AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #41 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er urovekkende. 1) komt og sagt til meg. Hvor kommer denne problemstillingen fra? Tydeligvis ditt eget hode. "Komt" er ikke ord. 2. hadde jeg spurt vedkommende om hen er helt syk i hode eller noe sånn. Oi, da er det jo lett å synse om hvem som egentlig er den som er syk i hodet. Anonymkode: 08afa...1bf 1.Prøver å skrive bokmål, men det har nok sneket seg med litt dialekt likevel. 2. Ja, om noen jeg kjenner blir fornærmet og forventer beklagelse på grunn av manglende like på Facebook, så er det virkelig ikke jeg som er syk i hodet altså. Anonymkode: f8aaa...91a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #42 Del Skrevet 15. november 2024 Oi😳 Jeg er glad jeg er i en venninnegjeng hvor vi ikke må vokte hver minste millimeter av kommunikasjonen for å unngå enorme mengder drama. Det høres ut som det sikkert er like greit at dere går hver deres vei. Dere matcher nok ikke i forventninger til kommunikasjon, eller hvor viktige små detaljer uten praktisk betydning er. Anonymkode: e99a4...239 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #43 Del Skrevet 15. november 2024 Du overtenker... Ikke rart så mange føler seg utenfor, mobbet, krenket... Anonymkode: ddafe...82d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #44 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal nevne dette for noen av de andre, men vurderer å si noe til personen som er den som ringer meg for råd angående sosiale medier. Dette er en person som selv kan reagere på ting, blant annet at det i forbindelse med en annen fest ble fleipet om at vedkommende sitter og driter og at personen som fleipet om driting også har mast litt om hvor denne litt usikre personen parkerer, at det var et annet sted enn de andre osv. Denne usikre personen har vært åpen om at det ikke frister så mye å komme på fester med denne andre personen pga disse tingene, som er av mindre betydning enn at den som inviterer tilsynelatende ignorerer. Anonymkode: 08afa...1bf Det høres ut som at du og denne vennen din er i skikkelig dårlig selskap.. med hverandre. Anonymkode: f8aaa...91a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #45 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er enig med TS. Jeg er 42, og er oppdratt slik at samme regler/likes gjelder for alle, vanlig etikette og behandle alle med like mye respekt, som i dette tilfelle, ts skrev hun skulle komme, hun har altså svart hun også, fortjener ikke det også et hjerte? Jeg hadde følt meg uvedkommende selv. Akkurat som når man gratulerer noen med dagen på fb, da utelater man ikke enkelte. Anonymkode: dec88...4f6 Jeg er 55 og synes TS overdriver voldsomt. Reaksjoner på FB er noe jeg gir ganske tilfeldig og bryr meg fint lite om hva jeg får/ikke får selv. Anonymkode: cb8b0...7a3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #46 Del Skrevet 15. november 2024 Hvis du har tenkt til å være like kjip og negativ som du er i denne tråden, så anbefaler jeg deg å bli hjemme Anonymkode: fc73f...89d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #47 Del Skrevet 15. november 2024 exictence skrev (1 time siden): Hvis du samtidig blir nevnt ved navn? ? Anonym90059005 skrev (1 time siden): Hvorfor tror du at du er invitert til arrangementet, ts? Siden du tydeligvis, basert på manglende likes/hjerte, mener at ingen liker deg eller ønsker at du er der. Det er to mulige forklaringer. Vedkommende føler at jeg må inviteres fordi vi er i det samme miljøet og det ville fremstått som rart å ikke invitere meg, eller så har vedkommende et ønske om å ha meg der. Anonymkode: 08afa...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #48 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ? Det er to mulige forklaringer. Vedkommende føler at jeg må inviteres fordi vi er i det samme miljøet og det ville fremstått som rart å ikke invitere meg, eller så har vedkommende et ønske om å ha meg der. Anonymkode: 08afa...1bf Og i slike tilfeller antar jeg alltid det siste. For mistro avler mistro, og avstand. Men møter man og er positiv så styrkes relasjonen. Anonymkode: ddafe...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 15. november 2024 #49 Del Skrevet 15. november 2024 Dette hadde jeg ikke tatt særlig tungt. Det er fort gjort at man kan få litt "respons-fatigue" på SoMe. Man orker rett og slett ikke følge opp på alle kanter med likes og tilbakemeldinger i en hver form. Det er neppe personlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #50 Del Skrevet 15. november 2024 Kjære Ts, din reaksjon virker også i mine øyne helt ekstrem. Hvis noen hadde kommet på festen min og konfrontert meg med min manglende respons på Facebook, så hadde jeg ikke turd å være venn med den personen mer på grunn av en så dramatisk reaksjon og oppførsel. Vær så snill og tenk deg om. Er det virkelig verdt å kaste et vennskap på båten på grunn av et manglende hjerte på Facebook? Du er faktisk invitert! Det betyr at du er ønsket og velkommen. Jeg liker og hjerter fullstendig tilfeldig og har ALDRI tenkt over hvem som liker mine uttalelser eller bilder på Facebook. Sosiale medier er ikke det virkelige liv, og du aner ingenting om hvorfor vertinnen ikke har respondert. Mest sannsynlig ligger det ingenting mer bak enn at de andre skrev så hjertelig og du skrev saklig. Jeg synes det er veldig rart at du oppfatter det som at hun derfor straffer deg. Du overreagerer enormt. De aller fleste som svarer her er enige i dette. Det virker som at du har rotet deg inn i et ekstremt negativt tankespinn ❤️. Prøv ihvertfall å gå på festen og vær positiv. La muligheten være åpen for at vertinnen ikke har lagt noe som helst i sin manglende respons. Anonymkode: 89c15...ca5 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #51 Del Skrevet 15. november 2024 Hva tenker du ts, basert på tilbakemeldingene her? Tenker du at det er noe feil med alle de som har svart og mener at du tolker og overreagerer? Eller undrer du deg noe på om du trenger å regulere følelsene dine litt? Litt nysgjerrig på dette Anonymkode: f8aaa...91a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #52 Del Skrevet 15. november 2024 Du straffer jo bare deg selv med å ikke komme neste gang evnt. Og så legger du veldig mye i små detaljer som du ikke engang vet om motparten i det hele tatt har registrert. Kan være mange forklaringer på at ikke du har fått noe hjerte, veldig rart å gå rett til å anta det værste. Anonymkode: 36a58...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #53 Del Skrevet 15. november 2024 Dette er overtenking. Du er ønsket. Det er derfor du er invitert. Anonymkode: fbaae...76f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #54 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenker du ts, basert på tilbakemeldingene her? Tenker du at det er noe feil med alle de som har svart og mener at du tolker og overreagerer? Eller undrer du deg noe på om du trenger å regulere følelsene dine litt? Litt nysgjerrig på dette Anonymkode: f8aaa...91a Jeg støtter også alle de andre reaksjonene som tenker at det er ekstremt dramatisk reaksjon, pg manglende følelsesregulering. Og er like nysjgerrig som deg, på om TS tar til seg noe av responsen... Anonymkode: 6321f...656 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #55 Del Skrevet 15. november 2024 Vedkommende har tatt kontakt. Litt merkelig mtp at jeg svarte på arrangementet. Ser at jeg formulerte meg litt upresist i svaret mitt her. Anonymkode: 08afa...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #56 Del Skrevet 15. november 2024 Nesten så det er litt skremmende at folk kan henge seg oppi slike så bagateller… Dette er voldsomt overdreven tenking ts. Henger du deg sånn opp i alle slike småting? Det må i såfall være fryktelig slitsomt. Anonymkode: a4306...1ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #57 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vedkommende har tatt kontakt. Litt merkelig mtp at jeg svarte på arrangementet. Ser at jeg formulerte meg litt upresist i svaret mitt her. Anonymkode: 08afa...1bf Får håpe den meldingen ikke blir gjenkjent, da blir du festens snakkis i hvert fall. Anonymkode: f7e2b...3b0 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #58 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får håpe den meldingen ikke blir gjenkjent, da blir du festens snakkis i hvert fall. Anonymkode: f7e2b...3b0 Da ville det vært åpenbart at noen henger på KG, som man kanskje ikke vil avsløre. Det er uansett andre ting her som er gjenkjennelig. Anonymkode: 08afa...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #59 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vedkommende har tatt kontakt. Litt merkelig mtp at jeg svarte på arrangementet. Ser at jeg formulerte meg litt upresist i svaret mitt her. Anonymkode: 08afa...1bf Så du overdramatiserte og mistolket den manglende liken og krisen er avverget? Hvilke tanker sitter du igjen med da? Du skriver at enkelte er « klønete» på sosiale medier, men vil påstå at det er like klønete av deg å ikke endre fra «kanskje» til «kommer» på arrangementet fordi du trodde den andre får opp varsler… Anonymkode: f8aaa...91a 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #60 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du overdramatiserte og mistolket den manglende liken og krisen er avverget? Hvilke tanker sitter du igjen med da? Du skriver at enkelte er « klønete» på sosiale medier, men vil påstå at det er like klønete av deg å ikke endre fra «kanskje» til «kommer» på arrangementet fordi du trodde den andre får opp varsler… Anonymkode: f8aaa...91a Nei, det var den som inviterte som var litt klønete, det var en glipp Anonymkode: 08afa...1bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå