mine egne saker, leser en bok, tenker etc.. Og nei, å slå av en vits er ikke sjarmerende. Kan ikke helt sette fingeren på det, men det må være naturlig og avslappet. Anonymkode: e2e5e...932 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #14 Del Skrevet 15. november Hvor som helst så lenge jeg ikke har barna med🤣 Anonymkode: bf6e9...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #15 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tittelen sier alt Anonymkode: b24d2...01a Har ingenting å si hvis mannen er over snittet pen/kjekk. Hvis han ikke er pen må han først bli kjent med damen for å ha sjans. Husk: Det er kun trakassering hvis mannen er stygg, hvis han er pen er det flørting. Anonymkode: f6a83...054 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #16 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor som helst. Så lenge jeg har gitt deg "klarsignal". Altså, vi må ha utvekslet et slags 'blikk' eller noe, vil ikke bli sjekket opp om jeg ikke har oppdaget deg og driver og passer mine egne saker, leser en bok, tenker etc.. Og nei, å slå av en vits er ikke sjarmerende. Kan ikke helt sette fingeren på det, men det må være naturlig og avslappet. Anonymkode: e2e5e...932 Vet heller ikke hva jeg skal si. Har null erfaring Anonymkode: b24d2...01a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #17 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tinder. Ellers er det ikke stedet, men mannen. Han må klare å sjarmere meg. En vits hadde neppe funket. Og jeg hadde aldri gitt nr mitt til en fremmed mann. På trening og plasser jeg ikke kan gå fra (buss, tog etc) vil jeg være i fred. Samme om jeg leser en bok eller hører på musikk Anonymkode: a413d...db5 Tinder er kjekt, men hvis noen går rundt og tror at menn tar damer på Tinder på alvor i 2024 så har de gått glipp av noe. For menn er Tinder en puleautomat. Anonymkode: 80078...368 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #18 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ingenting å si hvis mannen er over snittet pen/kjekk. Hvis han ikke er pen må han først bli kjent med damen for å ha sjans. Husk: Det er kun trakassering hvis mannen er stygg, hvis han er pen er det flørting. Anonymkode: f6a83...054 Hvordan kan man bli kjent med damer? Anonymkode: b24d2...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #19 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kan man bli kjent med damer? Anonymkode: b24d2...01a Huff ja.. godt spørsmål. De er utilnærmelige vesener hvis man ikke har veldig bra utseende eller overmennesklig selvtillit. Selv da må man gjøre 90% av arbeidet. Anonymkode: f6a83...054 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #20 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tinder er kjekt, men hvis noen går rundt og tror at menn tar damer på Tinder på alvor i 2024 så har de gått glipp av noe. For menn er Tinder en puleautomat. Anonymkode: 80078...368 Kommer ikke til å date en mann som tenker pule automat, det skjer ikke. Anonymkode: a8aef...b5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå