AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Eller er det en fantasi i 2024 med ons tilgjengelig gjennom dating-apps? Jeg kjenner en del dritkjekke gutter, men de vil kun ligge rundt, så jeg kjenner meg i grunn ganske demotivert til å i det hele tatt prøve. Jeg holder en god og flørtende tone med alle, men det er så obvious at de kun vil ligge, noe jeg ikke gidder. Tilleggsspørsmål til dere under 30 som ikke bruker dating-apps: hvor er det dere finner potensielle menn? Altså hvilken arena bruker dere? Anonymkode: 6fb42...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden "Jeg vil ha en topp 10% kar som ikke vet at han er en topp 10% kar. De restrerende 90% eksisterer ikke for meg." Anonymkode: dc98a...383 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Hvis du er en middels vakker kvinne så finnes det garantert en middels kjekk mann som ønsker å ha en relasjon med deg. Anonymkode: ee3a6...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Hvor gammel er du? De aller, aller fleste kjekke gentlemen (som ikke ligger rundt) har allerede blitt kapret av tilsvarende kvinner før de fyller 25. Jeg kommer faktisk ikke på en eneste hunk i min krets som er ufrivillig singel, og vi er i aldersspennet 26-28. Anonymkode: e2c78...f0a 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tenker naivt at de finns og skal bevare det håpet så lenge jeg er singel Anonymkode: 489a1...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Mennene jeg kjenner som ikke har ONS vil bare ha kvinner som aldri har hatt ONS, fyller du det kravet? Anonymkode: d4759...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Er du pen og gentlewoman da? De fleste gode menn blir snappet opp med en gang Anonymkode: ff356...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): "Jeg vil ha en topp 10% kar som ikke vet at han er en topp 10% kar. De restrerende 90% eksisterer ikke for meg." Anonymkode: dc98a...383 Jeg vil heller være singel enn å være med noen jeg ikke er tiltrukket av. Anonymkode: 6fb42...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Dette er det forsket en del på. De kjekkeste ligger rundt fordi de kan. Først når de finner noen på eget attraksjonsnivå så inngår de forhold. Kvinnene som blir utsatt for disse mennene blir ødelagt fordi "alle menn er rundbrennere" og de tror at de er på et høyere attraksjonsnivå selv enn de egentlig er. Anonymkode: 7dfd4...0e2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden De fleste blir tatt ila tyveårene. Jeg vet om to i tidlig tretti som ikke ligger rundt, som er kjempefine, men de jobber til alle døgnets tider og er overhode ikke emosjonelt tilgjengelig for verken flørting eller forhold. Jeg har veldig god tone med han ene, og venter på at han skal falle litt til ro med ambisjonene sine. Han gjør det jo allerede helt utmerket etter min standard. 😅 Anonymkode: 603be...cb8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er det forsket en del på. De kjekkeste ligger rundt fordi de kan. Først når de finner noen på eget attraksjonsnivå så inngår de forhold. Kvinnene som blir utsatt for disse mennene blir ødelagt fordi "alle menn er rundbrennere" og de tror at de er på et høyere attraksjonsnivå selv enn de egentlig er. Anonymkode: 7dfd4...0e2 Kilder? Min erfaring er at utseendet ikke har noe å si for personligheten. Det finnes både snille og drittsekker som ser bra ut. Faktisk er min erfaring at jo kjekkere, jo bedre selvtillit, jo mindre behov for bekreftelse utenfor forholdet og å «hevde seg» Anonymkode: ff356...343 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Kvinner kan se totaaaaaalt annerledes ut med dagens sminke. Så man kan gå fra en 1-2er til i hvertfall en 8er.Enkelte kvinner er helt magiske med bruk av sminke. De kan total forandre seg. Menn med sminke vil aldri bli noe særlig hit - Man vil bli latterligjort av de fleste menn,og de fleste kvinner vil tenke at de er homofile,så menn kan ikke benytte seg av dette. De er avhengig av å være godt trent,og ha et ungt og fint ansikt fra naturens side. Noe som jo er relativt urettferdig. Dette er med på å lage kunstig høy selvtillit hos kvinner. En kvinne vil nesten alltid vurdere seg høyere en det hun egentlig er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Fant80 skrev (1 minutt siden): Kvinner kan se totaaaaaalt annerledes ut med dagens sminke. Så man kan gå fra en 1-2er til i hvertfall en 8er.Enkelte kvinner er helt magiske med bruk av sminke. De kan total forandre seg. Menn med sminke vil aldri bli noe særlig hit - Man vil bli latterligjort av de fleste menn,og de fleste kvinner vil tenke at de er homofile,så menn kan ikke benytte seg av dette. De er avhengig av å være godt trent,og ha et ungt og fint ansikt fra naturens side. Noe som jo er relativt urettferdig. Dette er med på å lage kunstig høy selvtillit hos kvinner. En kvinne vil nesten alltid vurdere seg høyere en det hun egentlig er. Det er også med på at vi bruker mye tid og fundamentalt aldri vil føle oss bra nok som vi er. At verden på et vis krever vi skal være malt for å nå skjønnhets idealet. Anonymkode: 489a1...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De fleste blir tatt ila tyveårene. Jeg vet om to i tidlig tretti som ikke ligger rundt, som er kjempefine, men de jobber til alle døgnets tider og er overhode ikke emosjonelt tilgjengelig for verken flørting eller forhold. Jeg har veldig god tone med han ene, og venter på at han skal falle litt til ro med ambisjonene sine. Han gjør det jo allerede helt utmerket etter min standard. 😅 Anonymkode: 603be...cb8 Vil du ha noen som jobber så mye? Det blir jo mindre tid til andre ting da. Har en slektning som jobber svært mye(fra morgen til kveld, helger og nesten alle høytider), og de har det kjempe bra(Bedre nå når han tar seg mer fri). Men det har vært en god del ensomme stunder for henne, selv om hun trives godt alene også. Det har vært et tema at hun har følt seg nedprioritert. Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Møtte parteren min som egt når var vi var 12 ( vi var god venner ) men mista kontakta når vi startet på videregående , han dro til Vestlandet imens jeg bor i Østlandet. Men han flytta tilbake hit igjen og vi har truffet oss på jobben min ( jobber i matbutikk) så fortsatte kontakten vår gjennom sosiale medier 😅 så ja idk om det ga noe mening men vi begge er 22 🤷♀️ Anonymkode: 9e4af...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Du må jo regne med at en del alt er tatt og en del ikke er ute etter noe forhold her og nå. Hvis du må sondere terrenget med et par titalls av de du kaller "kjekkaser", er ikke det noe unaturlig. Opp til deg, TS, om du gidder legge ned den jobben alle må legge ned for å finne seg en langtidspartner. Forøvrig er jeg uenig i det med sminke. Akkurat som at oversminkede kvinner ikke er poppis, vil det være noe som er "too much" for menn - men husk at vi ser jo sminkede menn HELE tiden på TV uten at noen holder det mot dem. At dette liksom skulle være et tegn på homofili er bare en dårlig hersketeknikk. Det er også andre sider ved saken, som å bruke hudprodukter for å unngå å se ut som man har bodd 50 år i stiv kuling før man er tørr bak øra. Solkrem, for å ta det aller enkleste, men også andre produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Møtte parteren min som egt når var vi var 12 ( vi var god venner ) men mista kontakta når vi startet på videregående , han dro til Vestlandet imens jeg bor i Østlandet. Men han flytta tilbake hit igjen og vi har truffet oss på jobben min ( jobber i matbutikk) så fortsatte kontakten vår gjennom sosiale medier 😅 så ja idk om det ga noe mening men vi begge er 22 🤷♀️ Anonymkode: 9e4af...c6e Jeg har faktisk vurdert å ta opp kontakten med gutter fra trinnet mitt på videregående. Litt awkward da. Anonymkode: 6fb42...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har faktisk vurdert å ta opp kontakten med gutter fra trinnet mitt på videregående. Litt awkward da. Anonymkode: 6fb42...d53 Men koslig å 😊 Anonymkode: 489a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden knooters skrev (16 minutter siden): Du må jo regne med at en del alt er tatt og en del ikke er ute etter noe forhold her og nå. Hvis du må sondere terrenget med et par titalls av de du kaller "kjekkaser", er ikke det noe unaturlig. Opp til deg, TS, om du gidder legge ned den jobben alle må legge ned for å finne seg en langtidspartner. Men det oppleves nesten som en umulighet fordi menn lyver så jævlig mye. Man må liksom date hver fyr som fremstår ordentlig i et halvt år før man får sett hans virkelige ansikt. Også har dere en helt forjævlig greie med å snakke med 8-10 kvinner på en gang. At dere gidder. Anonymkode: 6fb42...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Gentle, gavmild, passe rik, men lav og stygg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå