AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Gutten min skal i bursdag i ettermiddag. Han vil pynte seg med et lilla armbånd. Armbåndet er laget til meg av min søster. (jeg er ikke redd for å miste det) Jeg mener jo egentlig at alle skal få være seg selv. Eller gjør jeg egentlig det da? Jeg er sikkert veldig teit, men jeg er redd for at de andre skal le av ham eller syns han er rar. Han er 10, snart 11 år. Anonymkode: 166db...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Han er gammel nok til å få vurdere dette selv. Anonymkode: 62aea...616 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden La han gå med det om han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Ja, la ham gå i det han vil. Jeg synes det skal være høy terskel for foreldre å blande seg inn i barns (uansett alder) klesvalg og stil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Sønnen her fikk et armbånd som barn som han enda bruker. Er med en traktor. Har og et i skinn med noe sølv på. Er 19 år Anonymkode: 5b00f...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Kult det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Fint det. Tiåringer er store nok til å være opptatt av hva som er "lov" og ikke. Enten så er det null stress at gutta i klassen pynter seg, eller så driter han i det. Begge er positivt. Anonymkode: dd363...aca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Jeg ser 20-åringer gå med både pynteringer, smykker og armbånd. Hverken hen eller annen legning. Tror og håper at folk i dag "tolererer" at det er masse forskjellige stiler og at man kan gå med det man vil. Anonymkode: 6df11...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gutten min skal i bursdag i ettermiddag. Han vil pynte seg med et lilla armbånd. Armbåndet er laget til meg av min søster. (jeg er ikke redd for å miste det) Jeg mener jo egentlig at alle skal få være seg selv. Eller gjør jeg egentlig det da? Jeg er sikkert veldig teit, men jeg er redd for at de andre skal le av ham eller syns han er rar. Han er 10, snart 11 år. Anonymkode: 166db...b9e Sønnen min på 4 år har alltid elsket rosa kjoler fra Frost på lik linje med biler, traktorer og ting som anses som "typisk guttete". Jeg legger ingen føringer på dette. Han får ha sine preferanser. Anonymkode: 27fb4...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Gutter og menn bruker da armbånd. Anonymkode: 7af87...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå