AnonymBruker Skrevet 16. november #41 Del Skrevet 16. november Anbefaler på det sterkeste boken Adult Children of Emotionally Immature Parents, til både TS og alle andre i lignende situasjon. Eller egentlig alle voksne mennesker overalt. Den er enkel å lese, men endrer faktisk liv med den kunnskapen den deler. Anonymkode: 80d48...799 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #42 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 21.49): Har vært utro 1 gang på 17. mai. Det var feil av meg, men opplevelsen var fantastisk der og da. Har aldri vært utro før eller siden. Anonymkode: 22ee2...9bb Hvordan skjedde det? Med en person du måtte for første gang? Hvorfor var behovet for sex for deg? Eller ble du bare forført? Anonymkode: 1ca4e...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 16. november #43 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 21.49): Har vært utro 1 gang på 17. mai. Det var feil av meg, men opplevelsen var fantastisk der og da. Har aldri vært utro før eller siden. Anonymkode: 22ee2...9bb fikk assosiasjoner til Oluf - farskapssaka , youtube . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet søndag kl 09:27 #44 Del Skrevet søndag kl 09:27 (endret) Hvis noen fremdeles lurer på hvorfor kvinner ikke fortjener forpliktende forhold i 2024 er det bare å lese denne tråden på nytt. Tenk deg å avstå fra andre damer for slikt som dette… 😂 Endret søndag kl 09:34 av KallePils 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:42 #45 Del Skrevet søndag kl 09:42 KallePils skrev (14 minutter siden): Hvis noen fremdeles lurer på hvorfor kvinner ikke fortjener forpliktende forhold i 2024 er det bare å lese denne tråden på nytt. Tenk deg å avstå fra andre damer for slikt som dette… 😂 Tror du alle kvinner tenker helt likt? Anonymkode: 136c0...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet søndag kl 09:43 #46 Del Skrevet søndag kl 09:43 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du alle kvinner tenker helt likt? Anonymkode: 136c0...f4d Jeg får ikke øye på alle kvinnene som tar til motmæle…? Kan du vise meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:41 #47 Del Skrevet søndag kl 10:41 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min erfaring er at menn er utro hvis anledningen byr seg, kvinner er utro dersom de mangler noe i forholdet Anonymkode: e6961...789 Jeg et mann. Dette stemmer ikke. Men det er mange mennesker som et sånn. Anonymkode: 6ea16...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:39 #48 Del Skrevet søndag kl 12:39 KallePils skrev (2 timer siden): Jeg får ikke øye på alle kvinnene som tar til motmæle…? Kan du vise meg? Tro meg, vi kvinner som er emosjonelt modne og som evner å bruke fornuft og empati i våre valg, vi reagerer akkurat likt som deg når vi leser tråder som dette. Jeg kan godt være en motpol; jeg er i et forhold på 19. året og har aldri vært utro. Aldri krysset grensene for hva min mann finner akseptabelt. Ikke ønsker jeg det heller. Jeg har derimot blitt betatt av en singel mannlig kollega. Fikk sommerfugler i magen når vi møttes på jobb og vi har alltid hatt en nær relasjon. Da jeg kjente på disse følelsene holdt jeg litt mer avstand til min kollega (ryktene var at han var betatt av meg også) og la inn en ekstra innsats i forholdet til min mann. Følelsene for denne kollegaen dabbet av og forholdet hjemme blomstret (selv om vi hele veien har hatt et lykkelig og fint forhold med mye og god sex). Nå kan jeg igjen jobbe tettere med denne kollegaen uten å kjenne på noe annet enn vennskap. Anonymkode: d56f7...e20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:30 #49 Del Skrevet søndag kl 14:30 KallePils skrev (4 timer siden): Jeg får ikke øye på alle kvinnene som tar til motmæle…? Kan du vise meg? Jeg har svart på første side. Anonymkode: 5744d...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:57 #50 Del Skrevet søndag kl 16:57 KallePils skrev (7 timer siden): Jeg får ikke øye på alle kvinnene som tar til motmæle…? Kan du vise meg? De fleste kvinner er ikke på kg. Men her inne er det også forskjellige kvinner. Alt hadde vel vært enklere om alle kvinner tenkte likt, da hadde jo menn hatt en mal å navigere etter. Folk er forskjellige, uansett kjønn. Såpass bør en voksen forstå. Anonymkode: 136c0...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:00 #51 Del Skrevet søndag kl 17:00 Jeg var uto mot eksen, ford det var et dårlig forhold. Nå er jeg i et godt forhold og for min del er det så uaktuelt som det kan få blitt å være utro. Anonymkode: 933d7...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:34 #52 Del Skrevet mandag kl 16:34 KallePils skrev (På 17.11.2024 den 10.27): Hvis noen fremdeles lurer på hvorfor kvinner ikke fortjener forpliktende forhold i 2024 er det bare å lese denne tråden på nytt. Tenk deg å avstå fra andre damer for slikt som dette… 😂 Enig. Hvis man ikke frykter utroskap fra før, gjør man det garantert ved å lese tråder som dette. Å være utro hvis man er i et dårlig forhold, kan man til en viss grad moralsk forstå. Men når man derimot er i et godt forhold, og likevel aktivt oppsøker utroskap, snakker vi om en kynisk egoisme. "Dette fortjener jeg" liksom.... Det skal tydeligvis lite til for enkelte å begå det største sviket man kan gjøre mot sin partner. Anonymkode: 5c11a...7a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå