Othilief Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Som førstegang eier synes jeg gjør en veldig bra jobb. Jeg kjøpte en hund som krevde en konsekvent eier og det viste jeg ikke før jeg satt meg ned og leste litt på hunde rasen. saken var jo at jeg ikke skulle ha en valp, men jeg skulle bare hilse på valpen og ente med og kjøpe den. vi begynte med og trene med en gang og ja det første dagene gjorde jeg mye feil. Uten feil så lærer jeg heller ikke..Er mange ganger jeg må tenke som en unge, bare jeg som gjør sånt ? 😂😅 Det har vært en utrolig gøy reise så langt. Nå trener vi på en god del, men den største er og ikke bitte meg når vi lekker. Stopper opp og setter meg i sofaen.hun er veldig smart, så nå har hun begynt på beina mine, må helle tiden gjemme det også, og finne lekene sånn at hun tar det i stede for. Hun lærer veldig fort, så jeg er veldig tålmodig og har en forståelse på at hun er en baby. Det er gøy og se at bonde blir sterkere for vær dag og at vi blir kjent men hverandre. er som oftest eieren feil på bedragelsen til mange hundre der ute. Det krever mye av eieren som trening vær dag og Tolmodighet, man får belønning for det seinere. Jeg har sett mange hunde eiere som ikke skulle hat hund eller den rasen. Får nesten vondt i hjerte rota når jeg tenker på det også ett mamma hjerte til det små og stor. Hva er deres erfaringer ? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Othilief skrev (50 minutter siden): Som førstegang eier synes jeg gjør en veldig bra jobb. Jeg kjøpte en hund som krevde en konsekvent eier og det viste jeg ikke før jeg satt meg ned og leste litt på hunde rasen. saken var jo at jeg ikke skulle ha en valp, men jeg skulle bare hilse på valpen og ente med og kjøpe den. vi begynte med og trene med en gang og ja det første dagene gjorde jeg mye feil. Uten feil så lærer jeg heller ikke..Er mange ganger jeg må tenke som en unge, bare jeg som gjør sånt ? 😂😅 Det har vært en utrolig gøy reise så langt. Nå trener vi på en god del, men den største er og ikke bitte meg når vi lekker. Stopper opp og setter meg i sofaen.hun er veldig smart, så nå har hun begynt på beina mine, må helle tiden gjemme det også, og finne lekene sånn at hun tar det i stede for. Hun lærer veldig fort, så jeg er veldig tålmodig og har en forståelse på at hun er en baby. Det er gøy og se at bonde blir sterkere for vær dag og at vi blir kjent men hverandre. er som oftest eieren feil på bedragelsen til mange hundre der ute. Det krever mye av eieren som trening vær dag og Tolmodighet, man får belønning for det seinere. Jeg har sett mange hunde eiere som ikke skulle hat hund eller den rasen. Får nesten vondt i hjerte rota når jeg tenker på det også ett mamma hjerte til det små og stor. Hva er deres erfaringer ? ☺️ Hvilken rase er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othilief Skrevet 4 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 4 timer siden Nutz skrev (11 minutter siden): Hvilken rase er det snakk om? Det er en blanding hund av Irsk setter og Eurasier. Aldri sett det før så blir spenn der og se osen hun blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Othilief skrev (10 minutter siden): Det er en blanding hund av Irsk setter og Eurasier. Aldri sett det før så blir spenn der og se osen hun blir. Oi, fiffig blanding! Så kjekt å høre at du koser deg med valpen din ❤️ Jeg gjorde også feil som førstegangseier. Kjente ikke til begrepet rotrening, så vi gikk og gikk, hunden ble supersprek, men aldri rolig 🙈 Anonymkode: 6c40d...0b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othilief Skrevet 3 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Oi, fiffig blanding! Så kjekt å høre at du koser deg med valpen din ❤️ Jeg gjorde også feil som førstegangseier. Kjente ikke til begrepet rotrening, så vi gikk og gikk, hunden ble supersprek, men aldri rolig 🙈 Anonymkode: 6c40d...0b3 Har sett hund av Eurasier og border colli på nette og har ikke ord på hvor vakker og allmektig den var😍🐶. Er ikke godt og vite alt på en gang. Du ble jo meget sprek du også som måtte holde ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå