AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden det er ca 3 uker siden jeg startet å meditere. Jeg mediterer hver dag, men har hatt par dager pause nå fordi dagene har gått i ett. Men den siste tiden har jeg også hatt mye følelser som har vært vanskelige. Har slitt i noen år, men har fått det bedre det siste halvåret. har hatt det helt greit det halvet året, veldig humpete, men likevel har det gått ganske fint. Men nå som jeg har startet å meditere, så kommer det frem så mye vonde følelser. Er det normalt? Anonymkode: 3ad75...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriblerinna Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Meditasjon setter deg i kontakt med det som er i deg. Tunge følelser kan være saker som kommer il overflaten for å bearbeides. Hvis jeg var deg ville jeg i meditasjonen bevisst gått inn i de følelsene for å bearbeide dem. Latt meg selv føle alt som er der uten å ville endre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ja det er normalt vil jeg si, for at du slapper av og avspenner kroppen. Da kan følelser man ikke er helt forberedt på komme overraskende på. De kommer jo fra et sted. Noe som du ikke har hatt muligheten til å bearbeide. Følelser er ikke farlige, men det kan være både vondt og ubehagelig når det står på som verst. Ta deg pauser om du må. Det er en lang reise....Syns du er knallgod som tør å kjenne på det, for det er det ikke alle som klarer. Keep up the good work 🥳🥳🥳. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tror nok at meditasjon kan sette i gang mye rart i starten, da det er uvant å sitte stille med følelsene sine. Opplevde selv sterke rykninger i ansiktet, som sterke ticks, i ganske lang tid når jeg startet å meditere. Tror det var mye angst som "lå" i kroppen. Etter noen måneder forsvant det, og det kommer ikke tilbake selv om jeg kan gå måneder uten å meditere. Anonymkode: 4e327...15a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Irak skrev (8 minutter siden): Ja det er normalt vil jeg si, for at du slapper av og avspenner kroppen. Da kan følelser man ikke er helt forberedt på komme overraskende på. De kommer jo fra et sted. Noe som du ikke har hatt muligheten til å bearbeide. Følelser er ikke farlige, men det kan være både vondt og ubehagelig når det står på som verst. Ta deg pauser om du må. Det er en lang reise....Syns du er knallgod som tør å kjenne på det, for det er det ikke alle som klarer. Keep up the good work 🥳🥳🥳. Det gir veldig mening! Jeg har også hatt litt vondt i hode, noe jeg hele tiden har hatt følelse av et godt tegn. Fordi da kan jeg ha frigjort noen spenninger. Så det gir veldig mening. Tusen takk for gode ord! ts Anonymkode: 3ad75...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det gir veldig mening! Jeg har også hatt litt vondt i hode, noe jeg hele tiden har hatt følelse av et godt tegn. Fordi da kan jeg ha frigjort noen spenninger. Så det gir veldig mening. Tusen takk for gode ord! ts Anonymkode: 3ad75...89f Bare koselig 💕. Det blir ofte litt som ved at man over en lang periode stresser mye på jobb feks. Så blir man syk når man har fri eller ferie. Det er akkurat det samme, bare en mildere grad. Psyke og kropp henger sammen. Så det er viktig å ta det med ro innimellom 💕. Ta vare på deg selv, og god helg. Håper den blir bra 💕. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå