AnonymBruker Skrevet 16. november #21 Del Skrevet 16. november Bytt jobb og se deg ikke tilbake. Anonymkode: b9792...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #22 Del Skrevet 16. november Folk med bpd er demoner! Hold de langt unna deg før de ødelegger deg helt Anonymkode: e850a...fe2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malfred Skrevet 16. november #23 Del Skrevet 16. november LØP de ødelegger alt rundt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #24 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 20.19): Hei, Jeg har en nær bekjent som har borderline, og vedkommede hakker i vei både på psyken og selvtilliten min. Det er som om hun ønsker å ødelegge meg, og har null respekt for meg. Jeg lurte på om noen har opplevd noe sånt? Altså å måtte ha et nært samarbeid med en som har borderline? Anonymkode: 9731f...d01 Hvorfor finner du deg i det ? Anonymkode: 12298...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #25 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 15.44): Huff, dette høres utrolig slitsomt og frustrerende ut. Jeg tror ikke du skal forsøke å finne ut av hva du har “gjort” her, heller. Du kan gitt kollegaen din en penn på “feil” måte og dermed er du et stort, stygt “monster” i personens øyne. Jeg hadde selv en kollega med diagnosen som ønsket å legge meg til på Instagram. Jeg takket høflig nei fordi jeg ikke kjente vedkommende og plutselig nektet personen å snakke med meg. (det kom frem senere at vedkommende hadde borderline) Men det er altså slik at det er kjent på din arbeidsplass at hun kollegaen har diagnosen? Utrolig dårlig at ledelsen ikke gjør noe! Høres ut som et giftig arbeidsmiljø spør du meg. Vet det ikke er “bare bare”, men høres jo nesten ut som om det kan være lurt å bytte jobb? For høres jo ut som om det ikke bare er kollegaen din som er dårlig, men hele systemet også Anonymkode: d0fee...b43 Hvordan finner folk ut at kollegaer har borderline? Jeg har det, men har aldri delt det med noen på jobb. Tenker det er høyst privat, men disse personene har altså delt det på jobb?? Litt rart synes jeg. Anonymkode: f1ef4...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #26 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 21.14): Folk med bpd er demoner! Hold de langt unna deg før de ødelegger deg helt Anonymkode: e850a...fe2 Det er dem ikke. De er mennesker med en sykdom. Det er veldig forskjell på folk med borderline mht. hvor godt de fungerer og hvordan sykdommen manifesterer seg. Jeg har det selv, men du ville aldri gjettet det, for jeg går ikke rundt som en "demon som ødelegger alt". Vi kan faktisk være veldig godt fungerende og være gode mennesker. Synd med all denne stigmatiseringen. Anonymkode: f1ef4...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #27 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er dem ikke. De er mennesker med en sykdom. Det er veldig forskjell på folk med borderline mht. hvor godt de fungerer og hvordan sykdommen manifesterer seg. Jeg har det selv, men du ville aldri gjettet det, for jeg går ikke rundt som en "demon som ødelegger alt". Vi kan faktisk være veldig godt fungerende og være gode mennesker. Synd med all denne stigmatiseringen. Anonymkode: f1ef4...b1d Ja det er synd. Så klart er det det. Men jeg er ts og jeg er så redusert og sliten av dette nå. Jeg fortjener respekt jeg og. Jeg har ikke gjort vedkommede en skit uten å gjøre jobben min. Hvorfor fortjener jeg å bli trykt ned i drit og bli baksnakka da? Vedkommede sa til sjefen at han burde si meg opp og at jeg ikke fortjente å få noe lønnsøkning i år mens jeg jobber og sliter meg ut totalt, konstant pepret av kritikk og misnøye fra vedkommede. Anonymkode: 9731f...d01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #28 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja det er synd. Så klart er det det. Men jeg er ts og jeg er så redusert og sliten av dette nå. Jeg fortjener respekt jeg og. Jeg har ikke gjort vedkommede en skit uten å gjøre jobben min. Hvorfor fortjener jeg å bli trykt ned i drit og bli baksnakka da? Vedkommede sa til sjefen at han burde si meg opp og at jeg ikke fortjente å få noe lønnsøkning i år mens jeg jobber og sliter meg ut totalt, konstant pepret av kritikk og misnøye fra vedkommede. Anonymkode: 9731f...d01 Når du er pårørende/venn/bekjent av en med diagnosen, blir ofte dine opplevelser om vedkommende skjøvet vekk, fordi “den med borderline har det jo mye verre” Har sett det i flere tråder her. Det må gå an å fortelle sin opplevelse som pårørende, at man synes det er ille, uten å få sånne type kommentarar. Du kan ha det ille selv om en annen også har det ille. Husk at mange med borderline ikke har selvinnsikt, det er en del av diagnosen. Og selvfølgelig har ingen rett til å behandle deg dårlig, selv om de har en diagnose! Anonymkode: d0fee...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #29 Del Skrevet 20. november Mange med borderline sliter vel med relasjoner, så da er det ikke enkelt å være i relasjon med henne. Du må nesten ta vare på helsen din, og se om du kan ha denne personen i livet ditt. Anonymkode: 3c390...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå