AnonymBruker Skrevet 16. november #61 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Da ville jeg faktisk ikke vært sammen med han. Å være komfortabel på hverandre er en grunnstein i et forhold. Her deler vi en rekke apper, uten at det noen gang fører til ubehag eller konflikt. Men om bilen plutselig er i Moss, eller vi uten konkrete planer har brukt 3000 kroner på Rema 1000, eller Netflixen plutselig er full av boksing, så stiller vi jo hverandre spørsmål om det. Anonymkode: c7f21...0d1 Hans underkonto på Netflix er ikke noe jeg vanligvis sjekker, men om så det var at han så boksing så fikk han se boksing da. 3000 på mat er dessverre langt fra en formue i dag. Det koster jo omtrent 300 å puste på Rema. Det er ikke uvanlig for noen av oss å være på jobb over kommunegrensa. Moss ligger i en annen landsdel så det hadde nok blitt tema. Anonymkode: b04cf...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #62 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 18.12): Hei. Jeg føler meg litt usikker på om dette er innenfor normalen eller ikke. Jeg føler meg litt invadert og kontrollert av samboer og en av grunnene er så utrolig mange spørsmål om hva jeg gjør og hvorfor jeg gjør det. For eksempel. I dag stoppet jeg innom vår nærmeste by for å sjekke om jakka jeg hadde glemt igjen for lenge siden på ett utested jeg var på med jobben var der fortsatt. Han får beskjed i en sånn Parkeringsapp om hvor jeg har parkert, og ringer meg for å spørre hvor jeg er. Jeg forklarer og han sier ikke så mye om det. Kommer hjem og da spør han «hvorfor har du ikke tenkt på den jakka før?» altså. Hva svarer man til sånne spørsmål? Og det er så mye sånne spørsmål hvor jeg blir helt sånn: hva tror du svaret på dette er? Det sier seg da vel selv at jeg har glemt det… Det er litt spesiellt, eller? Anonymkode: 0e868...716 Det at han følger med på hvor du parkerer i sanntid er helt absurd! Dette ville jeg enten slått HARDT ned på, eller mest sannsynlig gått. Tillit er alt. Uten det er men dømt til må mislykkes. Anonymkode: f0aee...6cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #63 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 8.12): Da veldig sært å da kommentere på hva som er vanlig appbruk og ikke 😅 Uansett. Fordi man blir overrasket når noe uventet skjer, mulig litt bekymret. Nå er han på jobb. Jeg sjekker ikke tesla-appen eller "hvor er" i løpet av dagen, det har jeg ikke gjort på uker. Men om ParkLink plutselig hadde kommet opp med "Parkeringen i Drammen er avsluttet, takk for besøket". Hadde jeg jo ringt og spurt om han var sikker på hvor bilen vår var. Anonymkode: c7f21...0d1 Det var jo ikke tilfellet her. Om man mistenker biltyveri, innbrudd eller at ungene er borte, sjekker de fleste inn. Men hvorfor hun var der, hvorfor akkurat nå etc etc er jo noe helt annet. Anonymkode: f0aee...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #64 Del Skrevet 16. november Det er noen som finner det litt sjarmerende og tiltrekkende at kjæresten vil ha kontroll på dem, så lenge vedkommende er varm, og ikke voldelig. Da får de sjansen til å slippe kontrollen ellers i livet, og få være litt underdanig. Ser på det som et tiltrekkende mannlig trekk, tyr-trekk. Anonymkode: f38f7...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #65 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hans underkonto på Netflix er ikke noe jeg vanligvis sjekker, men om så det var at han så boksing så fikk han se boksing da. 3000 på mat er dessverre langt fra en formue i dag. Det koster jo omtrent 300 å puste på Rema. Det er ikke uvanlig for noen av oss å være på jobb over kommunegrensa. Moss ligger i en annen landsdel så det hadde nok blitt tema. Anonymkode: b04cf...097 Han har underkonto, bruker den ikke. Om han vil se boksing, så får han se boksing, fritt land. Men jeg hadde spurt/kommentert, da det er så ukarakteristisk. (motstander av kampsport). Ja, jeg brukte 2500 i dag + 1000 på polet. Kommentaren var rettet til at det hadde vært unormalt om han plutselig hadde handlet noe annet enn en rask lunsj, eller noe han får lyst på i farten. Du misser jo hele poenget mitt... At det er normalt å stille et spørsmål når noen gjør noe utenfor normalen... Anonymkode: c7f21...0d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #66 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var jo ikke tilfellet her. Om man mistenker biltyveri, innbrudd eller at ungene er borte, sjekker de fleste inn. Men hvorfor hun var der, hvorfor akkurat nå etc etc er jo noe helt annet. Anonymkode: f0aee...6cb Helt normale spørsmål å stille, når det er et sted hun ikke stopper ellers. Anonymkode: c7f21...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #67 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det at han følger med på hvor du parkerer i sanntid er helt absurd! Dette ville jeg enten slått HARDT ned på, eller mest sannsynlig gått. Tillit er alt. Uten det er men dømt til må mislykkes. Anonymkode: f0aee...6cb Har dere i det hele tatt parkeringsapper? Det tikker inn melding på telefonen. Jeg har nettopp handlet for helgen. Da jeg kjørte ut av parkeringshuset vet jeg at det tikket inn melding på hans telefon om "Parkerignen på xxx er da avsluttet", takk for besøket. Han visste ikke jeg skulle ut i dag, men reagerer nok ikke på det da det er noe jeg gjør innimellom. Hadde det derimot tikket inn "Parkeringen på xxx Lillehammer er avsluttet"; da hadde jeg faktisk nærmest forventet en telefon. Anonymkode: c7f21...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå