Gå til innhold

Nordea har tabbe seg igjen - overtar kunder fra Danske bank

petterm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva skjedde med Danske bank? De var ledene på teknologi for noen år siden. Sbanken var veldig bra. Dnb er "ok" men gebyrbank deluxe. Nordea er som alle gigastore firmaer - elendig.

Anonymkode: 921d3...838

De svindlet for mye russiske penger svart til Europa og måtte skalere ned virksomheten etter store bøter og fengselstraffer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen kan lage en konto på vegne av deg, med mindre du samtykker DERFOR må man manuelt lage en ny konto.

Folk forventer veldig mye rart av en bank egentlig.

ALLE kontoene jeg har i Nordea har jeg fått i forbindelse med et debitkort, eller an aksje/spare avtale som jeg må signere selv. I tilegg hadde Danske Bank i forbindelse med 365kortet sitt for bensin masse kunder som ikke hadde konto til å starte med (Jeg var en av dem) og de vil vel neppe ha en til konto de allerede ikke hadde bedt om.

Hvis folk ikke fikk med deg det dusinet mail som Danske Bank og/eller Nordea sendet deg helt siden i sommer for å fortelle deg hva du måtte gjøre burde du ganske begynne å ta pengene til madrassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare tull. Jeg ble overført i helgen. Har fått mye og god informasjon om når alt skulle skje. Penger og nye kontoer var tilgengelig i dag. Lånet er overført- med fastrenten jeg hadde i Danske Bank. Nytt kort er kommet i god tid osv. Skjønner ikke hvorfor du sprer informasjon om at overføringene har gått galt, før de faktisk var i gang (lørdag og søndag). 

Anonymkode: 66bc1...54f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi byttet epostadresse på jobb for godt over ti år siden, har vært null problem. Brukte man den gamle adressen ble den automatisk videresendt til ny adresse (og det gjør den fortsatt, selv om mottaker nå i tillegg får varsel om det). Her er det nok din arbeidsgiver som ikke har giddet å legge nok penger i å få det sømløst

Anonymkode: 14573...1b3

Ja, er nettopp dét. Ting ble videresendt i max ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt har gått knirkefritt her så jeg forstår ikke denne svartmaling...

Anonymkode: 486d9...d3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...