Gå til innhold

Hvor mye har dere som har ca 600 000 i årslønn utbetalt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Rundt 580 000 brutto og 43 000 utbetalt, blir nok en restskatt. :D

Anonymkode: e9f94...238

Håper du setter av et betydelig beløp for det blir ikke lite

Anonymkode: ab8bb...3e3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har 681 i årslønn og 38 utbetalt. Har ingen formue og 1,9 mill i lån. Alene med 1 barn under 18 (fortsatt sfo) så ingen fratrekk utover dette.

Anonymkode: 4382a...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ca. 600 000 når jeg er ferdig utdannet til sommeren. Er veldig spent på hvor mye jeg faktisk får utbetalt. Vet ikke om jeg betaler mindre i skatt som enslig forsørger..

Anonymkode: fd34e...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600000, 36000 utbetalt. Har trekk for fagforening, så reelt ca 37000. Har stort huslån, billån, studielån og to barn alene

Anonymkode: 0ac91...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg får ca. 600 000 når jeg er ferdig utdannet til sommeren. Er veldig spent på hvor mye jeg faktisk får utbetalt. Vet ikke om jeg betaler mindre i skatt som enslig forsørger..

Skattefradrag for enslig forsørger ble fjernet da de begynte å øke barnetrygden. 

Anonymkode: 80963...b59

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

588 000 i årslønn, får utbetalt 35 000. Har barn i barnehage, huslån, studielån og ektemann. Får fratrekk pga fagforening, men ellers vet jeg ærlig talt ikke hvordan det fungerer. Har 800k i ekstra trekk pr mnd, fordi jeg er så redd for å betale for lite. Var i permisjon frem til juli.

Anonymkode: d2a37...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei det sluttet de med for flere år siden.

Anonymkode: c5300...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca. 650 000, 39k utbetalt. Har boliglån og barn, så får fradrag for det. Men har aldri giddet å justere noe på skattekortet utover det som blir automatisk meldt inn. Aldri fått baksmell i alle fall. 

Anonymkode: 265eb...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntekt ca 650.000, utbetalt rundt 39.000kr 😊 Vet ikke nøyaktig sum skattefradrag, men har boliglån, studielån, billån og barnehagebarn - så får fradrag for det alle fall. Har lagt meg på en skatteprosent som gjør at jeg går i 0 på skatten. 

Anonymkode: d89a0...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...