AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:38 #41 Del Skrevet mandag kl 14:38 AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 21.29): I følge svarene i en annen tråd her som handler om en som skal dra alene på en kombinert jobb/ferie-reise, er du både horekunde, pedofil og det som verre er. Men det stemmer jo selvfølgelig ikke. Mange drar på ferie alene. Jeg skulle ønske jeg gjorde det selv. Anonymkode: 9cbda...68f Om en reiser alene stort sett hvor som helst i Europa sier folket at det er ok. Drar samme person til Thailand, er han en horekunde av dimensjoner.... Anonymkode: 3cc54...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surdeig Skrevet mandag kl 15:50 #42 Del Skrevet mandag kl 15:50 smilo skrev (På 17.11.2024 den 12.43): Hva er du redd for? TS: Reis og kos deg. Det er verdens beste tur å dra alene, selv om jeg også gjerne drar sammen med noen. Tror det har blitt printet inn i hodet på meg siden jeg var liten, har vært syk hele livet og min mor bidro til at dette klarer jeg ikke alene. Dette er ikke bra,osv osv. Hun var skikkelig hønemor. Heldigvis er jeg motsatt mot med min datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:53 #43 Del Skrevet mandag kl 15:53 Du er ikke rar, du er fri. Du lever drømmen, ha en fin tur 💖🤩 Anonymkode: a1f74...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:54 #44 Del Skrevet mandag kl 15:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om en reiser alene stort sett hvor som helst i Europa sier folket at det er ok. Drar samme person til Thailand, er han en horekunde av dimensjoner.... Anonymkode: 3cc54...551 Ikke skyll på oss, skyll på at det faktisk er mange hore kunder som drar akkurat dit og at de er helt åpne om det også. Anonymkode: a1f74...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet mandag kl 16:00 #45 Del Skrevet mandag kl 16:00 Jeg elsker å reise alene jeg. Reiser oftere på ferie alene enn med andre, så skjønner ikke hva som er så rart med det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet mandag kl 23:46 #46 Del Skrevet mandag kl 23:46 AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 19.19): Jeg satt plutselig med noen dager fri og bestilte tur til Polen. Alene fordi jeg ikke fikk med meg noen på kort varsel. Reaksjonene fra familien: Hvordan har du råd til det da? Fysj så gørr kjedelig det må være å reise alene. Usj jeg synes synd på deg,jeg som bare har deg selv som selvskap. Hvem gidder å reise alene til Polen? Stakkars deg som må reise alene. Traurig, dyrt, dyrt, dyrt....... Sannheten er at jeg drar på spa, drikker øl, ser på folkemusikk med dans, hører klezmer og har mine livs opplevelser. Spiser masse mat, shopper og drar på museum. Men stemmen i hodet sier at jeg er rar og merkelig, en einstøing. Er det sant, at jeg er rar som drar alene? Anonymkode: cfd05...7c7 Nei Aleneferie er digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet mandag kl 23:47 #47 Del Skrevet mandag kl 23:47 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om en reiser alene stort sett hvor som helst i Europa sier folket at det er ok. Drar samme person til Thailand, er han en horekunde av dimensjoner.... Anonymkode: 3cc54...551 Kommer an på hvor i Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
th4don Skrevet tirsdag kl 09:43 #48 Del Skrevet tirsdag kl 09:43 Ser ingenting rart i det. Jeg reiste alene i flere år da jeg var yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet tirsdag kl 09:45 #49 Del Skrevet tirsdag kl 09:45 Høres digg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå