AnonymBruker Skrevet 15. november #41 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager, det er slutt på den tiden da mannen tok kåpa, dro fram stolen for kvinnen og hengte vekk kåpa. I våre dager vet ikke mannen engang hvilken gaffel man skal begynne med om man er ute og spiser middag, eller hvordan man skal snakke til en kelner. Det er slutt på å møte velkledd. Bedre å sitte i møkkete bukser, airpods i ørene, lua over øynene og glane på mobilen. Men jeg håper du finner noen Anonymkode: 88ef4...9d4 Jeg vet ikke hvilken gaffel som dame heller. Tror ikke jeg har spist en eneste gang med fler typer bestikk på en gang. Men det er da ikke allverden å lære på stedet om det er nødvendig. Syns også det går helt fint å dra ut stol å henge kåpe selv, det er ikke det jeg blir sjarmert av. Men kanskje du blir? Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #42 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (17 timer siden): De fleste blir tatt ila tyveårene. Jeg vet om to i tidlig tretti som ikke ligger rundt, som er kjempefine, men de jobber til alle døgnets tider og er overhode ikke emosjonelt tilgjengelig for verken flørting eller forhold. Jeg har veldig god tone med han ene, og venter på at han skal falle litt til ro med ambisjonene sine. Han gjør det jo allerede helt utmerket etter min standard. 😅 Anonymkode: 603be...cb8 Bare en liten obs; er ikke alltid karrierejaget/ambisjonene gir seg med det første. Så vær innstilt på mye alenetid hvis du satser på en «sånn». Jeg trives svært godt alene, men husker det som litt frustrerende noen ganger mens barna var små. Nå når de er større er det uproblematisk, for meg, at mannen min jobber mye. Anonymkode: 2e9f3...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #43 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Selvsagt kan da damer også ønske bare sex. Anonymkode: 489a1...b8b Ikke ifølge kg brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #44 Del Skrevet 15. november askjiir skrev (1 minutt siden): Ikke ifølge kg brukere. Jeg er en kg bruker. Å du kan ikke sette fasiten på alle mennesker i verden utifra oss, det er ikke sånn det fungerer. Anonymkode: 489a1...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #45 Del Skrevet 15. november (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en kg bruker. Å du kan ikke sette fasiten på alle mennesker i verden utifra oss, det er ikke sånn det fungerer. Anonymkode: 489a1...b8b Du får si det til alle kg brukerne som prøver å hekle meg ned når jeg sier noen damer vil ha sex og ikke forhold. Endret 15. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #46 Del Skrevet 15. november Ja, kjenner flere Anonymkode: 31ec1...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #47 Del Skrevet 15. november askjiir skrev (2 minutter siden): Du får si det til alle kg brukerne som prøver å hekle meg ned når jeg sier noen damer vil ha sex og ikke forhold. Begge er sannt. Jeg husker hva du sikter til, det handler om når noen ikke vil ha ons å folk sier du skal være glad for at du får noe du ikke vil ha. Men noen vil ha ons. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #48 Del Skrevet 15. november (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men noen vil ha ons. Anonymkode: 489a1...b8b Hvilken prosentandel Endret 15. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #49 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men noen vil ha ons. Anonymkode: 489a1...b8b Jeg la ut påstanden om at noen kvinner bare vil ha sex. Det er et fåtall er min erfaring, men opplever at en del kvinner tror at slike som meg bare er på utkikk etter ons, og da ser de på det som en utfordring og føler vel litt at de får en bra opplevelse... Anonymkode: 7ffc4...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #50 Del Skrevet 15. november askjiir skrev (1 minutt siden): Hvilken prosentandel Ingen vet, det er ikke et fast antall. Folk kan også endre mening gjennom livet. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #51 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg la ut påstanden om at noen kvinner bare vil ha sex. Det er et fåtall er min erfaring, men opplever at en del kvinner tror at slike som meg bare er på utkikk etter ons, og da ser de på det som en utfordring og føler vel litt at de får en bra opplevelse... Anonymkode: 7ffc4...b6b Kan jo heller ikke vite hva disse kvinnene vil. Men noen er jo bare åpen for sex selv om de på sikt ser etter en partner, man vet jo aldri når man møter noen. Å noen kvinner sier de ikke klarer å holde seg uten sex, men jeg vet ikke. Vet ikke om alle egentlig tenker så mye på det heller, de bare gjør, så blir livet som det blir på veien. Han der er kjekk, lurer på om han vil ligge. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #52 Del Skrevet 15. november (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han der er kjekk, lurer på om han vil ligge. Anonymkode: 489a1...b8b 👆 Vi snakker ikke om sånne damer Endret 15. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #53 Del Skrevet 15. november askjiir skrev (2 minutter siden): 👆 Vi snakker ikke om sånne damer Vi snakket om damer, hvem vet hvordan de egentlig er? Det vet jo kun dem, det blir bare synsing. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 15. november #54 Del Skrevet 15. november (endret) Gentlemens er en utdødt rase. Hvis du klarer å dra fram stolen og åpne dørene dine selv, så finner du noen menn med gentlemensholdninger ellers, altså at de respekterer deg og ønsker deg det beste. Som i teorien burde være minimumskrav i dag. Problemet er at det har blitt færre av disse mennene også, for menn ser ut til å bli mer og mer egosentrerte og respektløse, særlig jo yngre menn er. Trenden er stadig negativ, men vit at det fortsatt er bra med håp. For heldigvis finnes helt normale og oppegående menn som jakter kjærlighet og som ikke ønsker å bruke deg som en engangsmadrass, så ikke gi opp med å finne deg en slik en. Lykke til Endret 15. november av Bombasi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #55 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi snakket om damer, hvem vet hvordan de egentlig er? Det vet jo kun dem, det blir bare synsing. Anonymkode: 489a1...b8b Her på kg vil vi gi et glansbilde av damer, ikke snakke om damer som det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #56 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor gammel er du? De aller, aller fleste kjekke gentlemen (som ikke ligger rundt) har allerede blitt kapret av tilsvarende kvinner før de fyller 25. Jeg kommer faktisk ikke på en eneste hunk i min krets som er ufrivillig singel, og vi er i aldersspennet 26-28. Anonymkode: e2c78...f0a Mulig de blir kapret tidlig. Men forhold tar slutt og folk dumper kjærestene sine hver eneste dag i hele verden, av ulike grunner. Så det er fullt mulig å bli sammen med en kjekkas i tjueårene, som ikke har rukket å "ligge rundt" fordi han har vært "kapret". Anonymkode: 38ab7...2b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #57 Del Skrevet 15. november (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mulig de blir kapret tidlig. Men forhold tar slutt og folk dumper kjærestene sine hver eneste dag i hele verden, av ulike grunner. Så det er fullt mulig å bli sammen med en kjekkas i tjueårene, som ikke har rukket å "ligge rundt" fordi han har vært "kapret". Anonymkode: 38ab7...2b6 Hvem er disse ettertraktete "kjekkasene" egentlig? Hvordan ser de ut? Endret 15. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #58 Del Skrevet 15. november (endret) Bombasi skrev (21 minutter siden): Gentlemens er en utdødt rase. Hvis du klarer å dra fram stolen og åpne dørene dine selv, så finner du noen menn med gentlemensholdninger ellers, altså at de respekterer deg og ønsker deg det beste. Som i teorien burde være minimumskrav i dag. Problemet er at det har blitt færre av disse mennene også, for menn ser ut til å bli mer og mer egosentrerte og respektløse, særlig jo yngre menn er. Trenden er stadig negativ, men vit at det fortsatt er bra med håp. For heldigvis finnes helt normale og oppegående menn som jakter kjærlighet og som ikke ønsker å bruke deg som en engangsmadrass, så ikke gi opp med å finne deg en slik en. Lykke til Du blir kritisert hvis du gjør "gentlemen" aktige ting for damer, det oppleves som å prøve for hardt, være innpåsliten eller i verste fall være diskriminerende/trakkaserende. Det fungerer bare hvis du vet at hun allerede liker deg. Endret 15. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #59 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kan jo heller ikke vite hva disse kvinnene vil. Men noen er jo bare åpen for sex selv om de på sikt ser etter en partner, man vet jo aldri når man møter noen. Å noen kvinner sier de ikke klarer å holde seg uten sex, men jeg vet ikke. Vet ikke om alle egentlig tenker så mye på det heller, de bare gjør, så blir livet som det blir på veien. Han der er kjekk, lurer på om han vil ligge. Anonymkode: 489a1...b8b For så å gjøre absolutt ingenting utenom å vente på at han tar initiativ Anonymkode: b1b02...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #60 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For så å gjøre absolutt ingenting utenom å vente på at han tar initiativ Anonymkode: b1b02...dfd De sender vel noen signaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå