Maleficenta Skrevet 20. november 2024 #121 Del Skrevet 20. november 2024 Sefanja skrev (Akkurat nå): Reign skrev (29 minutter siden): Så naiv. Mange som eksperimenterer seksuelt med venner på Dette handler jo om overnatting. Sex har man jo ikke mens man sover Er naivt å tro at de bare kommer til å sove og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 20. november 2024 #122 Del Skrevet 20. november 2024 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Det er stor sannsynligheten for at de kommer til å ha sex når de er kjærester og får overnatte hos hverandre. Hvor vanskelig er det å forstå? Det går jo ikke an å hindre at kjærester har sex. Men det går an å si nei til ovrrnatting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 20. november 2024 #123 Del Skrevet 20. november 2024 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Er naivt å tro at de bare kommer til å sove og da... Jeg ville aldri hatt sex med foreldre i nærheten uansett. Nå hadde ikke jeg sex før jeg var 17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. november 2024 #124 Del Skrevet 20. november 2024 Sefanja skrev (Akkurat nå): Jeg ville aldri hatt sex med foreldre i nærheten uansett. Nå hadde ikke jeg sex før jeg var 17. Noen bryr seg ikke og noen syns kanskje risikoen for å bli avslørt er spennende. Folk er forskjellige der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. november 2024 #125 Del Skrevet 20. november 2024 Sefanja skrev (3 minutter siden): Det går jo ikke an å hindre at kjærester har sex. Men det går an å si nei til ovrrnatting Ja men det er nå det jeg får kjeft for å si da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 20. november 2024 #126 Del Skrevet 20. november 2024 Det er ikke så rart det går galt med folk når de blir oppdratt av mennesker som ikke tør/klarer/vil sette grenser for dem. Vær den voksne. Si nei. Forklar hvorfor. Stå i at ungdommen blur sur. Du trenger strengt tatt ikke like kjæresten hans heller. Det er du ikke forpliktet til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 20. november 2024 #127 Del Skrevet 20. november 2024 (endret) Maleficenta skrev (41 minutter siden): Det er stor sannsynligheten for at de kommer til å ha sex når de er kjærester og får overnatte hos hverandre. Hvor vanskelig er det å forstå? OK. Det er din oppfatning, og den trenger vi ikke diskutere. Spørsmålet som du ikke evner å svare på: Hvordan kommer norsk lov inn i dette bildet? Endret 20. november 2024 av Reign Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. november 2024 #128 Del Skrevet 20. november 2024 Reign skrev (43 minutter siden): OK. Det er din oppfatning, og den trenger vi ikke diskutere. Spørsmålet som du ikke evner å svare på: Hvordan kommer norsk lov inn i dette bildet? Når de er over 16 har man dårligere argument for å si nei til overnatting. For selv om lavalderen ikke betyr det alle tror, så er det det alle tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 20. november 2024 #129 Del Skrevet 20. november 2024 Maleficenta skrev (29 minutter siden): Når de er over 16 har man dårligere argument for å si nei til overnatting. For selv om lavalderen ikke betyr det alle tror, så er det det alle tror Så du velger å lyve til barnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #130 Del Skrevet 20. november 2024 Reign skrev (På 15.11.2024 den 9.46): Helt ærlig, så ser jeg ikke problemet med å la kjærester overnatte. Dersom de ønsker å ha sex, så har de det uavhengig av om de overnatter hos hverandre eller ei. Jeg tipper du har latt sønnen din ha gutter på overnatting. Hva om han er bifil eller homofil (og skjuler legningen sin)? Skal du nekte han overnattinger av gutter av den grunn? Jeg vet også om flere gutter og jenter som er heterofile, som har eksperimentert seksuelt med en venn av samme kjønn på overnatting. Sørg heller for å ha et trygt hjem og en trygg relasjon til sønnen, og bli heller kjent med jenta. Seksuell lavalder handler om at en person over 16 år ikke skal kunne utnytte en person under. Det handler ikke om at det er ulovlig for noen under å ha sex. Merkelig at voksne folk ikke forstår dette. Tenker du at regelen din er rimelig og veloverveid da? Tenker du at barnet ditt skal følge alle regler du setter slavisk? Kunne ikke vært mer enig, og heller at de har sex trygt i mitt hus enn at de finner steder de ikke bør være. Sex kommer de til å ha uansett! Foreldre som tror at overnatting er å legge tilrette for sex synes jeg er svært naive. Her har sønnen hatt overnatting med kjæresten siden de var 14 år, de har vært på hytteturer, teltturer osv. Hadde dere nektet deres barn å gjøre dette med en kamerat? Nei det tror jeg ikke. Lag heller en trygg plass for ungdommen, enn å tro at overnatting vil utgjøre mer sex. Jeg er ikke bestemor enda, barnet mitt er 17 år Anonymkode: 7de02...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. november 2024 #131 Del Skrevet 20. november 2024 Reign skrev (18 minutter siden): Så du velger å lyve til barnet ditt? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #132 Del Skrevet 20. november 2024 Maleficenta skrev (48 minutter siden): Når de er over 16 har man dårligere argument for å si nei til overnatting. For selv om lavalderen ikke betyr det alle tror, så er det det alle tror Til og med min 12 åring vet hva lavalder betyr. Tror du bør oppdatere deg litt, barn i dag er mer oppdatert enn det vi var Anonymkode: 7de02...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 20. november 2024 #133 Del Skrevet 20. november 2024 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Hæ? Du velger å bruke en misoppfatning for å begrunne at du ikke tillater overnatting, i stedet for å si sannheten til barnet ditt. Koker det godt i topplokket nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. november 2024 #134 Del Skrevet 20. november 2024 Reign skrev (10 minutter siden): Du velger å bruke en misoppfatning for å begrunne at du ikke tillater overnatting, i stedet for å si sannheten til barnet ditt. Koker det godt i topplokket nå? Nei jeg har ikke tenkt å juge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 20. november 2024 #135 Del Skrevet 20. november 2024 Husker moren min også skulle nekte meg overnatting da jeg hadde min første kjæreste. Syntes hun var så teit 😅 Som om overnatting eller foreldrene sin mening/godkjennelse/tilrettelegging hadde noe som helst å si for om vi hadde sex eller ei. Fikk vel lov etter en stund, tror vi hadde vært sammen i et år omtrent, og hatt et sexliv like lenge. Overnatting handlet om å se film, snakke halve natta og ligge i armkroken, sex hadde vi hvor som helst ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. november 2024 #136 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Til og med min 12 åring vet hva lavalder betyr. Tror du bør oppdatere deg litt, barn i dag er mer oppdatert enn det vi var Anonymkode: 7de02...f43 Eh hvorfor sier alle at 16 åringer er lovlige da da? De fleste tror at 16 er en aldersgrense for å få lov til å ha sex. Det er en vanlig misoppfatning som er svært utbredt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. november 2024 #137 Del Skrevet 20. november 2024 Bimbo skrev (2 minutter siden): Husker moren min også skulle nekte meg overnatting da jeg hadde min første kjæreste. Syntes hun var så teit 😅 Som om overnatting eller foreldrene sin mening/godkjennelse/tilrettelegging hadde noe som helst å si for om vi hadde sex eller ei. Fikk vel lov etter en stund, tror vi hadde vært sammen i et år omtrent, og hatt et sexliv like lenge. Overnatting handlet om å se film, snakke halve natta og ligge i armkroken, sex hadde vi hvor som helst ellers. Hvor gammel var du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 20. november 2024 #138 Del Skrevet 20. november 2024 Maleficenta skrev (6 minutter siden): Nei jeg har ikke tenkt å juge. Så du har ikke tenkt til å begrunne det at du nekter barnet ditt å ha overnattingsbesøk av kjæresten sin med at de er under 16 år likevel....? Det er helt umulig å følge logikken din, du hopper og spretter mer enn ei hare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 20. november 2024 #139 Del Skrevet 20. november 2024 Maleficenta skrev (1 minutt siden): Hvor gammel var du da? 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #140 Del Skrevet 20. november 2024 Maleficenta skrev (3 minutter siden): Eh hvorfor sier alle at 16 åringer er lovlige da da? De fleste tror at 16 er en aldersgrense for å få lov til å ha sex. Det er en vanlig misoppfatning som er svært utbredt Hvilke 16 åringer sier dette? Jeg kjenner ingen som sier det, min sønn forklarte meg også fint at han fylte 16 før henne og dette hadde de snakket om. For da var det "ulovlig" men siden de da hadde vært kjærester over lang tid så ble det litt annet. Du må leve i en veldig uopplyst verden? Jeg også visste at når jeg og kjæresten var 15 kunne vi ha sex, men en 16 åring skal ikke ha sex med en som er yngre. Jeg er 40 år. Anonymkode: 7de02...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå