Gå til innhold

Tidligere fastlege har startet som fastlege - er det innenfor å bytte til henne, eller er det sært?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en fastlege i mange år som jeg fikk mye hjelp av og opplevde som en god støtte da jeg var en del syk i noen år. Hun sluttet, og jeg har nå en annen fastlege jeg ikke trives med. Gamle fastlegen har startet igjen og har ledig plass på listen. Jeg har lyst til å bytte til henne, men er usikker på om det blir rart. Er det noe leger reagerer på når pasienter følger etter dem? 

Anonymkode: 0790e...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke rart. En god fastlege er gull verdt. Skynd deg å bytt før lista blir full. 

Anonymkode: 76f97...2a9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har beholdt fastlegen min selv m jeg bor i et annet fylke, reiser heller i 40 min enn å bytte. Ikke helt det samme da. Spurte henne og hun sa at mange gjorde det. Man har mye tillitt til en fastlege og det er ikke rart i det heletatt. Litt kanskje? :P Men det er ikke rart i ditt tilfelle i det heletatt. Gjør det 😊

Anonymkode: 83ebd...4ff

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært rask på labben og byttet til henne igjen. Det er jo en tillitserklæring for henne som hun nok setter pris på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere 🌸 da tar jeg sjansen på at legen ikke tar det ille opp. 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Takk dere 🌸 da tar jeg sjansen på at legen ikke tar det ille opp. 😊

Det blir nok heller tatt motsatt, at hun var så godt likt at du ville ha henne tilbake 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...