gisa Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei dere, Jeg ber om hjelp til å velge en fyr. For 2 måneder siden ble jeg kastet ut på gaten av min eks som vi vart sammen 5 år, etter at vennen hans fortalte at jeg har vart utro mot ham (jeg planla det ikke, det bare skjedde). Han var ikke snill mot meg da, han løftet hånden mot meg, han var aggressiv. (dette skjedde hver gang vi kranglet og han kastet meg ut av huset, men jeg hadde min egen leilighet). Han er voksen 56år, men oppførselen hans er noen ganger barnslig. Han tenker bare på seg selv og sine behov. Han var også en god person , han har sine hobbyer, men han viet ikke mye oppmerksomhet og tid mot meg. Nå vil han at jeg skal komme tilbake til ham, at han fortsatt elsker meg, og lover at han vil endre holdningen sin til meg og ikke flere dårlige ting. Jeg ser at han prøver å forandre seg men jeg er fortsatt redd. Jeg har et veldig godt forhold til fyren som var utro, jeg føler meg bra i hans selskap, han tok meg inn da jeg ikke hadde noen steder å leve, han er omsorgsfull, hjelpsom, jeg har alt jeg manglet i mitt forrige forhold. De er begge forelsket i meg og de vil begge være sammen med meg. Jeg mistet følelsene mine for min forrige eks etter at han skrev bare de verste ordene om meg på Facebook, offentlig innlegg og sendte meg tekstmeldinger av sinne og nerver, blokkerte meg og skrev at vi var over, og ombestemte seg så da han roet seg. En del av meg tenker fortsatt på ham, men jeg er redd for å gå tilbake til ham. (Jeg ville bare komme tilbake fordi han har et bedre hus, renovert, og han skulle signere det til meg hvis noe skjedde med ham). Det nåværende huset trenger oppussing, men det er det minste problemet. Han har også en sønn, men det plager meg ikke. Jeg vet virkelig ikke hvem jeg skal velge, eksen min presser meg til å ta en avgjørelse raskt, for hvis jeg ikke går tilbake til ham, vil han gå fortsette med livet sitt videre, sannsynligvis se etter en ny kvinne. . Hva skal jeg gjøre, hvilken bør jeg velge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hvis du trenger hjelp til å velge er ingen av de mannen i ditt liv. Anonymkode: 99899...6c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Ingen av de, du sliter tydeligvis med å være alene. Og da burde du være det Anonymkode: 7c5c9...4ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Av de to hadde jeg valgt han nye. Den gamle har hatt sin mulighet og man endrer ikke personlighet i en alder av 56. Anonymkode: 5b2ca...118 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Du var utro og var overasket at du blei slengt på gata.... Jada her er det kvalitetsdame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden gisa skrev (45 minutter siden): vi kranglet og han kastet meg ut av huset, men jeg hadde min egen leilighet gisa skrev (45 minutter siden): han tok meg inn da jeg ikke hadde noen steder å leve gisa skrev (45 minutter siden): eg ville bare komme tilbake fordi han har et bedre hus, renovert, gisa skrev (46 minutter siden): Det nåværende huset trenger oppussing Du ble kastet ut, men hadde egen leilighet, men du hadde ingen steder å leve så du fant en annen å bo hos? Og den ene har et renovert hus, mens den andre personen har et hus som trenger oppussing... Har du vurdert å flytte inn i din egen leilighet og filosofere litt på egen hånd..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden gisa skrev (46 minutter siden): Hei dere, Jeg ber om hjelp til å velge en fyr. For 2 måneder siden ble jeg kastet ut på gaten av min eks som vi vart sammen 5 år, etter at vennen hans fortalte at jeg har vart utro mot ham (jeg planla det ikke, det bare skjedde). Han var ikke snill mot meg da, han løftet hånden mot meg, han var aggressiv. (dette skjedde hver gang vi kranglet og han kastet meg ut av huset, men jeg hadde min egen leilighet). Han er voksen 56år, men oppførselen hans er noen ganger barnslig. Han tenker bare på seg selv og sine behov. Han var også en god person , han har sine hobbyer, men han viet ikke mye oppmerksomhet og tid mot meg. Nå vil han at jeg skal komme tilbake til ham, at han fortsatt elsker meg, og lover at han vil endre holdningen sin til meg og ikke flere dårlige ting. Jeg ser at han prøver å forandre seg men jeg er fortsatt redd. Jeg har et veldig godt forhold til fyren som var utro, jeg føler meg bra i hans selskap, han tok meg inn da jeg ikke hadde noen steder å leve, han er omsorgsfull, hjelpsom, jeg har alt jeg manglet i mitt forrige forhold. De er begge forelsket i meg og de vil begge være sammen med meg. Jeg mistet følelsene mine for min forrige eks etter at han skrev bare de verste ordene om meg på Facebook, offentlig innlegg og sendte meg tekstmeldinger av sinne og nerver, blokkerte meg og skrev at vi var over, og ombestemte seg så da han roet seg. En del av meg tenker fortsatt på ham, men jeg er redd for å gå tilbake til ham. (Jeg ville bare komme tilbake fordi han har et bedre hus, renovert, og han skulle signere det til meg hvis noe skjedde med ham). Det nåværende huset trenger oppussing, men det er det minste problemet. Han har også en sønn, men det plager meg ikke. Jeg vet virkelig ikke hvem jeg skal velge, eksen min presser meg til å ta en avgjørelse raskt, for hvis jeg ikke går tilbake til ham, vil han gå fortsette med livet sitt videre, sannsynligvis se etter en ny kvinne. . Hva skal jeg gjøre, hvilken bør jeg velge? Du har jo valgt. Du får vel.ikkr tilbake til noe som var dårlig i mange år..? Er veldig imot utroskap (det skjer aldri at man snubler og lander på en pikk), men her har du funnet en ny partner i en tid da din valgte å ikke være det. Hva skal du gå tilbake til da? Anonymkode: c6cf7...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Du trenger å stå på egne bein. Vær singel en stund Anonymkode: 1822b...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Du må lære deg å være alene. Anonymkode: 32e1d...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Har du ikke din egen leilighet lengre? Er du ikke i stand til å stå på egne ben økkonomisk? Selvfølgelig skal du ikke gå tilbake til eksen, men syns ikke du skal gå rett inn i nytt forhold heller. Bo alene og ha evt han nye som kjæreste om du ønsker det, men lær deg å bli uavhengig først. Du bør aldri havne i en situasjon der du er avhengig av en mann for å klare deg! Noe som ser bra ut i starten kan være helt anneledes om noen år, som du sikkert allerede har erfart med eksen din. Anonymkode: 29362...0ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Av de to hadde jeg valgt han nye. Den gamle har hatt sin mulighet og man endrer ikke personlighet i en alder av 56. Anonymkode: 5b2ca...118 Fortid er fortid. Folk kan endre seg. Anonymkode: 1db2b...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå