Gå til innhold

Tror du på at det er et menneske som er ment for deg? At man møtes til slutt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette vil høres veldig dumt ut, så jeg ber om unnskylding på forhånd  🙈🙈 

Jeg har aldri sett på jakten på kjærligheten før på tv2. Men satt en kveld og hadde ikke noe å se på, så jeg satte det på. Og ene bonden traff meg rett i hjertet! Både gården, han, de sidene han etterhvert har vist. Jeg skjønner det er på tv, og man ikke ser alt.

Men jeg har ALDRI følt det sånn for noen på tv, noengang. Kan så klart syns folk ser bra ut og tenke de virker som fine personer. Men aldri på denne måten..

Nesten så jeg gruer meg til å se neste episode, for å se at han finner den rette.

Jeg skjønner dette er helt idiotisk, men klarer bare ikke slutte tenke på det. 

Tenker noen her inne at alle har en person som er ment for dem? At man til slutt finner hverandre, gjerne tilfeldig, og at det bare klaffer? 

Anonymkode: b1562...ff3

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det tror jeg seriøst ikke noe på.

Anonymkode: 79469...65d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke på det, vet bare at det ikke er få som ikke føler det er 'meant to be' straks hjertet begynner å slå for noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det er bare ETT menneske som er ment for deg, som er den eneste rette. Det finnes nok flere. Man føler nok litt forskjellig for de ulike, men man kan jo f.eks gifte seg opptil flere ganger i livet og hver gang føle at "dette er den rette for meg", ikke sant? Folk har samboere i et kjør, den ene skiftes ut med den andre, og folk ser på det som den rette i mange tilfeller. 

Det var likevel litt sjarmerende det du beskriver, at du følte sånn for en person du så på tv :- ) Håper nesten du tar kontakt med han og spør om et møte!

Anonymkode: ff0f5...9a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror ikke jeg. Er ikke det det samme som å gi fra seg valgfrihet? Folk på TV er jo ikke noe en har møtt i virkeligheten alltid, så det ville jo være mer relevant å heller få en sånn kjemifølelse med noen en har møtt tilfeldig et sted. Forutbestemt og skjebne er for spesielt interesserte.

Anonymkode: f2942...1b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. På ingen måte.

Se på alle skilsmissene.

Svært mange dør uten å hatt et lykkelig forhold.

Like mange, uten å få den de elsket.

Anonymkode: b5bd6...43a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette vil høres veldig dumt ut, så jeg ber om unnskylding på forhånd  🙈🙈 

Jeg har aldri sett på jakten på kjærligheten før på tv2. Men satt en kveld og hadde ikke noe å se på, så jeg satte det på. Og ene bonden traff meg rett i hjertet! Både gården, han, de sidene han etterhvert har vist. Jeg skjønner det er på tv, og man ikke ser alt.

Men jeg har ALDRI følt det sånn for noen på tv, noengang. Kan så klart syns folk ser bra ut og tenke de virker som fine personer. Men aldri på denne måten..

Nesten så jeg gruer meg til å se neste episode, for å se at han finner den rette.

Jeg skjønner dette er helt idiotisk, men klarer bare ikke slutte tenke på det. 

Tenker noen her inne at alle har en person som er ment for dem? At man til slutt finner hverandre, gjerne tilfeldig, og at det bare klaffer? 

Anonymkode: b1562...ff3

Nei, sånn er det ikke. For noen kan det være veldig mange personer de kan få det til å klaffe med, for andre ytterst få eller kanskje ingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man virkelig på dette,så betyr det jo at veldig mye annet er pre-programert til å skje også da. 

Tenk på alle mennesker som aldri finner noen. Tror dette er veldig mange. I hvertfall langt flere en før. Hva har de gjort galt,sån at de ikke fikk dette? Eller hva med de som er født med funksjonshemminger,som ikke har utgangspunkt som andre. Det er jo ingen her inne som ville datet en funksjonshemmet person. Det tør jeg påstå. Muligens i det virkelige liv,men de som sitter foran tastaturet og leser dette,og får tenkt seg om. ALDRI!!

