AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg forstår nå godt rådet om å koke frosne utlandske bær!! Fant totalt 10 stk i en pose fra coop Hva slags larver er dette?? Er bærene fra Serbia eller Finland? Betyr det at hele posen er full av egg? Anonymkode: 1434c...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Årh... jeg spiser de der masse. Uten å koke 😭 Anonymkode: 281e4...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Da tar du posen med tilbake til butikken og ber om å få en ny. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Send i alle fall mail til coop med bildene, evt til VG. Anonymkode: 3ac5a...274 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Æsj, en av grunnene til at vi dropper smoothie her i hus. Det er dessuten bedre for helsa å spise de som de er og ikke most. Anonymkode: ce7ed...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Meld inn enten til butikken eller via nettsiden. Rådene om å koke bær er fordi ikke alle land har samme krav til vannkvalitet som Norge har, og det derfor kan være bakterier og virus. Det har ikke noe med larver å gjøre. Hvorfor lurer du på om de er fra finland eller serbia når det står tydelig at de er fra serbia? Og hva har egentlig opprinnelseland å si? Anonymkode: 7e60c...eb2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Står til og med på posen at de bør kokes jo 😅 men er ikke larver som er årsaken til det, men kvalitet på vann og hygiene. Men send inn bildene til coop så får du nok et plaster på såret. Anonymkode: 0d736...c7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Meld inn enten til butikken eller via nettsiden. Rådene om å koke bær er fordi ikke alle land har samme krav til vannkvalitet som Norge har, og det derfor kan være bakterier og virus. Det har ikke noe med larver å gjøre. Hvorfor lurer du på om de er fra finland eller serbia når det står tydelig at de er fra serbia? Og hva har egentlig opprinnelseland å si? Anonymkode: 7e60c...eb2 Da lærte jeg noe nytt i dag også 😅 Spør om opprinnelsesland da jeg ikke forsto det. Jeg regnet med de var norske, vet ikke hvorfor jeg tenkte det… ts Anonymkode: 1434c...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Send i alle fall mail til coop med bildene, evt til VG. Anonymkode: 3ac5a...274 Sende bilder til vg fordi man finner larver i en pose med bær? Hvor tror dere bær vokser egentlig? 😅 blir som å få bakoversveis fordi man finner et bein i en fiskefilet. Anonymkode: 0d736...c7c 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Står til og med på posen at de bør kokes jo 😅 men er ikke larver som er årsaken til det, men kvalitet på vann og hygiene. Men send inn bildene til coop så får du nok et plaster på såret. Anonymkode: 0d736...c7c Posen var så billig, så trenger ikke pengene tilbake… føler heller ikke at de kommer til å gjøre noe med det, disse posene er jo til salgs i hele Norge 🥴 ts Anonymkode: 1434c...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Årh... jeg spiser de der masse. Uten å koke 😭 Anonymkode: 281e4...83a Samme her 😭😭 ts Anonymkode: 1434c...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Står til og med på posen at de bør kokes jo 😅 men er ikke larver som er årsaken til det, men kvalitet på vann og hygiene. Men send inn bildene til coop så får du nok et plaster på såret. Anonymkode: 0d736...c7c Er kokte larver bedre enn frosne? 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden LadyGrey skrev (1 minutt siden): Er kokte larver bedre enn frosne? 😅 Larver er ikke farlig. Koking handler om at man ikke skal bli syk av div bakterier osv som kan følge med grunnet dårlig vannhygiene Anonymkode: 0d736...c7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden TS, har du aldri plukket bringebær? Veldig vanlig med larver inni bærene. Er bærene hardt sprøytet, reduseres antall larver. Jeg vet hva jeg foretrekker. Uansett, dette er hverken grunnlag for reklamasjon eller førstesides stoff for VG. Anonymkode: 64de7...d6f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Åh æsj 😭 håper du fikk alle så det ikke var noe igjen til min pose 😂 Anonymkode: 5f876...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår nå godt rådet om å koke frosne utlandske bær!! Fant totalt 10 stk i en pose fra coop Hva slags larver er dette?? Er bærene fra Serbia eller Finland? Betyr det at hele posen er full av egg? Anonymkode: 1434c...58c Dette sender du melding til Coop om ASAP! Slik at de får stoppet disse før flere får dem inn på kjøkkenet eller på matbordet. Du kan og finne Mattilsynet sine sider og varsle der, eller varsle media. Du gil ikke spise dette og andre som ikke ser så nøye etter vil heller ikke spise det der. 🤮 Takk og lov for at det var Rema sine bringebær jeg kom hjem med nå nettopp. Anonymkode: 3bcc9...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Dett er grunnen til at jeg ikke spiser bringebær 😂 verken ferske eller frossne, da jeg føler jeg må pille de i stykker og ni-stirre på hver bit for å forsikre meg om at det ikke er larver i de 😬. Anonymkode: 22730...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette sender du melding til Coop om ASAP! Slik at de får stoppet disse før flere får dem inn på kjøkkenet eller på matbordet. Du kan og finne Mattilsynet sine sider og varsle der, eller varsle media. Du gil ikke spise dette og andre som ikke ser så nøye etter vil heller ikke spise det der. 🤮 Takk og lov for at det var Rema sine bringebær jeg kom hjem med nå nettopp. Anonymkode: 3bcc9...048 Hvorfor tror du rema er så mye bedre? 😛 Anonymkode: 0d736...c7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS, har du aldri plukket bringebær? Veldig vanlig med larver inni bærene. Er bærene hardt sprøytet, reduseres antall larver. Jeg vet hva jeg foretrekker. Uansett, dette er hverken grunnlag for reklamasjon eller førstesides stoff for VG. Anonymkode: 64de7...d6f Det er absolutt ikke vanlig med larver i bringebær nei. Jeg har plukket bringebær i mange år, uten å se noe i nærheten av en larve. Anonymkode: 3bcc9...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er absolutt ikke vanlig med larver i bringebær nei. Jeg har plukket bringebær i mange år, uten å se noe i nærheten av en larve. Anonymkode: 3bcc9...048 Å jeg har sett maaange. Liten opplysning, det finnes insekter i naturen Anonymkode: 0d736...c7c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå