AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #21 Del Skrevet 15. november 2024 Som kvinne som ofte har mer til felles med menn og som liker å ha mannlige venner så kan jeg dessverre si at de fleste av disse har ønsket å ligge med meg. Dersom de damene du er sammen med har opplevd det samme så kan jeg skjønne dem. Men det er kjipt. Det er sjelden jeg er interessert i dem på den måten, så har mistet mange venner sånn. Anonymkode: 625ad...ded 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #22 Del Skrevet 15. november 2024 Både jeg og min mann har gode venner av det motsatte kjønn. Det er helt uproblematisk for oss. Anonymkode: a0712...41c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #23 Del Skrevet 15. november 2024 Aldri møtt en mann som ikke vil mer, dessverre. Til og med bestevennen min gjennom 7 år prøvde å kysse meg. Det var det vennskapet… Anonymkode: 938d8...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #24 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som kvinne som ofte har mer til felles med menn og som liker å ha mannlige venner så kan jeg dessverre si at de fleste av disse har ønsket å ligge med meg. Dersom de damene du er sammen med har opplevd det samme så kan jeg skjønne dem. Men det er kjipt. Det er sjelden jeg er interessert i dem på den måten, så har mistet mange venner sånn. Anonymkode: 625ad...ded Samme her Anonymkode: 938d8...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #25 Del Skrevet 16. november 2024 Folk er forskjellige. Du må bare finne en dame som er som deg, det nytter ikke med noen som ser annerledes på dette enn du. Jevnt over vil jeg si at det er flere menn som har problemer med at partneren har venner av motsatt kjønn enn det er kvinner, så du har egentlig ganske gode muligheter til å finne noen. Anonymkode: c0577...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #26 Del Skrevet 16. november 2024 For min del er det fordi en vesentlig del av et forhold er sex, og jeg klarer ikke oppfatte det du beskriver som maskulint nok til å klare å tenne på det. Handler absolutt ikke om sjalusi. Har dyp sympati med dere som vokser opp uten far, det er i min verden som å vokse opp uten tilstrekkelig næring eller uten å lære å lese. Anonymkode: eb654...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #27 Del Skrevet 16. november 2024 Det er jo stress å være venner med noen der kjæresten er sjalu også, og der man ikke har noen intensjoner selv. Da kjenner en bare på litt sånt uggent opplegg, negative vibber, og det ønsker en jo ikke å være i nærheten av. Hvis noen ikke klarer å styre sjalusi, ikkr har lært seg å håndtere det selv om en har sterke følelser etc., så bør vedkommende være lojal med kjæresten. Sånn må det jo være. Anonymkode: 5aa75...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå