AnonymBruker Skrevet 15. november #21 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Be hardere 😅 Han er der jo enda. Anonymkode: 71ac5...a20 Holder godt fast på denne 😅 På innrømme at det er litt tynnere i toppen 23 år senere. Men ellers tikker han fortsatt alle bokser. Anonymkode: f2d74...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #22 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Så du vil bare høre fra de som aldri treffer en skikkelig mann, og vil ta til takke med hva som helst til slutt? Anonymkode: f2d74...0c2 Du er allerede gift for i svingende. Dette spørsmålet er ikke rettet mot deg. Anonymkode: 773ea...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #23 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har et års erfaring som singel etter et langt forhold, og er faktisk på utkikk etter et langvarig forhold. Jeg har blitt ekstremt mye mer kresen og selektiv etter et år på Tinder. Og tror nok at det oppleves som litt urimelig for en del kvinner. Har ingen problemer med å få matcher, så det er vel litt av svaret Anonymkode: 0035e...138 Jeg regner med du har veldig bra utseende. Anonymkode: 773ea...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #24 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mørk og gjennomsnittlig høy mann med grunnleggende ting som økonomi på plass. Øyenfarge er hipp som happ, men han må ha mørkt hår og røde lepper. Som Matt Bomer, men ikke alltid like ansiktspen (det er det få som er uansett). Helt umulig å få en sånn mann for seg selv. Anonymkode: a9c68...39c Hvor mange prosent av menn mener du er innenfor disse kravene? Anonymkode: cdfb7...86c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #25 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mange prosent av menn mener du er innenfor disse kravene? Anonymkode: cdfb7...86c 1% Anonymkode: 773ea...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #26 Del Skrevet 15. november Utseende: Må ha noe jeg finner tiltrekkende, kan se ganske forskjellig ut, ikke for pen, ikke for jålete, gjerne hårete kropp og litt maskulint utseende. Sosial status: spiller ingen rolle. Men ikke for "høyt opp", ikke kjendis. Tror ikke jeg da ville ha passet inn i hans verden. Ellers: snill, nogenlunde normal, rusfri, ikke for mye alkohol, røykfri, trenger ikke å være rik, men kan ikke leve over evne, heller ikke være gjerrig. Anonymkode: c1f90...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #27 Del Skrevet 15. november Utseendet er ikke så viktig, men må være over 170, ikke for tynn og ikke for tjukk. Hår eller ikke hår, spiller ingen rolle. Må ha utdannelse og jobb, og være interessert i politikk og oppdatert på hva som skjer i samfunnet. Må ha orden på økonomien og eie sitt eget bosted. Alt jeg har skrevet til nå er viktig, men det aller viktigste er GOD SELVTILLIT! Jeg blir fascinert av menn med god selvtillit som er snille og i tillegg er morsomme. Heldigvis fins det mange slike menn. Anonymkode: 70125...715 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #28 Del Skrevet 15. november De jeg liker. Jeg må synes de er kjekke, men tynn, tykk, hår eller ikke, øyenfarge osv er ikke viktig. Høyde er heller ikke viktig, bare høyere enn mine 160. Bryr meg ikke om jobb, så lenge han ikke er slakter eller politi eller brannmann (hadde ikke taklet noen av disse) og kan forsørge seg selv Anonymkode: 87bcd...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #29 Del Skrevet 15. november Min erfaring er at det er de dårligste mennene som er kresne faktisk. De forventer instababes av en eller annen grunn. Mens selv ser de ut som Danny DeVito. Anonymkode: 87bcd...5ca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #30 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg regner med du har veldig bra utseende. Anonymkode: 773ea...8e1 Man trenger ikke se veldig bra ut som å få matcher. Det vet jeg veldig godt, da jeg er en helt vanlig mann som ikke har hatt problem med å møte kvinner fra tinder Anonymkode: 0c952...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #31 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man trenger ikke se veldig bra ut som å få matcher. Det vet jeg veldig godt, da jeg er en helt vanlig mann som ikke har hatt problem med å møte kvinner fra tinder Anonymkode: 0c952...9ff Da er det bare jeg som er stygg 👍 Anonymkode: 3a70d...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #32 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da er det bare jeg som er stygg 👍 Anonymkode: 3a70d...137 Eller det kan være valg av bilder. Tror det er mange som klager på å ikke få matcher, men som har dårlige eller middelmådig bilder, ikke nødvendigvis at de selv ser så jævlig ut Anonymkode: 0c952...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #33 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Man trenger ikke se veldig bra ut som å få matcher. Det vet jeg veldig godt, da jeg er en helt vanlig mann som ikke har hatt problem med å møte kvinner fra tinder Anonymkode: 0c952...9ff Hvordan? Anonymkode: 773ea...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #34 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Min erfaring er at det er de dårligste mennene som er kresne faktisk. De forventer instababes av en eller annen grunn. Mens selv ser de ut som Danny DeVito. Anonymkode: 87bcd...5ca Danny Devito et fantastisk. Anonymkode: 773ea...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #35 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Eller det kan være valg av bilder. Tror det er mange som klager på å ikke få matcher, men som har dårlige eller middelmådig bilder, ikke nødvendigvis at de selv ser så jævlig ut Anonymkode: 0c952...9ff Har sett det. Bilder gir et inntrykk. Anonymkode: 71ac5...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #36 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Danny Devito et fantastisk. Anonymkode: 773ea...8e1 Personligheten hjelper han veldig, ja. Men hadde han hatt en dårlig personlighet og utseendet han allerede har…. Anonymkode: 87bcd...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #37 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Personligheten hjelper han veldig, ja. Men hadde han hatt en dårlig personlighet og utseendet han allerede har…. Anonymkode: 87bcd...5ca Utseende hans er det ikke noe galt med, ikke vær heksete. Anonymkode: 773ea...8e1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #38 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Personligheten hjelper han veldig, ja. Men hadde han hatt en dårlig personlighet og utseendet han allerede har…. Anonymkode: 87bcd...5ca Hva er galt med utseende hans? Anonymkode: 3a70d...137 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #39 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er galt med utseende hans? Anonymkode: 3a70d...137 Hun liker bare menn med Ken dukke utseende. Anonymkode: 773ea...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #40 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hun liker bare menn med Ken dukke utseende. Anonymkode: 773ea...8e1 For det finnes ingen mellomting? Han er en kort dverg (han er under 150), tjukk og DET håret for eksempel. Om man er tynn på toppen, klipp av alt Anonymkode: 87bcd...5ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå