knooters Skrevet 15. november #21 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det oppleves nesten som en umulighet fordi menn lyver så jævlig mye. Man må liksom date hver fyr som fremstår ordentlig i et halvt år før man får sett hans virkelige ansikt. Også har dere en helt forjævlig greie med å snakke med 8-10 kvinner på en gang. At dere gidder. Anonymkode: 6fb42...d53 I don't. Men selvsagt: si 5% av menn snakker med 8-10 kvinner på en gang - da føles det jo som at "alle" gjør det fordi du havner borti dem mye oftere enn du egentlig skulle gjort. Det er bare sånn statistikk fungerer. De som ikke har 8-10 på hotline må du kanskje sjekke opp selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #22 Del Skrevet 15. november Gentlemen er ikke menn som ligger rundt. I mitt hode da. Fordi de har stor respekt for andre mennesker og deres følelser. TS, ja de finnes. Spørsmålet er om du innehar kvaliteter som er god nok for en sånn mann, både i personlighet og utseende. Som flere skriver her så har kvinner en tendens til å sikte på menn de reelt ikke har sjans på for varig forhold. Og endre da opp med de som ligger rundt istedet... Gå etter de på samme nivå som deg selv. Anonymkode: 31aec...42d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #23 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gentlemen er ikke menn som ligger rundt. I mitt hode da. Fordi de har stor respekt for andre mennesker og deres følelser. TS, ja de finnes. Spørsmålet er om du innehar kvaliteter som er god nok for en sånn mann, både i personlighet og utseende. Som flere skriver her så har kvinner en tendens til å sikte på menn de reelt ikke har sjans på for varig forhold. Og endre da opp med de som ligger rundt istedet... Gå etter de på samme nivå som deg selv. Anonymkode: 31aec...42d Det er en mann jeg syns er veldig fin. Han har også et bedre liv enn meg, men for å være ærlig. Jeg er åpen for å bare ha sex med han å få oppleve det, enn å ikke oppleve noe, for til nå har jeg uansett ikke øynene for andre. Teit, men sannt. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #24 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg vil heller være singel enn å være med noen jeg ikke er tiltrukket av. Anonymkode: 6fb42...d53 Det er helt fair, men da er jo valget enten det eller å dele på samme mann med flere kvinner. Få menn karakteriseres som kjekke, og du vil i tillegg ha en av de greieste av disse igjen. Det er ikke umulig, men statistikken taler jo veldig mot det. Anonymkode: c428c...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #25 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Eller er det en fantasi i 2024 med ons tilgjengelig gjennom dating-apps? Jeg kjenner en del dritkjekke gutter, men de vil kun ligge rundt, så jeg kjenner meg i grunn ganske demotivert til å i det hele tatt prøve. Jeg holder en god og flørtende tone med alle, men det er så obvious at de kun vil ligge, noe jeg ikke gidder. Tilleggsspørsmål til dere under 30 som ikke bruker dating-apps: hvor er det dere finner potensielle menn? Altså hvilken arena bruker dere? Anonymkode: 6fb42...d53 Du får vel ta sjansen på å vente til de er klar for et forhold? Hold en flørtende tone hele veien, så de vet hvor du er når de bikker 40 og vil stifte familie. Hvor gammel er du da? Viktig at du fortsatt kan få barn uten at det haster å få barn. For hastverk er lastverk. Man vil gjerne se om forholdet fungerer før man får barn. Så er du omkring 30 når slike menn i 40 årene er klar, så må du benytte sjansen 😉 hold på krava Anonymkode: c4467...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #26 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er helt fair, men da er jo valget enten det eller å dele på samme mann med flere kvinner. Få menn karakteriseres som kjekke, og du vil i tillegg ha en av de greieste av disse igjen. Det er ikke umulig, men statistikken taler jo veldig mot det. Anonymkode: c428c...868 Jeg skjønner du er bekymret kanskje på grunn av tinder, men jeg ønsker ikke noen av mine nære kvinners kjærester/samboere/ektemenn. De er svært tiltrukket av dem og elsker hverandre. Vi kvinner liker en større variasjon. Men det er kanskje noen ting vi felles ikke liker når det alene er intrykket i bilder, som går utover menn på tinder? Anonymkode: 489a1...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #27 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får vel ta sjansen på å vente til de er klar for et forhold? Hold en flørtende tone hele veien, så de vet hvor du er når de bikker 40 og vil stifte familie. Hvor gammel er du da? Viktig at du fortsatt kan få barn uten at det haster å få barn. For hastverk er lastverk. Man vil gjerne se om forholdet fungerer før man får barn. Så er du omkring 30 når slike menn i 40 årene er klar, så må du benytte sjansen 😉 hold på krava Anonymkode: c4467...cc5 Hvorfor skal ts vente i evigheter? Hun bør fortsette å lete. Å jeg som 30 ønsker ikke en på 40, så det er nevnt at det ikke er aktuelt for alle, selv om det er for noen. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #28 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal ts vente i evigheter? Hun bør fortsette å lete. Å jeg som 30 ønsker ikke en på 40, så det er nevnt at det ikke er aktuelt for alle, selv om det er for noen. Anonymkode: 489a1...b8b Hun trenger ikke å vente, men hun bruker all tid på menn som bare vil ligge rundt. Og der vil hun ikke finne noe før de selv er klar for et forhold. Hun må selvsagt gå for akkurat det hun ønsker seg, og det er hva hun ønsker seg som bestemmer hvor lenge hun må lete eller vente Anonymkode: c4467...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #29 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun trenger ikke å vente, men hun bruker all tid på menn som bare vil ligge rundt. Og der vil hun ikke finne noe før de selv er klar for et forhold. Hun må selvsagt gå for akkurat det hun ønsker seg, og det er hva hun ønsker seg som bestemmer hvor lenge hun må lete eller vente Anonymkode: c4467...cc5 Om hun uansett ender opp med en mann som ligger rundt til han er 40, så kan hun i det minste bare fortsette å ligge med mange av den typen å ha et liv i mellomtiden før barn, om de skal ha. Bare for å svare. Jeg vet ikke hvordan ts kommer til å leve, hun må finne sin egen vei og det er mange ulike menn i verden. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #30 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Om hun uansett ender opp med en mann som ligger rundt til han er 40, så kan hun i det minste bare fortsette å ligge med mange av den typen å ha et liv i mellomtiden før barn, om de skal ha. Bare for å svare. Jeg vet ikke hvordan ts kommer til å leve, hun må finne sin egen vei og det er mange ulike menn i verden. Anonymkode: 489a1...b8b Hun kan gjøre akkurat som hun vil 🙂 man vet ikke alltid konsekvensene av å ta et valg. Men man må alltid ta et valg. Og da er det selvsagt greit å ha klart for seg hva man ønsker i livet. Også stå for de valg man tar, selv om man ikke likte konsekvensene det til slutt fikk Anonymkode: c4467...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #31 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (15 timer siden): Eller er det en fantasi i 2024 med ons tilgjengelig gjennom dating-apps? Jeg kjenner en del dritkjekke gutter, men de vil kun ligge rundt, så jeg kjenner meg i grunn ganske demotivert til å i det hele tatt prøve. Jeg holder en god og flørtende tone med alle, men det er så obvious at de kun vil ligge, noe jeg ikke gidder. Tilleggsspørsmål til dere under 30 som ikke bruker dating-apps: hvor er det dere finner potensielle menn? Altså hvilken arena bruker dere? Anonymkode: 6fb42...d53 Selvsagt, spørsmålet er bare om du er pen nok til mer en ONS Anonymkode: 53d80...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 15. november #32 Del Skrevet 15. november Fant80 skrev (15 timer siden): Kvinner kan se totaaaaaalt annerledes ut med dagens sminke. Så man kan gå fra en 1-2er til i hvertfall en 8er.Enkelte kvinner er helt magiske med bruk av sminke. De kan total forandre seg. Menn med sminke vil aldri bli noe særlig hit - Man vil bli latterligjort av de fleste menn,og de fleste kvinner vil tenke at de er homofile,så menn kan ikke benytte seg av dette. De er avhengig av å være godt trent,og ha et ungt og fint ansikt fra naturens side. Noe som jo er relativt urettferdig. Dette er med på å lage kunstig høy selvtillit hos kvinner. En kvinne vil nesten alltid vurdere seg høyere en det hun egentlig er. Hvor haaar dere dette fra? Har dere møtt kvinner? Spesielt unge kvinner er jo ekstremt usikre på seg selv ned til ubetydelig detaljnivå. Jeg har døtre som er selvkritiske på alt fra hud, til hårfeste, kropp osv. Kjenner det godt igjen fra egen ungdomstid og faktisk litt som voksen også. Eneste kvinnene jeg noensinne har møtt som er i nærheten av høye på seg selv er jo de som «alle» ser på som vakre? Fortell, hvor møter dere disse kvinnene som overvurderer seg selv så voldsomt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #33 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Eller er det en fantasi i 2024 med ons tilgjengelig gjennom dating-apps? Jeg kjenner en del dritkjekke gutter, men de vil kun ligge rundt, så jeg kjenner meg i grunn ganske demotivert til å i det hele tatt prøve. Jeg holder en god og flørtende tone med alle, men det er så obvious at de kun vil ligge, noe jeg ikke gidder. Tilleggsspørsmål til dere under 30 som ikke bruker dating-apps: hvor er det dere finner potensielle menn? Altså hvilken arena bruker dere? Anonymkode: 6fb42...d53 Du må være penere enn de andre damene, kanskje plastisk kirurgi kan hjelpe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #34 Del Skrevet 15. november Beklager, det er slutt på den tiden da mannen tok kåpa, dro fram stolen for kvinnen og hengte vekk kåpa. I våre dager vet ikke mannen engang hvilken gaffel man skal begynne med om man er ute og spiser middag, eller hvordan man skal snakke til en kelner. Det er slutt på å møte velkledd. Bedre å sitte i møkkete bukser, airpods i ørene, lua over øynene og glane på mobilen. Men jeg håper du finner noen Anonymkode: 88ef4...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #35 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er også med på at vi bruker mye tid og fundamentalt aldri vil føle oss bra nok som vi er. At verden på et vis krever vi skal være malt for å nå skjønnhets idealet. Anonymkode: 489a1...b8b Det holder for de fleste damer å være slank. Er hun slank er hun automatisk 7-8. Med sminke og klær 9-10. Hvis damer brukte 1 time på gymmen hver dag og 10 minutt foran speilet, istenfor omvendt. Så hadde de fått enorm avkastning for brukt tid. Anonymkode: 66b04...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #36 Del Skrevet 15. november Mann som blir beskrevet som kjekk og attraktiv, høy, godt trent og rundt 40 år. Jeg opplever at en del damer er redd for å matche eller å møte meg, og jeg føler på en del møter at de føler seg total underlegne. Iblant så føles det også som at del bare vil ha sex, bare for å legge meg ned som et bytte. Men stort sett møter jeg flotte damer, men er nok litt i overkant kravstor for å få en personlig god match. Anonymkode: 7ffc4...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #37 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Iblant så føles det også som at del bare vil ha sex, bare for å legge meg ned som et bytte. Anonymkode: 7ffc4...b6b Nei dette gjelder menn, damer vil ha forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15. november #38 Del Skrevet 15. november (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager, det er slutt på den tiden da mannen tok kåpa, dro fram stolen for kvinnen og hengte vekk kåpa. Anonymkode: 88ef4...9d4 Det er diskriminerende og manns sjåvinistisk. Endret 15. november av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #39 Del Skrevet 15. november askjiir skrev (14 minutter siden): Nei dette gjelder menn, damer vil ha forhold. Selvsagt kan da damer også ønske bare sex. Vi er ikke dømt til å garantert forelske oss heller. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #40 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det holder for de fleste damer å være slank. Er hun slank er hun automatisk 7-8. Med sminke og klær 9-10. Hvis damer brukte 1 time på gymmen hver dag og 10 minutt foran speilet, istenfor omvendt. Så hadde de fått enorm avkastning for brukt tid. Anonymkode: 66b04...b8f Du liker andre damer enn det jeg personlig vil være. Jeg liker å være slank feit om du skjønner. Sprek nok, men fortsatt med formene mine. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå