AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Som tok ifra meg førerkortet og nekter og skrive helseattest pga at jeg har psykiske problemer så nå blir jeg uten førerkort i flere måneder kanskje år? Anonymkode: 31034...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som tok ifra meg førerkortet og nekter og skrive helseattest pga at jeg har psykiske problemer så nå blir jeg uten førerkort i flere måneder kanskje år? Anonymkode: 31034...939 Du det er kanskje en grunn her… Du er vel ikke skikket til å kjøre bil nå. Jobb med deg selv, så kan du bli det igjen. Anonymkode: 6d7ac...ac1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som tok ifra meg førerkortet og nekter og skrive helseattest pga at jeg har psykiske problemer så nå blir jeg uten førerkort i flere måneder kanskje år? Anonymkode: 31034...939 Det er veldig strenge helsekrav nå, kanskje bruker du medisiner som ikke kan kjøres med? Anonymkode: fb96d...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Redd du skal kjøre deg ihjel? Anonymkode: e38e3...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Du burde heller være glad og takknemlig for å ha en fastlege som tar jobben og ansvaret sin alvorlig og sørger for at du ikke havner i situasjoner som i verste fall kan få alvorlige konsekvenser for både deg selv og andre. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Om en lege har bestemt at du ikke oppfyller helsekravene til førerkort på grunn av psykisk lidelse så er det med veldig god grunn. Det er ikke sånn at fordi man har psykiske lidelser så får man ikke lov til å kjøre bil. Selv har jeg noen alvorlige psykiatriske diagnoser, er ekstremt undervektig og må ta hyppigere undersøkelser enn andre for se om jeg oppfyller helsekravene, men eventuelt inndragning av førerkort har aldri vært noe tematikk så igjen så er ikke dette noe de automatisk gjør fordi man har psykisk lidelse. Anonymkode: 8af9c...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Som tok ifra meg førerkortet og nekter og skrive helseattest pga at jeg har psykiske problemer så nå blir jeg uten førerkort i flere måneder kanskje år? Anonymkode: 31034...939 Nei, du kommer til å forstå det når du er bedre. Anonymkode: 69ec6...958 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Som tok ifra meg førerkortet og nekter og skrive helseattest pga at jeg har psykiske problemer så nå blir jeg uten førerkort i flere måneder kanskje år? Anonymkode: 31034...939 Enda en tråd om dette førerkortet du ikke har , lengre? Du skal takke fastlegen din for å ha gangsyn. Takke for at førerkortet ditt ble inndratt før du skadet eller drepte noen, fordi du i tråd etter tråd klart gir uttrykk for at det er bra du ikke har førerkort og bra at fastlegen har tatt i fra deg førerkortet. Problemet ditt er bare at du ikke klarer å se situasjonen slik sannsynligvis fastlegen din ser den, og slik vi leser i trådene dine at du ikke ser din egen situasjon. Anonymkode: 4cbd2...a69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Du kan jo være så sint du bare vil, alle vi andre er veldig takknemlige! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Du har en fastlege som faktisk bryr seg, og gjør jobbe sin. Anonymkode: d0cb6...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Hvorfor mente fastlegen at du ikke lenger oppfylte kravene til å ha førerkort? Anonymkode: 5f28f...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå