AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Trenger en som faktisk fjerner sminke. Ikke oljerens/flere steg 😊 Anonymkode: c0011...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden De fleste gel renser jeg har prøvd fjerner sminke helt fint, men må skummes opp og gni litt rundt.. Anonymkode: 849bc...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Lurt å først bruke sminkefjerner, så en god rens for å rense godt i porene, døde hudceller osv. Sminkefjerner kan være enten slike servietter eller Micellar cleansing water på en bomullspad. Om du insisterer på å bruke kun rens ville jeg dobbeltrensa, første gang for å fjerne sminke, så neste gang for å rense huden. Vanskelig å finne en god rens som både fjerner sminke og renser huden på kun en vask. Anonymkode: 0388e...fb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Jeg benytter kokosolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Simple Anonymkode: 71023...9a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Jeg bruker oljerens og skum eller gele etterpå, men det vil du jo ikke ha. Jeg er veldig fornøyd med rensegeleen min fra Exuviance og den fjerner også sminke godt, inkludert øyensminke (men kan svi, bruk heller egen rens til øyne). Har du brukt mye sminke/foundation ville jeg nok dobbeltrenset med den, kanskje, men opp til deg. Bonus er også at den er utrolig drøy, du trenger bare en bitteliten ert. Link: https://www.skincity.com/no/exuviance/hudpleie/ansikt/ansiktsrens/rensegele/exuviance-deep-clean-aha-cleanser-212-ml Anonymkode: 0259d...edb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Trenger en som faktisk fjerner sminke. Ikke oljerens/flere steg 😊 Anonymkode: c0011...8e3 Bruker først l'oreal sin waterproof eyemakeupremover. Den lille blåe flaska en får kjøpt overalt. Resten av ansiktet går jeg over med makeupservietter. Anonymkode: 154f6...b21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruker først l'oreal sin waterproof eyemakeupremover. Den lille blåe flaska en får kjøpt overalt. Resten av ansiktet går jeg over med makeupservietter. Anonymkode: 154f6...b21 Ingenting av rens etter at du har fjernet sminke med makeupservietter? Anonymkode: 0388e...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Koster 80 kroner ish. Tørker ikke ut huden, uten parfyme og ikke testet på dyr. Anonymkode: d3307...612 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ukjentjente Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Cerave 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Jeg vasker vekk sminken med Nivea rensemelk. Går helt fint. Plasker først vann godt over ansiktet, så litt rensemelk i hånden og gnir inn over det hele, og skyller av. Sminken blir borte. Jeg er usikker på om mascaraen jeg har er vannfast eller ei. Tror ikke den er vannfast. Uansett, denne rimelige flasken med rensemelk har jeg brukt i årevis. Fungerer som bare det. Har kjøpt den på H&M men de har sluttet å selge den på min lokale butikk nå, og hylleplassen er istedet overtatt av masse Glöd produkter fra hun derre Sophie Elise. Så nå må jeg bestille den på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden ukjentjente skrev (2 timer siden): Cerave Sjekk ingredienslista til Cerave. Den er billig, men det er bare kjemikalier som kan være hormonforstyrrende og kreftfremkallende. Hadde gått for en med Svanemerket, TS. Fornøyd med denne: Anonymkode: 6dba6...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Brukar rensemelk frå Nivea for sensitiv hud og utan parfyme. Om det berre er øyensminke er dual øyensminkefjernaren til Yves Rocher effektiv. Den tar også vannfast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Capazitet skrev (4 minutter siden): Brukar rensemelk frå Nivea for sensitiv hud og utan parfyme. Om det berre er øyensminke er dual øyensminkefjernaren til Yves Rocher effektiv. Den tar også vannfast. Eksisterer yves rocher lengere? Anonymkode: d3307...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksisterer yves rocher lengere? Anonymkode: d3307...612 Jeg fikk min flaske i fjorårets adventskalender. Nettbutikken deres i Norge ble lagt ned i fjor. Men tror du kan få tak i YR produkter på Ebay 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #16 Del Skrevet 30 minutter siden Capazitet skrev (1 time siden): Jeg fikk min flaske i fjorårets adventskalender. Nettbutikken deres i Norge ble lagt ned i fjor. Men tror du kan få tak i YR produkter på Ebay Skal sjekke det Krysser fingrene, savner mye derfra. Anonymkode: d3307...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå