Gå til innhold

Middag består jo ofte av det samme som brødskiver med pålegg...?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kommer jo med merkelige eksempler da. Når jeg kutter ned på brødskiver er det jo ikke for og erstatte det med pizza og pasta. Det er ikke mye næring i brød, og det er ikke mye næring i pizzabunn. 
du nevnte selv poteter og grønnsaker som alternativ til korn. Man kan også ha salat, suppe, omelett osv . 

Anonymkode: 871c5...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du kommer jo med merkelige eksempler da. Når jeg kutter ned på brødskiver er det jo ikke for og erstatte det med pizza og pasta. Det er ikke mye næring i brød, og det er ikke mye næring i pizzabunn. 
du nevnte selv poteter og grønnsaker som alternativ til korn. Man kan også ha salat, suppe, omelett osv . 

Anonymkode: 871c5...a0f

Jeg tenkte i visst mest på  bestemte middager, og middager som jeg vokste opp med. TS

Anonymkode: 2acc3...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (14 timer siden):

Shakshuka har vi noe lignende, men til frokost i helgen, med gjester el. (Ikke på en tirsdag liksom)

Ellers kan jeg sikkert være enig med TS, men jeg synes nå det er godt med et måltid varmmat om dagen. 

Hvorfor ikke? 

Det er en av rettene vi lager ganske jevnlig, som lunsj (jobber fra hjemmekontor), med kalde rester til frokost. Skal ikke si den alltid er veldig autentisk, er et veldig greit utgangspunkt for å bruke opp diverse grønnsaker. 

Anonymkode: 058b5...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke? 

Det er en av rettene vi lager ganske jevnlig, som lunsj (jobber fra hjemmekontor), med kalde rester til frokost. Skal ikke si den alltid er veldig autentisk, er et veldig greit utgangspunkt for å bruke opp diverse grønnsaker. 

Anonymkode: 058b5...35e

Frokost på en hverdag forskjellig for hver. På ulik tid og etter ulik smak. Å stå og kokkelere gidder jeg simpelthen ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...