Gå til innhold

Hvis en lite attraktiv mann inviterer deg ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva ville du tenkt?

Han må være idiot for å tro han har sjans??

Eller..

JEG må være lite attraktiv hvis HAN tror at har sjans?

🙂

Anonymkode: 6da6e...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva ville du tenkt?

Eller..

🙂

Jeg VET at jeg er lite attraktiv. Da jeg var singel, styrte uattraktive menn unna meg, og løp etter attraktive damer. 

Anonymkode: e2146...639

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste menn har vett nok til å ikke invitere noen som er helt uoppnåelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde vel tenkt at han hadde selvtillit, og jeg forutsetter at dette er en person som hun har møtt før??..og at mannen dermed har grunn til å tro at han har noe annet som personlighet, humor, ....å tilby, utenom utseendet. Det er jo ikke slik at jeg setter utseendet på toppen av lista på hva jeg tenker er viktig. Samtidig må jeg like hans utseendet. Men jeg har aldri tenkt- i alle fall veldig sjelden har jeg tenkt; Det var en uattraktiv mann!  Jeg synes veldig sjelden det om mennesker hvis det ikke er ekstremt på ett eller annet vis. 

Hvis han er ren, kler seg fint, og har et stort smil og et glimt i øyet, så er faktisk mye gjort. Samt har vett nok til å like meg. Hallo...

Anonymkode: 2b925...f23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glimt i øyet, humor, selvtillit, intelligens - sosial eller annen, klasse - at han åpner døra, lytter og du har fine samtaler.  Alt det er ekstremt tiltrekkende. Utseendet er jo en liten del av det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (4 minutter siden):

De aller fleste menn har vett nok til å ikke invitere noen som er helt uoppnåelige. 

Tror dette er litt feil tankegang. Hørt mange veldig attraktive damer som sliter med at mannfolk ikke tør å prøve seg pga de ser uoppnåelig ut, men det er ikke nødvendigvis tilfelle.

Tenker man slik, så går en fort glipp av mange muligheter 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva ville du tenkt?

Eller..

🙂

Hadde blitt smigret over å bli invitert. Om jeg ikke er interessert i han, så hadde jeg takket høflig nei bare. Er ikke verre enn det...Så hadde jeg basert det på andre kriterier enn beskrevet her. 

Hadde ikke tenkt noe særlig om det egentlig....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg visste jeg var mye mer attraktiv enn han, og det visste han også. Jeg gikk på flere dater med han for å finne ut om jeg likte han og personligheten hans (jeg er opptatt av menneskelige kvaliteter). Dessverre ble han så usikker rundt meg at han ble stiv i oppførselen og ikke klarte å snakke ordentlig med meg. Etter et par treff ble vi enige om ikke å treffes mer.

Så ingen av scenarioene til TS stemmer. 

Anonymkode: 905ea...52a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Brunello skrev (15 minutter siden):

Da har du aldri vært ute på byen før.

Anonymkode: e2146...639

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva som er attraktivt er jo helt individuelt.

Jeg antar at Ts tenker kun på utseendet til mannen.

Og utseende alene er for min del bare som å se et vakkert bilde, men ikke nødvendigvis noe jeg vil ha i min stue. Man kan godt sette pris på et vakkert utseende uten å være tiltrekt av personen!

For min del har utseende lite å si, så lenge mannen ter seg greit, viser at han har respekt for andre (og alt det opplagte med å ha normal hygiene, ikke ruse seg osv.).

For min del må en mann ha snille øyne. Det er en av de få ting jeg har sett som ingen mann har greid å fake. Noen har forsøkt, men det ser jeg alltid. Smil og oppførsel på "snillhet" kan fakes, men ikke oppriktig snille øyne som speiler personen.

Jeg trenger ikke være umiddelbart tiltrukket av en manns utseende for å bli med på en date. Samtidig, hvis mannen har vist med oppførsel at han er "hel ved" så blir han veldig attraktiv for meg, om vi to i tillegg har kjemi. Da kan nesten hvem som helst bli den fineste for meg.

Anonymkode: 049f0...620

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer helt an på mannen, det går fint an å være mindre fysisk attraktiv, men fortsatt tiltrekkende ☺️

Hvis han er spennende, har kule interesser, ikke oppfører seg som en dritt og har fornuftige meninger, så er det absolutt sjans. Har hatt det masse moro med mindre "fysisk attraktive" menn😄

Anonymkode: 30afb...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker best menn med helt vanlig utseende. De pleier å ha fin personlighet. De som er pene å se på er ofte selvopptatte og overfladiske.

Så kjør på, sier jeg! Jeg er pen, men synes det å ha noe mellom ørene er det jeg er mest stolt av.

Anonymkode: e9fb2...b57

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelige diskusjoner her. Attraktivitet er jo subjektivt. Hvis noen ber deg ut, er kjekke og div., men du faller ikke for akkurat den, noe du ikke kan sette fingeren på, så sier du bare at det ikke passer. Det handler ikke om at noen ikke er attraktive på generelt grunnlag. Helt absurde problemer her. Men nå er det ut, artig å ha vært innom her noen ettermiddager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Glimt i øyet, humor, selvtillit, intelligens - sosial eller annen, klasse - at han åpner døra, lytter og du har fine samtaler.  Alt det er ekstremt tiltrekkende. Utseendet er jo en liten del av det. 

Enig.

Anonymkode: 2297d...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg datet og ble etter hvert sammen med en mann som "etter boka" var langt mindre attraktiv enn det jeg selv var, og jeg fikk ofte spørsmål om hva jeg så i han. Han hadde imidlertid utrolig vakre og snille øyne (noe jeg verdsetter høyt), var svært intelligent, hysterisk morsom, hadde super jobb og ditto leilighet, og vi hadde en fantastisk kjemi i senga. Jeg ble fridd til etter et par år, men takket nei da det dessverre viste seg at han hadde dummet seg såpass kraftig ut at jeg visste jeg ikke kunne tilgi, og det ble slutt. Han er fremdeles den supreste fyren jeg har datet, selv om han etter manges mening var under gjennomsnittet pen, og jeg var vakker på den tiden.

Anonymkode: b2886...89b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiller ingen rolle hvordan mannen ser ut, er ikke interessert så jeg hadde ikke tenkt verken det ene eller det andre.

Anonymkode: 7be1d...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg liker best menn med helt vanlig utseende. De pleier å ha fin personlighet. De som er pene å se på er ofte selvopptatte og overfladiske.

Min erfaring med kvinner også. De som har et utseende som gjør at de får veldig mye positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, de virker å utvikle en del dårlige karaktertrekk, lett å bli høy på seg selv når en hele tiden får høre hvor fantastisk de ser ut. 

Anonymkode: 877e3...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i klassen min på studiet inviterte ei i klassen på date. Hun ble rasende på ham fordi han trodde han hadde sjans på henne!

Stakkars fyr, han er fremdeles singel, rundt 40 nå 😔

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva ville du tenkt?

Eller..

🙂

Ingen av delene. Har blitt sjekket opp av folk jeg finner attraktive og folk jeg ikke er tiltrukket av, tenker ikke at jeg er stygg/pen eller at noen er idioter av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva ville du tenkt?

Eller..

🙂

Om en mann jeg ikke finner attraktiv viser meg den type oppmerksomhet, Så blir jeg smigret. Men jeg går ikke på date med en jeg ikke syntes er attraktiv.

Ingen av alternativene dine er dekkende for min del.

Anonymkode: e282e...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...