AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #41 Del Skrevet 15. november 2024 Og en ting, for ett par år siden var han på overnatting med jobben (julebord) uten at jeg sa noe på de. Anonymkode: bc582...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #42 Del Skrevet 15. november 2024 Det finnes en mellomting her. Folk her overdriver noe voldsomt. Du gjør som du vil, han gjør som han vil, det er ikke slik forhold fungerer. Selvfølgelig skal ts på julebord om hun vil det, men en grunn for at mange her på KG, er nok at de ikke får til å være i forhold. Mye mulig grunnet slik de svarer nå. Man trenger ikke å gå til den andre ytterligheten slik de fleste her gjør, å late som et forhold er som du er singel. Det finnes en mellomting her, du skal med god samvittighet være der til det avsluttes. Det er ikke noe galt å gå på nasj heller, men naturlig at du kommuniserer med mannen om du ALDRI før har gjort det. Det er helt naturlig at om den du er i lag med, plutselig skal gjøre noe hen aldri gjør ellers, så kommuniserer man om det. Anonymkode: daa32...057 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #43 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og en ting, for ett par år siden var han på overnatting med jobben (julebord) uten at jeg sa noe på de. Anonymkode: bc582...db9 Ja, er ikke det greit da? Akkurat som at det er greit at du er på julebord så lenge du vil? Anonymkode: 6c762...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 15. november 2024 #44 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Å be noen komme hjem før midnatt er å ikke respektere dem? Anonymkode: 05c29...364 Å be om er en ting, å kreve det er problematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #45 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): I Norge er det helt utenkelig å skulle respektere mannen sin. Hva er så galt med å gjøre det han ber deg om? Det handler jo om å respekt. Anonymkode: 05c29...364 En voksen mann får lite respekt fra meg om han prøver å kontrollere meg altså. Bruker du den unskyldningen hver gang du vil kontrollere hva andre gjør? «det handler om respekt for meg» bare for å få viljen din? Anonymkode: 40dc4...863 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 15. november 2024 #46 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): men en grunn for at mange her på KG, er nok at de ikke får til å være i forhold. Mye mulig grunnet slik de svarer nå. Man trenger ikke å gå til den andre ytterligheten slik de fleste her gjør, å late som et forhold er som du er singel. Det er nok høy grad av samlivsbrudd på dette forumet, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #47 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): I Norge er det helt utenkelig å skulle respektere mannen sin. Hva er så galt med å gjøre det han ber deg om? Det handler jo om å respekt. Anonymkode: 05c29...364 Og derfor har du ikke dame, lille gutt. Anonymkode: 4e744...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå