AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan står det til med kvinners respekt for menn? Leser stadig at kvinner ser etter en mann de kan ha respekt for. Betyr dere at dere på generelt grunnlag ikke har noe respekt for menn i utgangspunktet? Anonymkode: 14a5b...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan står det til med kvinners respekt for menn? Leser stadig at kvinner ser etter en mann de kan ha respekt for. Betyr dere at dere på generelt grunnlag ikke har noe respekt for menn i utgangspunktet? Anonymkode: 14a5b...70d Hvorfor skal jeg respektere ukjente mennesker, uansett kjønn? Respekt må fortjenes. Jeg har ingen formening om menn i utgangspunktet. Jeg har mannlige kolleger, venner og slektninger som jeg respekterer. Det er også en del jeg ikke respekterer. For meg går respekt på å være et redelig menneske. Anonymkode: da773...973 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Er motsatt av over, respekterer frem til det blir litt for mye alvorlig. Respekterer også redelige mennesker. Vil bare finne en mann som passer for meg, har ikke noe imot alle som ikke passer så fremt det ikke er noe svært kritikkverdig. Anonymkode: 1edf2...f65 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Respekt og tillit gis til de som fortjener det. Anonymkode: ba8ff...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor skal jeg respektere ukjente mennesker, uansett kjønn? Respekt må fortjenes. Jeg har ingen formening om menn i utgangspunktet. Jeg har mannlige kolleger, venner og slektninger som jeg respekterer. Det er også en del jeg ikke respekterer. For meg går respekt på å være et redelig menneske. Anonymkode: da773...973 Eeehh, for normale mennesker er det motsatt. Man møter andre mennesker med friskt sinn, og i utgangspunktet er man positive til de. Anonymkode: 1d46e...979 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har respekt for dem som viser meg respekt. Enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eeehh, for normale mennesker er det motsatt. Man møter andre mennesker med friskt sinn, og i utgangspunktet er man positive til de. Anonymkode: 1d46e...979 Jeg er positiv til mennesker, men jeg verken respekterer eller ikke respekterer dem. Anonymkode: da773...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eeehh, for normale mennesker er det motsatt. Man møter andre mennesker med friskt sinn, og i utgangspunktet er man positive til de. Anonymkode: 1d46e...979 Veldig enig. Det lønner seg ikke å være i opposisjon, det er også et dårlig grunnlag siden mange vil merke det. Da vil jo vi kanskje aldri ha respektert hverandre, for man vil kanskje trekke tilbake respekt man ikke får i retur. Anonymkode: 1edf2...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor skal jeg respektere ukjente mennesker, uansett kjønn? Respekt må fortjenes. Jeg har ingen formening om menn i utgangspunktet. Jeg har mannlige kolleger, venner og slektninger som jeg respekterer. Det er også en del jeg ikke respekterer. For meg går respekt på å være et redelig menneske. Anonymkode: da773...973 Forventer du respekt av andre? Jeg tenker, er du høflig i ditt møte med fremmede er det en form for respekt. Om man ikke respekterer fremmede, kan man behandle dem så respektløst som man måtte ønske? Anonymkode: 14a5b...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Irak skrev (10 minutter siden): Jeg har respekt for dem som viser meg respekt. Enkelt og greit. Kan du vise respekt først? Eller må en annen vise deg respekt før du kan gjengjelde den respekten? Anonymkode: 14a5b...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Forventer du respekt av andre? Jeg tenker, er du høflig i ditt møte med fremmede er det en form for respekt. Om man ikke respekterer fremmede, kan man behandle dem så respektløst som man måtte ønske? Anonymkode: 14a5b...70d Jeg er høflig mot alle, både de jeg ikke kjenner, de jeg respektere og de jeg ikke respekterer. Å være høflig går ut på MEG, hvordan JEG er, ikke hvordan andre mennesker er. Anonymkode: da773...973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kan du vise respekt først? Eller må en annen vise deg respekt før du kan gjengjelde den respekten? Anonymkode: 14a5b...70d Selvfølgelig kan jeg det. Men merker jeg ikke at jeg får den respekten jeg syns jeg fortjener så krever jeg den, eller så trekker jeg meg bare vekk. Pleier å gi en fair sjans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Forventer du respekt av andre? Jeg tenker, er du høflig i ditt møte med fremmede er det en form for respekt. Om man ikke respekterer fremmede, kan man behandle dem så respektløst som man måtte ønske? Anonymkode: 14a5b...70d Det er sikkert ulike måter å tolke det på. Jeg kan være hyggelig og høflig mot folk jeg ikke har noen respekt for. Om jeg respekterer noen eller ikke gir ikke nødvendigvis utslag i hvordan jeg behandler dem, det har med hva jeg tenker om dem. Om jeg skal respektere noen, må de gjøre seg fortjent til det. Anonymkode: 2f477...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Respekterer alle, uansett kjønn, helt til jeg blir kjent med dem. Da er det en viss sjanse for at jeg lærer noe om dem som gjør at jeg ikke klarer å respektere dem. Menn som er voldelige og menn som benytter prostituerte er to kjappe eksempler. Og siden jeg vil ha en mann jeg respekterer, så velger jeg ikke slike menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan står det til med kvinners respekt for menn? Leser stadig at kvinner ser etter en mann de kan ha respekt for. Betyr dere at dere på generelt grunnlag ikke har noe respekt for menn i utgangspunktet? Anonymkode: 14a5b...70d Som diskusjonen viser: «respekt» kan ha flere betydninger og tolkninger. Jeg prøver å møte nye mennesker med respekt. Jeg forstår godt at kvinner vil ha en mann de kan respektere, for om man mister respekten for partneren så er det verre enn om kjærligheten forsvinner. Kanskje noen kvinner er for kritiske, spesielt mot menn og spesielt mot menn som er eks-er? Jeg har kvinnelige eks-kjærester. Det ble slutt av en grunn, men jeg ser ikke at de ikke fortjener respekt likevel. Anonymkode: fda21...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Jeg respekterer ikke menn fordi de er menn. Jeg respekterer mennesker for den de er. For hva de gjør, for hvordan de, for hvordan de behandler sine medmennesker. De som behandler de rundt seg dårlig, de respekterer jeg ikke. De som bare krever respekt for at de er menn og tror at det i seg selv er nok, nei. Anonymkode: 8fb49...70a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Jeg respekterer alle mennesker, med mindre det ikke finnes grunn til å ikke gjøre det. Jeg respekterer ikke basert på kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Som diskusjonen viser: «respekt» kan ha flere betydninger og tolkninger. Jeg prøver å møte nye mennesker med respekt. Jeg forstår godt at kvinner vil ha en mann de kan respektere, for om man mister respekten for partneren så er det verre enn om kjærligheten forsvinner. Kanskje noen kvinner er for kritiske, spesielt mot menn og spesielt mot menn som er eks-er? Jeg har kvinnelige eks-kjærester. Det ble slutt av en grunn, men jeg ser ikke at de ikke fortjener respekt likevel. Anonymkode: fda21...d30 Det kommer veldig an på. Jeg har en X der jeg er nødt til å ta igjen med samme mynt. Er det eneste han forstår virker det som.... Det finnes grenser for hva man skal utsette seg for, og finne seg i.... Jeg er så lei av bakholdsangrep fra den mannen at jeg holder på å spy 🤮. Han har utnyttet mine sårbarheter og svakheter så til de grader, at han må gjøre seg fortjent til min respekt. Så det er viktig å stå opp for seg selv innimellom hvis man klarer det.... Han er et ekstremt tilfelle på respektløshet da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå