Gå til innhold

Melde fra om mobbing på VGS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener det faktisk. Syns det blir så useriøst å klage på at folk ser på deg, får ikke noe støtte for det.

Anonymkode: 77474...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg mener det faktisk. Syns det blir så useriøst å klage på at folk ser på deg, får ikke noe støtte for det.

Slutt å heng deg opp i kun den ene tingen. Blikking er bare en av mange andre ting. Hva får du ut av å ta ts egentlig?

Endret av Maleficenta
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke ts på noen måte. Hvis du ser på det første innlegget mitt så kommenterte jeg at ts ikke burde ta med det med blikking. KONSTRUKTIVT fordi man får 0 støtte ut av å klage på at folk ser på deg. Regner med at klagen går rett i søpla om det kun er det man sier, og blir tatt mye mindre seriøst om man tar det med i en klage med ellers andre ting. Dette her med å "ta ts" tar jo helt av. Man må få lov til å kommentere. Jeg kjenner ikke ts og har ingen interesse av å "ta folk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tar ikke ts på noen måte. Hvis du ser på det første innlegget mitt så kommenterte jeg at ts ikke burde ta med det med blikking. KONSTRUKTIVT fordi man får 0 støtte ut av å klage på at folk ser på deg. Regner med at klagen går rett i søpla om det kun er det man sier, og blir tatt mye mindre seriøst om man tar det med i en klage med ellers andre ting. Dette her med å "ta ts" tar jo helt av. Man må få lov til å kommentere. Jeg kjenner ikke ts og har ingen interesse av å "ta folk".

Men du måtte nevne samme tingen minst tre ganger og fikk det til å høres ut som du bagatelliserte hele greia og overså alt det andre ts sa. Liksom hallo du blir da ikke mobbet. Folk må da få lov å se på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier at det er ikke nødvendigvis en del av mobbingen. Det å se på noen får man ikke bevist, og det kan meget mulig være i ditt eget hode grunnet alt det andre som gjør at man kjenner mer på det. Tror mobbeoffer bryr seg mye mer enn mobbere og kan se ting som ikke er der. Uansett er det null poeng å ta med det med blikking ts, hold deg til resten i klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...