AnonymBruker Skrevet 15. november #61 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (27 minutter siden): For så å gjøre absolutt ingenting utenom å vente på at han tar initiativ Anonymkode: b1b02...dfd Jeg vet ikke. Tar ikke initiativ med menn selv. Kanskje de ikke har så veldig lyst? Kanskje de er redde på noe vis? Vet noen andre spørr uansett på et punkt? Ingen kan vite foruten dem. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #62 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke. Tar ikke initiativ med menn selv. Kanskje de ikke har så veldig lyst? Kanskje de er redde på noe vis? Vet noen andre spørr uansett på et punkt? Ingen kan vite foruten dem. Anonymkode: 489a1...b8b Må være deilig å slippe og samtidig ha et sexliv Anonymkode: b1b02...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #63 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må være deilig å slippe og samtidig ha et sexliv Anonymkode: b1b02...dfd Ja. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #64 Del Skrevet 15. november Nei det finnes ikke Anonymkode: 4c5de...164 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #65 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det finnes ikke Anonymkode: 4c5de...164 TS må være 10/10 for at drømmen hennes kan gå i oppfyllelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #66 Del Skrevet 15. november askjiir skrev (2 minutter siden): TS må være 10/10 for at drømmen hennes kan gå i oppfyllelse. Nei. Ser mange ulike par. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #67 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Ser mange ulike par. Anonymkode: 489a1...b8b Nå snakker hun om det øverste sjiktet av menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #68 Del Skrevet 15. november askjiir skrev (3 minutter siden): Nå snakker hun om det øverste sjiktet av menn. Ja. Øverste sjiktet av damer dater ikke utelukkende øverste sjiktet av menn heller. Tror det er på tide folk begynner å ta veien til kjærligheten personlig. Men det er grenser på hva en kan finne såklart. Ser fortsatt ikke problemet med å lete etter sin versjon av en god mann. Jeg vil gjøre det uansett hva folk sier. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #69 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja. Øverste sjiktet av damer dater ikke utelukkende øverste sjiktet av menn heller. Tror det er på tide folk begynner å ta veien til kjærligheten personlig. Men det er grenser på hva en kan finne såklart. Ser fortsatt ikke problemet med å lete etter sin versjon av en god mann. Jeg vil gjøre det uansett hva folk sier. Anonymkode: 489a1...b8b Ts har gjort det klart at hun kun er interessert i det øverste sjiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #70 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mann som blir beskrevet som kjekk og attraktiv, høy, godt trent og rundt 40 år. Jeg opplever at en del damer er redd for å matche eller å møte meg, og jeg føler på en del møter at de føler seg total underlegne. Iblant så føles det også som at del bare vil ha sex, bare for å legge meg ned som et bytte. Men stort sett møter jeg flotte damer, men er nok litt i overkant kravstor for å få en personlig god match. Anonymkode: 7ffc4...b6b Jeg har litt samme erfaring, og har gått veldig lei. De har absolutt vært hyggelige alle sammen… utenom en. Men inntrykket er at de enten bare vil ligge, eller fremstår veldig underlegen. Rart å være i den posisjonen å takke nei til ons, men for meg ble det kjedelig i lengden. Og underlegen er likedan. Inne i en lengre pause jeg nå Anonymkode: c4467...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #71 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skjønner du er bekymret kanskje på grunn av tinder, men jeg ønsker ikke noen av mine nære kvinners kjærester/samboere/ektemenn. De er svært tiltrukket av dem og elsker hverandre. Vi kvinner liker en større variasjon. Men det er kanskje noen ting vi felles ikke liker når det alene er intrykket i bilder, som går utover menn på tinder? Anonymkode: 489a1...b8b Nei, det er at det er et helt enormt overtall av menn på tinder. Om kjønnsbalansen var motsatt så hadde bare topp 20% av damer blitt valgt. Anonymkode: 34fe6...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #72 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, det er at det er et helt enormt overtall av menn på tinder. Om kjønnsbalansen var motsatt så hadde bare topp 20% av damer blitt valgt. Anonymkode: 34fe6...bea Jo vi liker ulike menn. Er ikke på tinder selv, så kan ikke krangle på den. For å være ærlig vet jeg ikke hvorfor dere holder på den appen som om det var døren i Titanic. Skal ikke si kjærlighet er enkel utenfor, flørter ikke med en eneste sjel, men det er da fysisk mulig. Om appen uansett ikke virker, er det annet valg enn å prøve å bli kjennt med folk andre steder? Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #73 Del Skrevet 15. november (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har litt samme erfaring, og har gått veldig lei. De har absolutt vært hyggelige alle sammen… utenom en. Men inntrykket er at de enten bare vil ligge, eller fremstår veldig underlegen. Rart å være i den posisjonen å takke nei til ons, men for meg ble det kjedelig i lengden. Og underlegen er likedan. Inne i en lengre pause jeg nå Anonymkode: c4467...cc5 Makan til Chads dere er da. Jeg trodde damer hovedsaklig ville ha forhold, ikke bare ligge. Endret 15. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #74 Del Skrevet 17. november askjiir skrev (På 16.11.2024 den 0.27): Makan til Chads dere er da. Jeg trodde damer hovedsaklig ville ha forhold, ikke bare ligge. Gammel myte. Flere damer som ligger rundt enn menn i mine kretser hvertfall. Anonymkode: 756e1...715 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #75 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 23.34): Kilder? Min erfaring er at utseendet ikke har noe å si for personligheten. Det finnes både snille og drittsekker som ser bra ut. Faktisk er min erfaring at jo kjekkere, jo bedre selvtillit, jo mindre behov for bekreftelse utenfor forholdet og å «hevde seg» Anonymkode: ff356...343 Jeg tror ikke at kjekke menn er mer utro enn upene menn. Men jeg tror at kjekke menn har muligheten til å leve et spennende single-liv fra de er 18 til 40 (eller 70) og at mange av dem gjør det. Hvis målet er å finne en mann som ønsker å starte en relasjon så tror jeg at det gir mening for en middels vakker / attraktiv kvinne å sikte seg etter en middels vakker / attraktiv mann. Hvis man matcher noenlunde i attraksjon så kan begge gjøre en ok «handel» og man kan gå videre med å utforske alle de andre aspektene ved å være i varige forhold. Hvis en helt vanlig kvinne har som ambisjon å kapre den mannen som alle andre kvinner sikler etter så er jo spørsmålet hvorfor han skal innlede kontakt med henne. Anonymkode: ee3a6...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 17. november #76 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 23.12): Eller er det en fantasi i 2024 med ons tilgjengelig gjennom dating-apps? Jeg kjenner en del dritkjekke gutter, men de vil kun ligge rundt, så jeg kjenner meg i grunn ganske demotivert til å i det hele tatt prøve. Jeg holder en god og flørtende tone med alle, men det er så obvious at de kun vil ligge, noe jeg ikke gidder. Tilleggsspørsmål til dere under 30 som ikke bruker dating-apps: hvor er det dere finner potensielle menn? Altså hvilken arena bruker dere? Anonymkode: 6fb42...d53 Så du vil ha en gentleman… da er du en lady? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 17. november #77 Del Skrevet 17. november (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gammel myte. Flere damer som ligger rundt enn menn i mine kretser hvertfall. Anonymkode: 756e1...715 Tror deg ikke. I så fall er det fordi mennene blir avvist hele tiden, ikke fordi de ikke vil. Endret 17. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 17. november #78 Del Skrevet 17. november Det finnes helt sikkert statistikk på det, men det er jo ikke uvanlig at kvinner har noen perioder hvor de vil ha det slik. Og det er fair. Så lenge menn overlater makten til kvinner gjennom å tenke med kuken, er det deres game. Og igjen blir det jo kvinnene man adresserer i det tilfellet, mens det reelle problemet for de bortvalgte ikke er kvinnene men de som forsyner seg. Men siden det er eget kjønn, bryter man jo en lojalitetskode for å "ta" dem på det. Eller, kanskje det føles feil, når man selv skulle ønske man var en Chad som kan ligge med tre nye hver uke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå