AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Er skikkelig smerte fullt er sykemeldt denne og neste uke.Hvor lenge var dere eventuelt borte fra jobb og hvor lenge hadde dere det? Tar gjerne imot tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 92ac4...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden For min del ble jeg kvitt det da jeg gikk over til mousetrapper i stedet for vanlig mus på jobb. Anonymkode: a57b2...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er skikkelig smerte fullt er sykemeldt denne og neste uke.Hvor lenge var dere eventuelt borte fra jobb og hvor lenge hadde dere det? Tar gjerne imot tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 92ac4...3bd 2 uker. Gjorde diverse yoga og ble kvitt det på en uke. Kom tilbake neste vinter, og neste vinter, helt til en kiropraktor gav meg 2 super-enkle skulderøvelser. Aldri noensinne hatt det igjen. Her og nå: hvil med rolig bevegelse (du kan gjerne gå all inn på trening, altså, om du trener feks løping eller liker gå tur og det ikke provoserer, du kan feks forsøke ha armen i slynge. Bevegelse er bra.). Begynn å innføre økte mengder allsidige roterende bevegelser utover uke 2. Og så, når armen er ok igjen, kjører du på med ukentlige øvelser for skuldre og håndledd. (Mine øvelser er innover og utover skulderrotasjon med strikk, men det er fordi jeg hevet skulderen når jeg jobbet, dine øvelser kan avvike. Det er verdt tiden og pengene å få noen til å se på hva du gjør galt) Anonymkode: 57185...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #4 Del Skrevet 38 minutter siden Fikk senebetennelse i underarmen desember 2022, kom først til fysioterapeut mars 2023. Da hadde betennelsen begynt å roe seg pga tilrettelegging på jobb med annen mus, avlastning for arm, og hvile fra mest mulig som trigget smertene. Jeg kunne ikke en gang løfte et glass uten at det gjorde vondt. Fikk øvelser hos fysioterapeuten, som jeg gjorde 3 ganger i uken, dette for å trigge heling. Tok flere måneder før jeg hadde like mye styrke som i andre armen, mens smertene ga seg etter 2-3 måneder, men så klart det mest akutte ga seg etter 2-3 uker. Mitt tips er fysioterapeut for å få øvelser. Anonymkode: 6d20a...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå