AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:43 #21 Del Skrevet lørdag kl 12:43 AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 16.21): Trude og Siri er fine navn, Anea i motsatt ende av skalaen. Kombinasjonene var litt så som så. Anonymkode: 23860...4ae Tror dette er første gang jeg har hørt at noen syns navnet mitt er fint, bortsett fra foreldrene mine, da🥰 Anonymkode: c5834...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:48 #22 Del Skrevet lørdag kl 12:48 Rare komboer Anonymkode: 55c85...aae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden Kan lure på om du har diktet opp dette bare for at det skal bli rarest mulig. For å plukke ut noen av navnene, så er det Julianne/Julianna, eller Siri Helen, eventuelt Annea Helen (ja, jeg ville brukt Annea, ikke Anea), som jeg synes høres brukbart ut. Liker også Nora, så kanskje Nora Helen. Anonymkode: 8968b...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #24 Del Skrevet 5 timer siden Siri Anna var fint, synes jeg Anonymkode: cec0d...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden Siri er veldig fint, men hvorfor dobbeltnavn? Det står best alene. Mye finere. Anonymkode: 25fe9...8f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden Trolletråd og dere alle går fem på 😁 Det som foreslås er nok en eller annen som har veldig lite å gjøre, som skriver. Les navnene, dette er jo bare noen som kødder! Trude Helen var på kanten faktisk til å være et ikke-tullenavn. Anonymkode: ec5ac...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #27 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 16.16): Hei! Funker disse kombinasjonene greit, synes dere? Siri Anna Hilda Signe Anea Nora Julia Anna Trude Helen Noen som peker seg ut? Anonymkode: 5e969...ee6 Siri-anna der burde du bare kutte a på slutten så hadde det blitt fint. Anea Nora hadde vert bedre som Nora Anea. Trude Helen er ok Julie Anna og Hilda Signe funker ikke sorry. Anonymkode: 1e93a...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #28 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Trolletråd og dere alle går fem på 😁 Det som foreslås er nok en eller annen som har veldig lite å gjøre, som skriver. Les navnene, dette er jo bare noen som kødder! Trude Helen var på kanten faktisk til å være et ikke-tullenavn. Anonymkode: ec5ac...161 Nja man vet aldri 🤷 vet om flere som har navn som burde vært byttet om på eller kuttet på. Anonymkode: 1e93a...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå