Gå til innhold

Dere som mener menn er kresne: Hva slags type menn går dere etter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg når jo opp… det jeg mener er de med gjeld, ingenting av utseendet eller god personlighet. Likevel skal de ha de peneste damene, når de hadde passet bedre sammen med for eksempel Erna Solberg. Ofte er disse mennene 10-20++ år eldre enn meg og alltid vært single (lurer på hvorfor) 

Jeg har ingen problemer med å få kjekke menn 😅 mannen er veldig kjekk. Og snill 

Anonymkode: 87bcd...5ca

Du kaller Danny Devito stygg. Skam deg.

Anonymkode: 773ea...8e1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 18.35):

Utseendet er ikke så viktig,  men må være over 170, ikke for tynn og ikke for tjukk. Hår eller ikke hår, spiller ingen rolle.  

Må ha utdannelse og jobb,  og være interessert i politikk og oppdatert på hva som skjer i samfunnet. 

Må ha orden på økonomien og eie sitt eget  bosted. 

Alt jeg har skrevet til nå er viktig,  men det aller viktigste er GOD SELVTILLIT! Jeg blir fascinert av menn med god selvtillit som er snille og i tillegg er morsomme. 

Heldigvis fins det mange slike menn. 

Anonymkode: 70125...715

Selvtillit er vel det som gjør at noen kan tillate seg å være kresen. Gode opplevelser fører til god selvtillit, som igjen fører til nye positive opplevelser og større grad av valgfrihet og kresenhet. Har man blitt behandla dårlig av det motsatte kjønn mange ganger får man dårlig selvtillit, som igjen gjør det vanskelig å tiltrekke seg bra mennesker. Mennesker har ofte en tendens til å spille hverandre dårlige.

Anonymkode: e88d4...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du kaller Danny Devito stygg. Skam deg.

Anonymkode: 773ea...8e1

Han er ikke kjekk eller pen, uansett hvor mye du vil det. Hadde han ikke vært kjent, hadde du ikke brydd deg heller. Men han går for en dame som passer han, de har vel vært gift i flere tiår, så det spiller ingen rolle. Jeg kunne sagt en annen kjendis, poenget var å bruke noen alle vet hvordan ser ut. 

Anonymkode: 87bcd...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...