AnonymBruker Skrevet 15. november #21 Del Skrevet 15. november Det er livsfarlig 😱 vær forsiktig? Mange syke mennesker der ute. Anonymkode: ac4b1...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #22 Del Skrevet 15. november Har du prøvd fb vennedating? Så er det jo events i forskjellige byer, hvor man kan treffe nye venner. Vet her i stavanger har de annen hver torsdag Tror også at det er lettere å bli kjent med folk når man ikke går altfor tidlig.. Men går man for sent er folk veldig fulle😅 Anonymkode: d7f7b...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #23 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så klart finn du andre måtar å møte folk på, enn å gå ut og drikke. Alle byar og bygder har eit hav av organisasjonar, aktiviteter og foreningar. Det gjeld berre å vite kor ein skal leite. Kva er interessene dine? Hobbyane? Anonymkode: 07870...092 Ikke ts, men det er det ikke her. Det er nærmest bare drikking her også. Kanskje noe sportslig for dem som liker det, men ellers kunne vinden ha flokket med seg slike ørkenruller for effekt av hvor livløst det er. Anonymkode: 80b1d...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #24 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er 31 år, aldri hatt noen interesse for å feste/drikke/gå på byen før, men er visst en av de få måtene å møte nye folk her hvor jeg bor. Derfor lurer jeg egentlig på hva man gjør på bar alene? Sitter man å stirrer ut i rommet liksom? Tips til hva man kan gjøre så man ikke ser så jævla klein og trist ut? 😆 Er sjenert og introvert også, så prøver å utfordre meg selv litt med dette også. Anonymkode: de834...2dd Det beste du kan gjøre er å dra på noe. Helst noe du tenker er for deg. For der er det mer trolig folk som deg. Om det er «ut på byen» og drikke vin på en vinbar, en kopp kaffi og poesiopplesning på kafeen på hjørnet eller strikkog vin på pubben? Eller kanskje du liker yoga og gin, badstu og isbad, forestilling med komiker? Jeg vet ikke. Du vet. Finn din greie. For du har rett i at å bare finne en bar og sette seg der og blomstre neppe vil gi riktig resultat. Ja, du får napp hos menn. Nei, de er nok ikke menn man ønsker napp hos. Anonymkode: 6dac7...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #25 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sett deg i baren ! da kommer du alltids i snakk med noen ☺️☺️ Anonymkode: c2509...cac ☝️ Anonymkode: e7c65...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #26 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Så klart finn du andre måtar å møte folk på, enn å gå ut og drikke. Alle byar og bygder har eit hav av organisasjonar, aktiviteter og foreningar. Det gjeld berre å vite kor ein skal leite. Kva er interessene dine? Hobbyane? Anonymkode: 07870...092 Enig i dette Ville heller valgt å finne en aktivitet eller en organisasjon å melde meg inn i, delta aktivt og bli kjent med mennesker med felles interesser Anonymkode: 2e271...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #27 Del Skrevet 15. november Takk for mange fine forslag! Jeg er ikke noe typ pen dame, så drukner ikke alkurat i interesse når det kommer til menn i hvertfall 😅 Men skal prøve å ta en drink i baren først og se hvordan det føles 😆 Er ikke mange kurs og interesse organisasjoner her heller. Er evt turgåing eller strikking, ingen av delene jeg er interessert i dessverre. Interessene mine er mer introverte greier som film, gaming, kunst etc, så derfor jeg ikke kan finne noe innen for det her og tenkte byen i steden for. Så lite å finne på her 😬 /ts Anonymkode: de834...2dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå