AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hadde en fastlege i mange år som jeg fikk mye hjelp av og opplevde som en god støtte da jeg var en del syk i noen år. Hun sluttet, og jeg har nå en annen fastlege jeg ikke trives med. Gamle fastlegen har startet igjen og har ledig plass på listen. Jeg har lyst til å bytte til henne, men er usikker på om det blir rart. Er det noe leger reagerer på når pasienter følger etter dem? Anonymkode: 0790e...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nei, det er ikke rart i det hele tatt! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Nei, det er ikke rart. En god fastlege er gull verdt. Skynd deg å bytt før lista blir full. Anonymkode: 76f97...2a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Nei jeg har beholdt fastlegen min selv m jeg bor i et annet fylke, reiser heller i 40 min enn å bytte. Ikke helt det samme da. Spurte henne og hun sa at mange gjorde det. Man har mye tillitt til en fastlege og det er ikke rart i det heletatt. Litt kanskje? Men det er ikke rart i ditt tilfelle i det heletatt. Gjør det 😊 Anonymkode: 83ebd...4ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde vært rask på labben og byttet til henne igjen. Det er jo en tillitserklæring for henne som hun nok setter pris på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Takk dere 🌸 da tar jeg sjansen på at legen ikke tar det ille opp. 😊 Anonymkode: 0790e...521 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Hadde bytta med en gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk dere 🌸 da tar jeg sjansen på at legen ikke tar det ille opp. 😊 Anonymkode: 0790e...521 Det blir nok heller tatt motsatt, at hun var så godt likt at du ville ha henne tilbake 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå