Gå til innhold

Dilemma... kondom eller ikke med fast elskerinne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mye bedre uten kondom. Skjønner ikke dere som skal bruke dong.... Steriliser deg hvis du er så redd

Anonymkode: ef1cc...431

Det beskytter ikke mot sykdommer din tosk.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med du har drøftet dette med kona? Det viktigste er jo hva hun mener. Hva sier hun til null kondom? 

Anonymkode: c92ac...4b7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har fått lov til å finne meg ei på si for å få utløp for voldsom sexlyst. Greit nok og artig nok. Men er ikke så hypp på å ligge rundt. Har prøvd litt div og nå funnet ei som jeg syns det funker bra med. Jeg har ikke tenkt å ligge med andre og har brukt kondom når jeg har pult noen for å prøve å finne en god match. 

Så da er saken, jeg kommer til å holde meg til kona og denne elskerinna. Elskerinna har nylig testet seg, men kommer nok ikke til å holde seg til bare meg. Så da er dilemmaet ... ta sjansen på å droppe kondom med elskerinna eller ikke? Vi er begge godt voksne  rundt 50....

Anonymkode: 7524f...c64

Nei, selvfølgelig ikke ville mitt svar vært. 

Er selv ikkemonogam, og det brukes alltid kondom utenom med primærpartner eller en avtale der man kun dropper kondom med hverandre.

Det er slike avtaler jeg ikke har inngått den første tiden for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mye bedre uten kondom. Skjønner ikke dere som skal bruke dong.... Steriliser deg hvis du er så redd

Anonymkode: ef1cc...431

Ja, for sterilisering hindrer sos 😂

«Nei, kjære kone. Jeg er sterilisert, så jeg kan ikke ha smittet deg med noe». 

Anonymkode: e8589...441

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du klarer å snakke med kona om å finne deg ei på si, men ikke om kondombruk?

Anonymkode: 47583...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du klarer å snakke med kona om å finne deg ei på si, men ikke om kondombruk?

Anonymkode: 47583...18c

Håper ts er et troll. For så dum syns jeg ikke det er lov til å være

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har fått lov til å finne meg ei på si for å få utløp for voldsom sexlyst. Greit nok og artig nok. Men er ikke så hypp på å ligge rundt. Har prøvd litt div og nå funnet ei som jeg syns det funker bra med. Jeg har ikke tenkt å ligge med andre og har brukt kondom når jeg har pult noen for å prøve å finne en god match. 

Så da er saken, jeg kommer til å holde meg til kona og denne elskerinna. Elskerinna har nylig testet seg, men kommer nok ikke til å holde seg til bare meg. Så da er dilemmaet ... ta sjansen på å droppe kondom med elskerinna eller ikke? Vi er begge godt voksne  rundt 50....

Er det «trangt» mellom ørene dine? Kondom bør ikke være noe diskusjonstema engang. 

Anonymkode: de74a...a0d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

jeg knuller flere og klart det uansett er tryggest med kondom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 16.13):

Kan ikke du gro baller nok til å skille deg, så kona di slipper en utro drittsekk? 

Anonymkode: 82422...7d0

Du leste ikke HI? At jeg har blitt oppfordret til dette av kona... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...