Jeg tror jeg vinner i Lotto hver _eneste_ lørdag..Det er min pre-programerte skjebne. Sansynlighets beregningen er vel tilnærmet lik for de nevnte over. Å at det i tillegg skal være "den rette" og at man til slutt møtes uansett livs situasjon er bare tull og vas. 

Eller er jeg bare negativ. Sansynligvis ikke!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er ren flaks

Anonymkode: d3a91...a16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva med alle de som aldri møter noen?

Anonymkode: 40abf...98c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat det med Lotto er jeg litt uenig med deg i. Jeg tenker seriøst at jeg kommer til å vinne hver lørdag, men saken er at jeg ikke har vunnet noe siden jeg vant tre kaker på samme kakelotteri på barneskolen. Jeg er ikke så opptatt av å vinne i livet på fenerelt grunnlag, renker bare at en skal ha det fint på veien. Men en kan jo ikke endre sin egen grunnholdning i livet. Jeg tror alle kommer til å finne noen som passer for seg, men ikke via en tildeling fra skjebnen. Jeg er grunnleggende positiv på alles vegne, jeg tror jeg får bedre dager av det rett og slett. Men en vet jo at skilsmissestatestikken er på 50 %, så den eneste ene er jo en passert forestilling. Sånt sett har kanskje de som etablerer seg seinere litt bedre forutsetninger for å finne noe som varer. 

Men nå er jeg så lei av å skrive her inne! Ut av Kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Akkurat det med Lotto er jeg litt uenig med deg i. Jeg tenker seriøst at jeg kommer til å vinne hver lørdag, men saken er at jeg ikke har vunnet noe siden jeg vant tre kaker på samme kakelotteri på barneskolen. Jeg er ikke så opptatt av å vinne i livet på fenerelt grunnlag, renker bare at en skal ha det fint på veien. Men en kan jo ikke endre sin egen grunnholdning i livet. Jeg tror alle kommer til å finne noen som passer for seg, men ikke via en tildeling fra skjebnen. Jeg er grunnleggende positiv på alles vegne, jeg tror jeg får bedre dager av det rett og slett. Men en vet jo at skilsmissestatestikken er på 50 %, så den eneste ene er jo en passert forestilling. Sånt sett har kanskje de som etablerer seg seinere litt bedre forutsetninger for å finne noe som varer. 

Men nå er jeg så lei av å skrive her inne! Ut av Kg!

Generelt grunnlag, tenker bare at.... hopper inn bokstaver, nå ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom at jeg selv var heldig og fant min, så ja, jeg tror at den rette finnes. Men det er ikke sikkert man er heldig å møter personen sin, det skal litt flaks til. Rett tid, rett sted, rett person - mange tilfeldigheter som skal klaffe. Og kanskje er man heldig og det finnes mer enn én. Kanskje møter man ikke noen av de andre heller. 

Anonymkode: 78dd9...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Generelt grunnlag, tenker bare at.... hopper inn bokstaver, nå ut!

Statistikken, skulle det stå, så irriterende. Ut herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er realistisk, iallfall. Det er mulig det kan finnes et menneske jeg klaffer perfekt med et sted i verden, men det er ikke balansert slik at alle har det samme antallet folk. Det kan finnes tusenvis av sånne som meg for hver som finnes av denne personen, så det er veldig usannsynlig at det faktisk ender opp med å bli meg, og ikke en av de mange tilsvarende, de ender opp med.

Jeg har heller aldri vært i nærheten av å finne en slik person, så selv om de skulle finnes er de veldig sjeldne, det er ikke sikkert man ender opp med å noen gang møte dem i det hele tatt. Jeg har aldri følt at jeg egentlig har klaffet med noen, heller ikke som venner, er generelt ikke noen som folk liker eller kommer overens med i det hele tatt. Så det at jeg ikke bare skal komme overens med dem, men også at det skal fungere romantisk, er utrolig usannsynlig, selv om det som sagt kanskje teoretisk kan finnes noen.

Anonymkode: ef521...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er bare noe man sier fordi sannheten er ukomfortabel. 

Det finnes MANGE som aldri finner noen.

Anonymkode: 79492...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tvillingsjel/sjelevenn. 

Anonymkode: 5e106...f63

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...