AnonymBruker Skrevet 14. november #1 Del Skrevet 14. november Jeg har i noen måneder datet en fyr som virker som han er ganske seriøs. Jeg er ikke selv nær mine søsken av diverse årsaker, så er usikker på hva som er vanlig vennskapelighet blant søsken. Det er snakk om et søskenpar hvor det kun er ett års forskjell mellom dem. At der er lite aldersforskjell mellom dem har gjort at de har fått et nært forhold til hverandre. Jeg stusser på om det nesten er for nært. Jeg vil igjen presisere at jeg ikke er noe nærme mine søsken, så jeg vet ikke hva som er vanlig. Dette innlegget er derfor ikke ment som noe dømmende. Det har seg slik at selv om søskenparet har egne vennepar og kretser at det er normalt for dem å invitere hverandre. Som oftest blir ikke jeg invitert til å være med, så jeg vet ikke hva som foregår på festene. De drar på byen sammen og snakker åpenlyst om dating- og sexlivet sitt til hverandre. Jeg vil også si at søstera kan kle seg i litt det jeg anser «provokative» klær, f. eks. Tettsittende klær, klær som dekker veldig lite/viser fram kroppen, bikini osv. foran broren sin når de henger sammen. De snakker også generelt mye sammen og prater jevnlig. Han jeg dater har også sagt at han vet at søstera er en attraktiv jente, og at hun har skikkelig draget på mannfolket. Jeg har stusset en del på forholdet deres, og om jeg er komfortabel med «så nære» søskenforhold da jeg syns det hele blir så merkelig. Det virker likevel som om jeg er den eneste som stusser. Hva slags forhold har dere med deres søsken? Anonymkode: 729c2...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 14. november #2 Del Skrevet 14. november Tenk deg at det var to søstre som gjorde det samme, hadde du reagert da? Tror det er veldig vanlig at søstre har det forholdet du beskriver, og da tenker jeg at det er like greit for bror/søster. Det rareste her er vel: "Som oftest blir ikke jeg invitert til å være med", hvorfor blir du ikke invitert med? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 14. november #3 Del Skrevet 14. november Det er like normalt med et slikt søskenforhold som det du har til dine. To av mine barn har et slikt forhold seg mellom, og det ser jeg på som helt fantastisk. Jeg klarer ikke helt å se hvorfor du drar inn søsterens påkledning i posten din, med mindre du tenker det er noe incestuøst i forholdet mellombror og søster? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #4 Del Skrevet 14. november Det eneste jeg reagerer på er at de kun inviterer hverandre med på fester og annet, og aldri deg. Hadde jeg aldri fått være med kjæresten min noen steder da han kun ville gå med søsteren sin hadde jeg også reagert. Å være sosial med søsken er normal. At det utelukker at kjæreste noen gang kan være med er ikke normalt. Anonymkode: 3872c...862 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #5 Del Skrevet 14. november Mer rart at du ikke ikke bli invitert vil jeg si. Hvor gamle er dere? Jeg er rundt 30 og har en bror som er 2 1/2 år eldre. Han er sammen med en bekjent av meg og vært sammen med henne i mange år, pga dette så er vi i mange felles sosiale situasjoner hvor alle samtaleemner er oppe Anonymkode: 4e8d1...9a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #6 Del Skrevet 14. november I motsetning til de andre her, så ser jeg ikke noe rart i at du ikke er invitert med enda, hvis dere kun har datet noen måneder - jeg tolker det som kanskje to måneder? Jeg kan fint finne på å vente med å inkludere de jeg dater i omgangskretsen min de første 2-3 månedene, fordi jeg først vil vite om vi er kompatible på det personlige plan først. Deretter evaluere hvor kompatible de er med omgangskretsen ellers. Nå er jeg privat av meg i datingfasen da, og ønsker å inkludere færrest mulig før jeg vet at vi er seriøse. Ellers synes jeg det høres ut som om du er sjalu eller truet av søsteren, noe jeg synes virker ekstremt spesielt. Hvorfor i alle dager kommenterer du så på at hun går kledd i provokative klær...? Insinuerer du virkelig at du tror hun kler seg flørtende for sin egen bror?! Du tror ikke det mer sannsynlige er at hun kler seg slikt normalt sett, og ikke gjør forskjell når hun er med sin bror? Og det er klart søsken kan kommentere at ens bror/søster er attraktiv og har draget. Igjen, insinuerer du virkelig at du tenker på om din date har lyst på SØSTEREN SIN? Her føler jeg at det er du som er heeelt ute å kjører som har disse tankene TS 😅 Anonymkode: a281a...1c4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #7 Del Skrevet 14. november Synes i grunnen ikke det er så rart at hun har ikke på seg de klærne fordi broren hennes er der. Hun har på seg de klærne som hun har på med hvem som helst andre hun skal feste med. Jeg viser meg også i party-klær eller bikini foran mine brødre om vi er på fest eller på strand/ved basseng. hvorfor skal mine brødres tilstedeværelse endre mine valg av klær? Det er ikke de jeg pynter meg for. at de prater med hverandre om alt? Så fint, de er trygge på hverandre. At han vet hun er attraktiv. Ok, han har øyne og har sett at hun blir sjekket opp. Det vet jeg om mine søsken også. Hvorfor blir du ikke invitert? Har hun kjæreste også? Da er det i så fall veldig rart. Om hun ikke har kjæreste, så kanskje hun ikke ønsker at han skal gå inn i kjærestemodus med deg så hun føler seg utenfor. Jeg vet ikke, men det ville jeg spurt han om. Anonymkode: 6b7bc...636 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 14. november #8 Del Skrevet 14. november Du beskriver ikke et destruktivt søskenforhold, og slik jeg ser det er alle fine og fungerende forholdt de jeg dater har, gode tegn. Det som fremstår som rart er at du ikke er invitert med, men det kan jo komme etter hvert om dere enda er tidlig i fasen med å bli kjent. Jeg lurer på hvorfor du trekker fram klesstil og samtaleinnhold? Det er ikke viktig hva du skulle svare eller ikke svare i denne tråden, men det kan vise seg at du og denne mannen har noen ulike holdninger og verdier, det kan være lurt å forholde seg til dette med en gang som å bli ordentlig godt kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #9 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har i noen måneder datet en fyr som virker som han er ganske seriøs. Jeg er ikke selv nær mine søsken av diverse årsaker, så er usikker på hva som er vanlig vennskapelighet blant søsken. Det er snakk om et søskenpar hvor det kun er ett års forskjell mellom dem. At der er lite aldersforskjell mellom dem har gjort at de har fått et nært forhold til hverandre. Jeg stusser på om det nesten er for nært. Jeg vil igjen presisere at jeg ikke er noe nærme mine søsken, så jeg vet ikke hva som er vanlig. Dette innlegget er derfor ikke ment som noe dømmende. Det har seg slik at selv om søskenparet har egne vennepar og kretser at det er normalt for dem å invitere hverandre. Som oftest blir ikke jeg invitert til å være med, så jeg vet ikke hva som foregår på festene. De drar på byen sammen og snakker åpenlyst om dating- og sexlivet sitt til hverandre. Jeg vil også si at søstera kan kle seg i litt det jeg anser «provokative» klær, f. eks. Tettsittende klær, klær som dekker veldig lite/viser fram kroppen, bikini osv. foran broren sin når de henger sammen. De snakker også generelt mye sammen og prater jevnlig. Han jeg dater har også sagt at han vet at søstera er en attraktiv jente, og at hun har skikkelig draget på mannfolket. Jeg har stusset en del på forholdet deres, og om jeg er komfortabel med «så nære» søskenforhold da jeg syns det hele blir så merkelig. Det virker likevel som om jeg er den eneste som stusser. Hva slags forhold har dere med deres søsken? Anonymkode: 729c2...b63 Des nærmere mennesker klarer å komme hverandre, des sterkere blir båndet, uavhengig av relasjon. Om du ikke er vant med å komme nærme noe eller slippe andre innpå deg, så går du dessverre glipp av noe veldig fint. Anonymkode: 4a7e2...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #10 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har i noen måneder datet en fyr som virker som han er ganske seriøs. Jeg er ikke selv nær mine søsken av diverse årsaker, så er usikker på hva som er vanlig vennskapelighet blant søsken. Det er snakk om et søskenpar hvor det kun er ett års forskjell mellom dem. At der er lite aldersforskjell mellom dem har gjort at de har fått et nært forhold til hverandre. Jeg stusser på om det nesten er for nært. Jeg vil igjen presisere at jeg ikke er noe nærme mine søsken, så jeg vet ikke hva som er vanlig. Dette innlegget er derfor ikke ment som noe dømmende. Det har seg slik at selv om søskenparet har egne vennepar og kretser at det er normalt for dem å invitere hverandre. Som oftest blir ikke jeg invitert til å være med, så jeg vet ikke hva som foregår på festene. De drar på byen sammen og snakker åpenlyst om dating- og sexlivet sitt til hverandre. Jeg vil også si at søstera kan kle seg i litt det jeg anser «provokative» klær, f. eks. Tettsittende klær, klær som dekker veldig lite/viser fram kroppen, bikini osv. foran broren sin når de henger sammen. De snakker også generelt mye sammen og prater jevnlig. Han jeg dater har også sagt at han vet at søstera er en attraktiv jente, og at hun har skikkelig draget på mannfolket. Jeg har stusset en del på forholdet deres, og om jeg er komfortabel med «så nære» søskenforhold da jeg syns det hele blir så merkelig. Det virker likevel som om jeg er den eneste som stusser. Hva slags forhold har dere med deres søsken? Anonymkode: 729c2...b63 Herregud, voks opp, slutt se por*o og gå til psykolog om du vil beholde forholdet. Slike tanker er absolutt ikke normalt. Anonymkode: 67998...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #11 Del Skrevet 14. november Reagerer mer på at det ikke er naturlig å invitere deg med på ting🤷🏻♀️ Anonymkode: 69c3d...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå