AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei. Skal snart ta over ny hund, 2 år gammel. Bør jeg ha aniplan https://www.anicura.no/aniplan/ i tillegg til forsikring? Anonymkode: b9e2c...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Du sparer gode penger om du bruker feks kloklipp hyppig. Du får også rabatt på tannrens, vaksine inkludert hvert år osv. Du får sitte og regne på det. Viktigste er forsikring! Hilsen ansatt i Anicura. Anonymkode: d8415...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CX86 Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Aldri hørt om det før, men ser ut som en måte for de å tjene enda mer penger! Kloklipp gjør man jo selv, Min dyrlege kikker over tenner osv. når jeg tar vaksine. Den koster en del mer hos Anicura enn de litt mindre dyrlegekontorene for å si det sånn... Sikkert kjempefint at man får 30 % på flåttbehandling, men må betale for medisinen utenom. For det er jo så vanskelig å gi bikkjene en pille, godbit, dråper eller hva man bruker 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden CX86 skrev (1 time siden): Aldri hørt om det før, men ser ut som en måte for de å tjene enda mer penger! Kloklipp gjør man jo selv, Min dyrlege kikker over tenner osv. når jeg tar vaksine. Den koster en del mer hos Anicura enn de litt mindre dyrlegekontorene for å si det sånn... Sikkert kjempefint at man får 30 % på flåttbehandling, men må betale for medisinen utenom. For det er jo så vanskelig å gi bikkjene en pille, godbit, dråper eller hva man bruker 😜 Hehe takk for svar, klør er jo enkelt å ta selv, ja. Kanskje jeg skal gå for kun forsikring 😊 Anonymkode: b9e2c...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Bare lureri, skal mye til før det blir lønnsomt. Anonymkode: 73c81...163 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden jeg har vurdert dette, men ser det ikke lønner seg. Vaksine og årlig helsesjekk koster mye mindre enn det man betaler årlig med en sånn avtale, og det man får rabatt på er uansett billigere andre steder. Her jeg bor er i alle fall AniCura mye dyrere enn de andre dyrlegene i området. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Det lønner seg ikke. Forsikring holder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå