AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #81 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I Samtalen på torsdag så sa han at han var usikker på forholdet vårt, men at vi skulle prate sammen på mandag. Natt til fredag skrev han til meg at han ikke elsket meg og at vi var ferdig. Jeg har ikke sagt til han at vi er ferdige enda, jeg har ventet til i dag. Vi skal ta en prat 20.30 i kveld, om han ikke endrer mening. Men jeg er 100% ferdig med han. Anonymkode: af523...fd6 Du skrev tidligere at du hadde gjort det slutt? Anonymkode: 5b43b...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 18. november 2024 #82 Del Skrevet 18. november 2024 Hvordan gikk det med deg i dag, ts? Heier på deg, du vil klare deg fint uten han! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #83 Del Skrevet 18. november 2024 Hvordan gikk det med samtalen TS? Anonymkode: f5079...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #84 Del Skrevet 18. november 2024 Huff, for en uforutsigbar og snodig fyr. Prioriter deg selv og barnet ditt. Barnet ditt kommer først. Ingen andre. La han seile sin egen sjø og ikke la han manipulere deg. Du er sterkere enn du tror. ❤️ Styrkeklem! Anonymkode: c53e0...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2007 Skrevet 18. november 2024 #85 Del Skrevet 18. november 2024 Hvordan gikk det i dag ts? Håper det går fint med deg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #86 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 8.20): Han har fortalt meg hvor bra han og exene hans har hatt det og at det er kun med meg han har hatt konflikter. Han har fått meg til å føle at det er noe galt med meg og at jeg har vært nødt til å jobbe med meg selv hele tiden. Anonymkode: af523...fd6 Hvilke konflikter har dere hatt? Du skrev i første innlegg at dere har hatt det helt fantastisk sammen og han er den snilleste mannen du har møtt. Noe skurrer her… Anonymkode: d0b50...0c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #87 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilke konflikter har dere hatt? Du skrev i første innlegg at dere har hatt det helt fantastisk sammen og han er den snilleste mannen du har møtt. Noe skurrer her… Anonymkode: d0b50...0c9 Ja vi har jo hatt uenigheter underveis, men vi hadde det likevel helt fantastisk sammen. Anonymkode: af523...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #88 Del Skrevet 18. november 2024 PM75 skrev (2 timer siden): Hvordan gikk det med deg i dag, ts? Heier på deg, du vil klare deg fint uten han! AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan gikk det med samtalen TS? Anonymkode: f5079...e9c Anonym2007 skrev (34 minutter siden): Hvordan gikk det i dag ts? Håper det går fint med deg❤️ Det gikk greit. Jeg var helt likegyldig til alt for å ikke gi han reaksjonen han ønsket. han ønsket at jeg skulle starte samtalen, men jeg sa han kunne gjøre det. Han sa at det var best om vi fortsatte som venner og jeg sa okei. Han var veldig rolig og var ikke slem eller noe. Han spurte om jeg trivdes i nyleiligheten??? Der jeg måtte si NEI, og at jeg har blitt lurt til å flytte hit. Han skjønte ikke hva jeg mente og jeg måtte forklare alt pånytt. Da sa han at han hadde ikke tenkt på det slik og at vi var jo selvfølgelig velkommen til å være der i helgen som var. Dette er løgn. Alt jeg sa i dag, skrev jeg til han på torsdag og da sa han meldingene liksom var årsaken til brudd. Jeg ringte han også både torsdag og fredag å sa at det var helt krise og at vi ikke kunne bo her i helgen der han sa at han kunne ikke gjøre noe med det. Når samtalen var ferdig sa han at han hadde pakket alle tingene til meg og barnet og det sto klart til å bæres ut. Ellers så sa han at han kunne hjelpe meg med alt mulig og at han gjerne kunne være barnevakt. I TILLEGG…. Han hadde et hårstrikk på håndleddet (det har han AAAALDRI) og det lå en øredobb på bordet. Jeg tok opp øredobben og kikket på den, og den var ikke min. Han sa «jeg fant denne i dag under sofaen, den er ikke datteren min sin så da er der din. Nei vent, du bruker ikke sånt». Forrige uke ble sofaen flyttet og vi kosta, støvsugde og vaska hele