AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #1 Del Skrevet 15. november 2024 Jeg har alltid i forhold vært en «ja» person til sex. Dvs at jeg 99% av gangene sier ja, også om jeg egentlig ikke vil akkurat da, gjør noe annet etc. jeg er med andre ord veldig seksuelt tilgjengelig. gikk ut av et 9 år langt forhold og er nå i et nytt samboer forhold. han er en kjærlig , snill og god mann, seksuelt også. Jeg merker likevel en viss forandring i vårt sexliv iom at jeg alltid sier ja: eksempel har han en pause fra hjemmekontor og jeg er hjemme kan han si «la meg få kjenne munnen din» - og jeg vil ertende si «nei jeg ser tv, jeg lager mat etc» . Så drar han meg inn på rommet og vel bruker munnen min. Han vil deretter la meg komme enten med egen munn eller hånd- noen ganger skippes det. Annet eksempel er jeg på kjøkkenet og rydder, han kommer inn og drar ned klær og tar meg fort og hardt på benken, kommer,kysser meg, klemmer meg og gir meg en klaps på rumpa. Jeg er seksuelt tilfredsstilt og denne «ordningen» gjør meg ingenting. Noen ganger er det som «forspill» til kvelden og andre ganger får jeg masse kjærtegn/kos/nærhet tilbake. det jeg undrer meg over nå er om det gjør at mannen kan respektere sin partner mindre? Om «tilgjengeligheten» gjør at man får et dårligere lys på henne, at samlivet kan bli skadelidende? Jeg har tenkt at jeg kanskje bør være mer «nei» og bestemt , men jeg elsker ting slik det er og det er en fin måte og holde lidenskapen ved like o en travel hverdag med blant annet to barn også. hva tenker menn i forhold? Er det noe som gir deg et dårlig syn på din partner? Anonymkode: b39e9...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #2 Del Skrevet 15. november 2024 Ta vare på det dere har. Anonymkode: ae66f...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #3 Del Skrevet 15. november 2024 Følger denne.. jeg er som deg, ts 😊 Anonymkode: 0f2dd...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #4 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Følger denne.. jeg er som deg, ts 😊 Anonymkode: 0f2dd...c58 Var ingen som ville svare på det 🤭 Anonymkode: b39e9...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #5 Del Skrevet 15. november 2024 Menn ser ned på kvinner som har sex med andre menn enn han selv. Anonymkode: 693ce...8b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #6 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Menn ser ned på kvinner som har sex med andre menn enn han selv. Anonymkode: 693ce...8b1 Men det var ikke spørsmålet ? 😅 kunne aldri falt meg inn å ha sex med en annen mann enn han. Jeg har skylapper på og mener han er den flotteste mannen i verden. 😊 men jeg lurer på om min «tilgjengelighet» seksuelt kan andre synet hans på meg. 🙃 og dermed lurt ejeg på hvordan menn generelt ser på samboer/kone/kjæreste om hun er seksuelt responsiv hele tiden. Anonymkode: b39e9...926 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #7 Del Skrevet 15. november 2024 Isåfall skulle jeg nok vært skilt for lengst. Jeg sier svært sjelden nei. Det sagt tar jeg det som absolutt selvfølgelig at han respekterer det de gangene jeg sier nei, og jeg hadde blitt rasende dersom han ikke gjorde det. Dialogen kan gjerne være litt ertende begge veier, så han har mulighet til å lokke meg med dersom ingenting virkelig står i veien og jeg drar litt på det, det bare kom litt brått på, men et klart og tydelig nei er et absolutt nei. Hadde han da dratt meg med på soverommet eller fortsatt mot sex etter et absolutt nei hadde han ødelagt mye mellom oss. Han får 100 ganger ja for hvert nei mye fordi jeg har absolutt tillit til at han bryr seg om min lyst, kåthet, nytelse og tilfredsstillelse. Ta det bort og alt hadde blitt annerledes, på negative måter. Anonymkode: 68aea...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #8 Del Skrevet 16. november 2024 Tror mange misforstår spørsmålet ditt ts 😇 Ultraforenklet: Er det mer attraktivt om konen din ikke er tilgjengelig og klar for sex hele tiden? Der du må jobbe litt for det? Eller er det attraktivt at konen din er klar når som helst og elsker å ha sex med deg når du vil? Anonymkode: 0f2dd...c58 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #9 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror mange misforstår spørsmålet ditt ts 😇 Ultraforenklet: Er det mer attraktivt om konen din ikke er tilgjengelig og klar for sex hele tiden? Der du må jobbe litt for det? Eller er det attraktivt at konen din er klar når som helst og elsker å ha sex med deg når du vil? Anonymkode: 0f2dd...c58 Aaah jeg skjønner 🤭 Anonymkode: b39e9...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #10 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Isåfall skulle jeg nok vært skilt for lengst. Jeg sier svært sjelden nei. Det sagt tar jeg det som absolutt selvfølgelig at han respekterer det de gangene jeg sier nei, og jeg hadde blitt rasende dersom han ikke gjorde det. Dialogen kan gjerne være litt ertende begge veier, så han har mulighet til å lokke meg med dersom ingenting virkelig står i veien og jeg drar litt på det, det bare kom litt brått på, men et klart og tydelig nei er et absolutt nei. Hadde han da dratt meg med på soverommet eller fortsatt mot sex etter et absolutt nei hadde han ødelagt mye mellom oss. Han får 100 ganger ja for hvert nei mye fordi jeg har absolutt tillit til at han bryr seg om min lyst, kåthet, nytelse og tilfredsstillelse. Ta det bort og alt hadde blitt annerledes, på negative måter. Anonymkode: 68aea...94d Et veldig godt poeng fra deg! Takk for svar ❤️ Anonymkode: b39e9...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #11 Del Skrevet 16. november 2024 Å «jobbe for» sex gidder jeg ikke. Jeg tenner på min partner sin lyst. Når partner ikke har lyst, så er ikke sex interessant for min del. Passer utmerket for vår del. Kona tar initiativ når hun har lyst, så er jeg med. Begge sitt behov dekket. Anonymkode: 58c90...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå