Gå til innhold

Er det jeg som er raringen som reiser mutters alene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 21.29):

I følge svarene i en annen tråd her som handler om en som skal dra alene på en kombinert jobb/ferie-reise, er du både horekunde, pedofil og det som verre er.

Men det stemmer jo selvfølgelig ikke.
Mange drar på ferie alene. Jeg skulle ønske jeg gjorde det selv.

Anonymkode: 9cbda...68f

Om en reiser alene stort sett hvor som helst i Europa sier folket at det er ok. Drar samme person til Thailand, er han en horekunde av dimensjoner....

Anonymkode: 3cc54...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

smilo skrev (På 17.11.2024 den 12.43):

Hva er du redd for? 

TS: Reis og kos deg. Det er verdens beste tur å dra alene, selv om jeg også gjerne drar sammen med noen. 

Tror det har blitt printet inn i hodet på meg siden jeg var liten, har vært syk hele livet og min mor bidro til at dette klarer jeg ikke alene.

Dette er ikke bra,osv osv. Hun var skikkelig hønemor.

Heldigvis er jeg motsatt mot med min datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke rar, du er fri. Du lever drømmen, ha en fin tur 💖🤩

Anonymkode: a1f74...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om en reiser alene stort sett hvor som helst i Europa sier folket at det er ok. Drar samme person til Thailand, er han en horekunde av dimensjoner....

Ikke skyll på oss, skyll på at det faktisk er mange hore kunder som drar akkurat dit og at de er helt åpne om det også.

Anonymkode: a1f74...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å reise alene jeg. Reiser oftere på ferie alene enn med andre, så skjønner ikke hva som er så rart med det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 19.19):

Jeg satt plutselig med noen dager fri og bestilte tur til Polen.  Alene fordi jeg ikke fikk med meg noen på kort varsel. Reaksjonene fra familien: Hvordan har du råd til det da? Fysj så gørr kjedelig det må være å reise alene.  Usj jeg synes synd på deg,jeg som bare har deg selv som selvskap. Hvem gidder å reise alene til Polen? Stakkars deg som må reise alene. Traurig, dyrt, dyrt, dyrt.......

Sannheten er at jeg drar på spa, drikker øl, ser på folkemusikk med dans, hører klezmer og har mine livs opplevelser. Spiser masse mat,  shopper og drar på museum.

Men stemmen i hodet sier at jeg er rar og merkelig, en einstøing.  Er det sant, at jeg er rar som drar alene? 

Anonymkode: cfd05...7c7

Nei

Aleneferie er digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kommer an på hvor i Thailand 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...