Gå til innhold

Ekstrem kjærlighetssorg, vet ikke om jeg klarer dette

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ring de personene som står deg nærest om det er besteforeldre tanter onkler eller bestevenn kompis hvem som helst få de nær deg og flytt hjem igjen ! Han her er værre enn dine foreldre! Unngå å møt han igjen! Bhg er bra mange steder du må tenke på ditt barn nå og derav også din psykiske helse og få ut fingeren og flytte vekk!!! 

Anonymkode: 26eb6...eef

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan han ikke møte deg nå og ta den praten? Pil råtten mann. Bruker ungene som unnskyldning til å holde deg på pinebenken. Pakk sakene dine og reis hjem til hjembyen din. For en respektløs oppførsel, ikke Finn deg i det du er mer verd.

Anonymkode: 31603...445

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor kan han ikke møte deg nå og ta den praten? Pil råtten mann. Bruker ungene som unnskyldning til å holde deg på pinebenken. Pakk sakene dine og reis hjem til hjembyen din. For en respektløs oppførsel, ikke Finn deg i det du er mer verd.

Anonymkode: 31603...445

Han sier at han har bedt om alenetid med barna og sånn blir det og det må jeg respektere..

Anonymkode: af523...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke møt han på mandag, det fortjener han ikke. Men noe sier meg at du allerede har bestemt deg for det, dvs utsette deg selv for enda mer tull fra han

Og til neste gang: ikke gjør deg selv sårbar for noen igjen, ikke på så kort tid. Uansett hvor sterkt et forhold eller ekteskap er så burde ALLE ha en plan B for hvordan man skal klare seg selv hvis ting ryker.

Anonymkode: 9896e...8ab

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fram til igår var han helt super. At han er iskald er noe nytt og jeg lurer på hva årsaken er

Årsaken er ikke viktig.

Faktum at han får seg til det er alt som betyr noe.

Dyr lærepenge, og slike stormfulle greier ender ofte i tusen knas. Selv når sommerfuglene kiler som mest, setter vi voksne på bremsen og ser ann været etter stormen.

Lykke til, håper du ser lyset og drar før mandagen kommer.

Anonymkode: 12783...ffa

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, det er ille nok å få en voksen til å flytte på seg og så dumpe brått, men at han gjør dette når det er et barn involvert gjør det bare så utrolig mye verre. Jeg kommer ikke en gang på et ord som er ille nok til å beskrive ham. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke en dårlig mamma fordi dere bor i en liten leilighet. En ettåring bryr seg ikke om sånt. Men det er ikke bra at du i ramme alvor fremdeles er interessert i en mann som behandler dere som dritt. Det er aldri greit.

Ingen ansvarlige mennesker får en aleneforelder med en ettåring og dårlige relasjoner til familien ellers til å flytte til seg uten å være bombesikker på at dette var noe man ville. Og hvis man av en eller annen grunn er så dårlig dømmekraft at man som nyforelsket tenker at det er en god ide før man en dag finner ut at dette har man ikke lyst til, så vil enhver person med et minimum av samvittighet ta ansvar, be om unnskyldning og sette himmel og jord i bevegelse for å prøve å hjelpe deg tilbake.

Det er ikke boforholdene som svikter her, men mannen du har flyttet for. Jeg skjønner at du er helt sinnsykt skuffet, men hvis du ikke en gang objektivt klarer å se at barnet ditt fortjener bedre enn et slikt menneske i livet sitt, så børe du vokse opp mer før du går inn i et forhold igjen. For dette kan du ikke drive med.

Anonymkode: d6a0b...6ab

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "hyggelig" av ham å vente til leiligheten din var i orden da...

Han har nok mistet følelser for deg, og det må være lov. Men det går an å oppføre seg skikkelig for det. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (1 minutt siden):

Så "hyggelig" av ham å vente til leiligheten din var i orden da...

Han har nok mistet følelser for deg, og det må være lov. Men det går an å oppføre seg skikkelig for det. 

Leiligheten var ikke i orden heller. To dager før dette våknet jeg opp til lapper i hele leiligheten, bilen, matboksen til barnet mitt, alle speil osv. på lappene sto det hvor mye han elsket meg, det skulle være oss to alltid, fremtiden vår. På lappen på matboksen sto det også hvor mye han elsket barnet mitt. 

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sier at han har bedt om alenetid med barna og sånn blir det og det må jeg respektere..

Så da må du innrette deg etter når det passer han…?! Ikke møt han på mandag!!! Flytt hjem igjen snarest.

Anonymkode: b7ccd...84f

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mandag hadde jeg vært tilbake der jeg flyttet fra og sagt ja hvis du nå insisterer på face to face kom hit. 

Hold deg for god til å håpe på mer. 

Anonymkode: 2f38e...c17

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Leiligheten var ikke i orden heller. To dager før dette våknet jeg opp til lapper i hele leiligheten, bilen, matboksen til barnet mitt, alle speil osv. på lappene sto det hvor mye han elsket meg, det skulle være oss to alltid, fremtiden vår. På lappen på matboksen sto det også hvor mye han elsket barnet mitt. 

Det her er enda et bevis på han er gal! Husk du er ekstra sårbar pga oppveksten din du ser neppe fare signalene her! Ring nå dine nærmeste å dra hjem aldri møt han! Ta evnt kl takt med Heidi gunes, magisk visdom på face og be om en time over tlf. så du kan få klarhet, Norges dyktigste synske dame 

Anonymkode: 26eb6...eef

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han der er ikke god ts. Å snu opp ned på livet til en enslig mor som er student. Han er en falsk luring. Finnes det ikke folk som kan hjelpe deg litt? 

Og om du er nettstudent så kan du ringe skolen, og høre om du kan få ta alt hjemmefra, evt møte opp med barnet der om du må. 

Ang bolig så må du tenke på deg selv og barnet først. Ikke hva andre vil. Skaff deg en bolig som passer deg og barnet og så flytter du ikke inn til neste fyr du treffer men blir der du er. 

Anonymkode: 09749...d16

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det  dere hadde som var fint tidligere, det har han nå ødelagt med sin iskalde, barnslige og narsissistiske oppførsel. Og at han var i tvil om forholdet deres, det skriver han på sms til deg istedenfor å si det ansikt til ansikt? Jeg hadde ikke møtt opp på noen samtale på mandag, for jeg hadde ikke villet stått på pinne for han lenger, fordi han er en mann som ikke bryr seg. Jeg vet du har det tøft nå, og det forstår jeg - Men du fortjener MYE bedre enn han der ❤️

Jeg sender deg en god klem ❤️

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverrre er overganger i et forhold sårbart for brudd.

Allier deg med venninna di. Finn ut om det er lurest for barnet og studier å bli boende eller flytte til hjembyen.

Anonymkode: c6dd9...08e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...