leiligheta, så det stemmer ikke at han har funnet den nå. Jeg tror han har lagt den der med vilje, samme med hårstrikket. Nå er vi uansett ferdige. Jeg vil aldri vite hva årsaken til alt dette var, men det får bare gå bra. Jeg har det ikke bra akkurat nå, men har det bedre enn da jeg postet hovedinnlegget. Anonymkode: af523...fd6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2007 Skrevet 18. november 2024 #89 Del Skrevet 18. november 2024 Macro skrev (12 timer siden): Jeg skjønner at ungjenter kan drite seg ut, men du er mor for faen. Du får samle beina og lage et liv for deg og ungen, så kanskje med tiden er det plass til en mann. Wow! Det var da voldsomt kvast! Alle kan vi bli lurt og hun er sikkert ung ja. Hun har nok trodd at han var en fin fyr og ikke innsett hvordan han egentlig var før i ettertid. Han kan også være psykisk syk for alt vi vet og være en utmerket god manipulator. Det kan være veldig lett å bli lurt av slike mennesker hvis en ikke er bevisst på hvordan de opererer og at de i det hele tatt finnes. De fleste tror godt om folk, før de evt opplever ting som endrer denne oppfatningen. Og hvis han har spilt et slags spill med henne for å få henne til å tro at han er «verdens snilleste» for så å plutselig snu om, er dette et stort sjokk for vedkommende. Jeg har selv vært borti denne typen da jeg var yngre og det er skumle greier. Det har lært meg å være veldig kritisk til hvem jeg slipper inn i mitt liv og å se etter ulike fare signaler. Dette er en tøff erfaring for henne, som samtidig vil gjøre henne bedre rustet til et evt nytt forhold i fremtiden. Alle har vi vært ung og tatt valg her i livet som vi kanskje har angret på. Men å angripe henne på den måten du gjør her synes jeg var veldig overdrevet. Give her som slack og vis heller litt forståelse. Ja, hun har også barn og jeg er ganske sikker på at hun vil ta med seg denne erfaringen videre og lære av det. Forhåpentligvis vise kritisk sans når hun evt skal møte nye mennesker og være veldig bevisst på hvem hun tar inn i sitt liv og hvem som får ta del i barnets liv. Som du sier er jeg enig i at det er lurt å bruke veldig god tid på å bli kjent med vedkommende, før man slipper de inn i livet sitt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2007 Skrevet 18. november 2024 #90 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det gikk greit. Jeg var helt likegyldig til alt for å ikke gi han reaksjonen han ønsket. han ønsket at jeg skulle starte samtalen, men jeg sa han kunne gjøre det. Han sa at det var best om vi fortsatte som venner og jeg sa okei. Han var veldig rolig og var ikke slem eller noe. Han spurte om jeg trivdes i nyleiligheten??? Der jeg måtte si NEI, og at jeg har blitt lurt til å flytte hit. Han skjønte ikke hva jeg mente og jeg måtte forklare alt pånytt. Da sa han at han hadde ikke tenkt på det slik og at vi var jo selvfølgelig velkommen til å være der i helgen som var. Dette er løgn. Alt jeg sa i dag, skrev jeg til han på torsdag og da sa han meldingene liksom var årsaken til brudd. Jeg ringte han også både torsdag og fredag å sa at det var helt krise og at vi ikke kunne bo her i helgen der han sa at han kunne ikke gjøre noe med det. Når samtalen var ferdig sa han at han hadde pakket alle tingene til meg og barnet og det sto klart til å bæres ut. Ellers så sa han at han kunne hjelpe meg med alt mulig og at han gjerne kunne være barnevakt. I TILLEGG…. Han hadde et hårstrikk på håndleddet (det har han AAAALDRI) og det lå en øredobb på bordet. Jeg tok opp øredobben og kikket på den, og den var ikke min. Han sa «jeg fant denne i dag under sofaen, den er ikke datteren min sin så da er der din. Nei vent, du bruker ikke sånt». Forrige uke ble sofaen flyttet og vi kosta, støvsugde og vaska hele leiligheta, så det stemmer ikke at han har funnet den nå. Jeg tror han har lagt den der med vilje, samme med hårstrikket. Nå er vi uansett ferdige. Jeg vil aldri vite hva årsaken til alt dette var, men det får bare gå bra. Jeg har det ikke bra akkurat nå, men har det bedre enn da jeg postet hovedinnlegget. Anonymkode: af523...fd6 Takk for oppdatering. Har tenkt på deg❤️ Bra du klarte å ikke vise noen følelser ovenfor han. Sprøtt at han ber deg åpen samtalen, for en fyr!! Du skriver at du hadde sagt til han de samme tingene dere snakket om i dag på melding torsdag og fredag. Skrev du da (torsdag og fredag) at du ble lurt til å flytte inn i denne nye leiligheten og at du ikke kunne/klarte å bo der? Så det er dette han påstår er grunnlaget for brudd? Dersom du syntes det var vanskelig å bo i den nye leil. burde han jo uansett kunne diskutere med deg om dette og evt finne en løsning. I allefall før han gikk så drastisk til verks som å bryte med deg. For meg høres dette rart ut og det virker på meg som om han bruker dette som en unnskyldning for å dekke over noe annet. Spesielt også mtp det du nevner ang. både strikken og øredobben. Men dette blir jo bare spekulasjoner. Jeg forstår deg veldig godt ts og er lei for at du har det vondt. Bare vit at det blir bedre og at vi heier på deg!! Du er sterk og vil komme deg igjennom dette, selvom det kanskje kan ta tid å fordøye alt sammen. Jeg har opplevd noe lignende og ble like sjokkert som deg. Men jeg kom meg videre og har det mye bedre i dag. Prøv å fokusere på deg selv og barnet ditt og kanskje finne en ny hobby/fritidsaktivitet som kan få deg til å tenke på noe annet. Du vil få det mye bedre uten han, selvom der virker tungt nå❤️ Han kan uansett ikke være helt god når han den ene dagen sier han elsker deg og neste dag så har han ingen følelser og avslutter forholdet? Hvis man elsker noen prøver man å hjelpe hverandre og finne ut av ting sammen. Itillegg har du flyttet fra ditt hjemsted for å være med han! Dette sier veldig mye om han som person. Nei, han er virkelig ikke noe å samle på og du fortjener så mye bedre! Ikke la deg knekke av denne mannen. Du vil få et mye bedre liv uten han. Nå vet du ihvertfall at dette ikke er drømmemannen. Men han finnes nok der ute er sted❤️ Bare husk å bruk tid på å komme deg over dette og ta vare på deg selv og barnet ditt nå i første omgang. Så vil ting løsne etterhvert. Håper du finner et annet godt sted dere evt kan bo. Hvis jeg var deg ville jeg holdt meg langt unna denne mannen, og ikke tatt imot noen som helst hjelp fra han. Endret 18. november 2024 av Anonym2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 19. november 2024 #91 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gikk greit. Jeg var helt likegyldig til alt for å ikke gi han reaksjonen han ønsket. han ønsket at jeg skulle starte samtalen, men jeg sa han kunne gjøre det. Han sa at det var best om vi fortsatte som venner og jeg sa okei. Han var veldig rolig og var ikke slem eller noe. Han spurte om jeg trivdes i nyleiligheten??? Der jeg måtte si NEI, og at jeg har blitt lurt til å flytte hit. Han skjønte ikke hva jeg mente og jeg måtte forklare alt pånytt. Da sa han at han hadde ikke tenkt på det slik og at vi var jo selvfølgelig velkommen til å være der i helgen som var. Dette er løgn. Alt jeg sa i dag, skrev jeg til han på torsdag og da sa han meldingene liksom var årsaken til brudd. Jeg ringte han også både torsdag og fredag å sa at det var helt krise og at vi ikke kunne bo her i helgen der han sa at han kunne ikke gjøre noe med det. Når samtalen var ferdig sa han at han hadde pakket alle tingene til meg og barnet og det sto klart til å bæres ut. Ellers så sa han at han kunne hjelpe meg med alt mulig og at han gjerne kunne være barnevakt. I TILLEGG…. Han hadde et hårstrikk på håndleddet (det har han AAAALDRI) og det lå en øredobb på bordet. Jeg tok opp øredobben og kikket på den, og den var ikke min. Han sa «jeg fant denne i dag under sofaen, den er ikke datteren min sin så da er der din. Nei vent, du bruker ikke sånt». Forrige uke ble sofaen flyttet og vi kosta, støvsugde og vaska hele leiligheta, så det stemmer ikke at han har funnet den nå. Jeg tror han har lagt den der med vilje, samme med hårstrikket. Nå er vi uansett ferdige. Jeg vil aldri vite hva årsaken til alt dette var, men det får bare gå bra. Jeg har det ikke bra akkurat nå, men har det bedre enn da jeg postet hovedinnlegget. Anonymkode: af523...fd6 Aldri la denne mannen passe barnet ditt! 💔❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå